quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Alsof ik, IQM, als een mongool zou typen als ik dronken was.quote:
Ligt ie in coma ?quote:
Amen to that.quote:
Daarom twijfelde ik ook amper, was veel te verdacht.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ik, IQM, als een mongool zou typen als ik dronken was.Zoiets zit veel te diep in mij ingebakken, dat krijgt drank er echt niet zomaar uit, hoor.
Dan ben ik wel op m'n leukst, hè?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daarom twijfelde ik ook amper, was veel te verdacht.
Maargoed, ga er is mee verder.
Mja, het is best hardcore op je op die toer gaat. Toch jammer dat hij niet meer incidenteel post.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Amen to that.
Al heeft hij wel het vertrouwen van anderen geschonden en de naïviteit van sommigen misbruikt. En dat zou ik nooit (willen) doen.
Niks mis met eenkut en een wijf.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:21 schreef Fascination het volgende:
IQM noemde mij een meisje met een gouden hart.![]()
Terwijl dat natuurlijk niet waar is en ik een rancuneus, jaloers, paranoide kutwijf ben.![]()
Weet ik niet, ze kent 'm wel beter he.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niks mis met eenkut en een wijf.
Zou Bt in het IQMetje van zojuist getrapt zijn als ze er was?
Ik heb Bt deze avond wel twee vage 'dronkenachtige' sms'jes gestuurd. Maar dat was al toen ik nog op de fiets naar huis zat. Toen besloot ik ook om me op FOK! dronken op te stellen.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga dan nu gewoon direct dood, dan weten we het zekerquote:Op zondag 22 februari 2009 01:25 schreef Broekpaling het volgende:
M'n hart geeft trouwens pijnsteken.
Als jullie mij binnenkort niet meer zien posten en iets lezen over een maagd en hartaanval weten jullie wat.
quote:Op zondag 22 februari 2009 01:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze kent 'm wel beter he.![]()
Oh trouwens, een smeuigheid voor in de nacht, ik kwam er vandaag achter dat iemand me labiel noemde.![]()
![]()
Ik heb ook een paar jaar lang zo nu en dan steken rond / 'uit' m'n hart gevoeld.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:25 schreef Broekpaling het volgende:
M'n hart geeft trouwens pijnsteken.
Als jullie mij binnenkort niet meer zien posten en iets lezen over een maagd en hartaanval weten jullie wat.
quote:Op zondag 22 februari 2009 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IQM probeert in het broekje van Bt te komen!!1!1einsquote:Op zondag 22 februari 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb Bt deze avond wel twee vage 'dronkenachtige' sms'jes gestuurd. Maar dat was al toen ik nog op de fiets naar huis zat. Toen besloot ik ook om me op FOK! dronken op te stellen.![]()
Bt, als je dit leest. De sms'jes erna waren allemaal echt en gemeend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |