Het is toch ongelooflijk dat deze overgewaardeerde, nietskunnende Spaanse schoonheid/derderangs actrice (doorhalen wat niet van toepassing is) ineens allerlei lucratieve contracten krijgt aangeboden zonder ook maar één vinger uit te steken, terwijl andere leeftijdsgenoten of presentatoren met enige bagage aan ervaring zich letterlijk het leplazarus moeten werken om door te stromen de leeuwenresten krijgen toebedeeld.quote:‘Yolanthe gaat grote showprogramma’s maken’
Geplaatst op vrijdag 20 februari 2009 om 14:58
Yolanthe Cabau van Kasbergen zal over een aantal jaar in staat zijn om grote showprogramma’s te presenteren. Dat zegt programmaleider Gerard Baars van de TROS. Tot nu toe slaan de shows van Yolanthe niet echt aan. “Vergis je niet in haar. Het meisje is pas 21, je kunt niet verwachten dat ze er meteen als een diva staat. Linda de Mol begon ook met een programmaatje met een hond. Maar wij denken dat Yolanthe over een aantal jaren heel goed grote showprogramma’s kan presenteren.”
Gerard Baars vervolgt in De Volkskrant: “Zij heeft ook die echtheid. En dat ze toevallig de vriendin van Jan Smit is, vinden we ook niet onleuk. Ik zeg altijd: Jan en Yolanthe zijn ons eigen prinselijk paar. Zeker als ze straks gaan trouwen. Dat is toch een moment waar we met z’n allen naar uitkijken, en waar we leuke televisie van denken te kunnen maken.“
Sjongejonge, welkom in de echte wereld, als je er goed uitziet is het allemaal een stukje makkelijkerquote:Op zondag 22 februari 2009 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Die mensen laten zich ook goedkoop inpakken door de decolleté van Yolanthe. En dan geldt natuurlijk de uitdrukking 'Zachte heelmeesters maken stinkende wonden', oftewel: die vrouw komt met alles weg.
Ik weet het niet HEEL zeker, maar volgens mij moest DJ KAT een kat voorstellen...quote:Linda de Mol begon ook met een programmaatje met een hond.
Het is allebei geil om naar te kijken?quote:Op zondag 22 februari 2009 00:35 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb 'r zien presenteren, maar het is alsof je een aap Chinees leert.
Ze kwam goed weg na het geflopte Twinzzz, enkele BN'ers wordt nog de hand boven het hoofd gehouden.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:33 schreef Specularium het volgende:
Mwah, TV is volgens mij een vrij harde wereld.
Mocht ze wat programmas verneuken is het vrij snel exit denk ik.
Nee, je krijgt er eerder psychoses van.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is allebei geil om naar te kijken?
Ik kijk soms voor de lol op die weblog. De reacties zijn inderdaad vrij waardeloos, met als triest hoogtepunt de oorlog tussen RTL- en SBS-kijkers.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet het niet HEEL zeker, maar volgens mij moest DJ KAT een kat voorstellen...
Ik word er iig niet blij vanquote:Op zondag 22 februari 2009 00:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is allebei geil om naar te kijken?
haal je swans uit je lederhosen en ga eens flink sjorren, dan beginst du sogar te big-smilenquote:
Kanker opquote:. Dat is toch een moment waar we met z’n allen naar uitkijken, en waar we leuke televisie van denken te kunnen maken.“
In je profiel staat bij geslacht manquote:Op zondag 22 februari 2009 12:44 schreef B.E.D het volgende:
Hebben jullie weleens op die haargrens gelet
Boh gek, hoe bedoel je dat? Ik begrijp je niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:52 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
In je profiel staat bij geslacht man
Misschien moet je dat ff veranderen
Oftewel, waarom boeit het jou waar haar haargrens zitquote:Op zondag 22 februari 2009 12:55 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Boh gek, hoe bedoel je dat? Ik begrijp je niet.
groetjes
Ik welquote:Op zondag 22 februari 2009 00:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet het niet HEEL zeker, maar volgens mij moest DJ KAT een kat voorstellen...
Faal. Ze is bijna 24.quote:"Vergis je niet in haar. Het meisje is pas 21"
quote:Grootheidswaanzin van een BN'ers die pas komt kijken
Zeer attractief kontje.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Bewijs voor bovenstaande stelling:
[ afbeelding ]
Wouters....quote:Op zondag 22 februari 2009 12:46 schreef koningdavid het volgende:
Rolf Wauters was de man van de grote showprogramma's. Wat een baas was dat zeg.
Die moet inderdaad terugkomen.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:46 schreef koningdavid het volgende:
Rolf Wauters was de man van de grote showprogramma's. Wat een baas was dat zeg.
Als ik Jan Smit was had ik gelijk tegen Yolanthe gezegd:"Niks leuke tv, we doen het stiekum.Geen Tros-kijkers op onze bruiloft, en Gerard Baars al helemaal niet."quote:Gerard Baars vervolgt in De Volkskrant: “Zij heeft ook die echtheid. En dat ze toevallig de vriendin van Jan Smit is, vinden we ook niet onleuk. Ik zeg altijd: Jan en Yolanthe zijn ons eigen prinselijk paar. Zeker als ze straks gaan trouwen. Dat is toch een moment waar we met z’n allen naar uitkijken, en waar we leuke televisie van denken te kunnen maken.“
Wat een rotopmerking.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Kat... hond...
HET IS EEN POP GODVERDOMME!
Al was ze er niet geboren, dan nog zou je falen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het loos dat ze het Spaanse systeem van achternamen gebruikt, terwijl we in Nederland leven. Daar word altijd de achternaam van de vader als eerste gebruikt en vervolgens die van de moeder, waardoor je dus Cabau van Kasbergen krijgt. Maar in Nederland doen we daar niet aan, dus ik vind dat ze zichzelf gewoon Yolanthe Cabau moet noemen. Beetje interessant doen met een dubbele naam.
[edit] oh wacht, ik zie net dat ze in Spanje is geboren. Dan mag het. /fail.
quote:Op zondag 22 februari 2009 02:07 schreef mirved het volgende:
Van mij mag ze presenteren wat ze wil als ze maar geil in beeld is. Ik let toch nooit op wat ze zegt.
Dat ook.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:01 schreef Smart_ass het volgende:
BN-ers zijn over het algemeen overgewaardeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |