ik heb mijn survivalpakket al klaar en goudstaafjes om wat eten en blanke slavinnen te kopenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:02 schreef Seneca het volgende:
Ik heb mn kartonnen bord met "WILL WORK FOR FOOD" alvast klaarliggen iig
Ruilen voor mijn "THE END IS NEAR"-bord? De boodschap wordt inmiddels al erg trefzeker door de media naar buiten gebracht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:02 schreef Seneca het volgende:
Ik heb mn kartonnen bord met "WILL WORK FOR FOOD" alvast klaarliggen iig
De US zal dan gewoon fors gaan printen en dat scenario verwacht men pas volgend jaar, eerst krijgen we Deflatie vanwege de deleveradge van de systeembankenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat pas fout als Amerika de rente op hun obligaties dusdanig moet verhogen (omdat niemand ze durft te kopen) dat 't gewoon onmogelijk is om te blijven bestaan als land.
quote:European-banks-may-need-16.3-trillion-bail-out-EC-dcoument-warns", the "Finance Most Viewed" still has at Number 1 "European banks may need £16.3 trillion bail-out, EC dcoument warns" but there is now no mention of the figure in the report itself.
http://notasheepmaybeagoa(...)ng-163-trillion.htmlquote:"European Commission officials have estimated that “impaired assets” may amount to 44pc of EU bank balance sheets. The Commission estimates that so-called financial instruments in the ‘trading book’ total £12.3 trillion (13.7 trillion euros), equivalent to about 33pc of EU bank balance sheets.
In addition, so-called 'available for sale instruments' worth £4trillion (4.5 trillion euros), or 11pc of balance sheets, are also added by the Commission to arrive at the headline figure of £16.3 trillion."
En juist omdat er niemand baat bij heeft, bij een systeemcrash zal het niet gebeuren. Helemaal niet in het current klimaat en huidige technologie. Zelfs china en japan hebben er niks bij aan om USA volledig laten te verkloten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Probleem is dat niemand baat heeft bij een systeemcrash. Dit is een eerste schok maar zal niet zo snel tot een systeemcrash leiden. Als China vreest dat de dollar echt valt zullen ze dollars bijkopen. Het gaat pas fout als Amerika de rente op hun obligaties dusdanig moet verhogen (omdat niemand ze durft te kopen) dat 't gewoon onmogelijk is om te blijven bestaan als land.
Waar te beginnen dan? Afrika? Oost Europa? of de USA? Of maar gewoon alles tegelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:52 schreef Merkie het volgende:
Alle schulden die nooit terugbetaald gaan worden afboeken.
Laten we maar beginnen met Oost-Europa.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:07 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waar te beginnen dan? Afrika? Oost Europa? of de USA? Of maar gewoon alles tegelijk.
Volgens mij is de economische groei in China aardig gestagneerd.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:11 schreef henkway het volgende:
China zal intern gewoon doorgroeien en de toekomst ligt daar
De EU heeft alles geprivatiseerd en de opbrengst verbrast
CHINA heeft geen schulden, dus ook de capability om te functioneren zonder schuldenquote:Op zondag 22 februari 2009 00:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij is de economische groei in China aardig gestagneerd.
Grappig, vertel dat maar tegen de duizenden werknemers die elke week ontslagen worden. China leeft van export.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:14 schreef henkway het volgende:
[..]
CHINA heeft geen schulden, dus ook de capability om te functioneren zonder schulden
China is aan het ombuigen, China is een wereld op zichquote:Op zondag 22 februari 2009 00:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Grappig, vertel dat maar tegen de duizenden werknemers die elke week ontslagen worden. China leeft van export.
Of koop helemaal geen aandelen.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:24 schreef henkway het volgende:
Koop aandelen van bedrijven die diep in China ziitten
Dat kan ook , Cash is Kingquote:Op zondag 22 februari 2009 00:26 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Of koop helemaal geen aandelen.
Of bezittingen die altijd waarde hebben, een stuk grond met akkers en bomen.quote:
Wie wel??quote:Op zondag 22 februari 2009 00:30 schreef Caesu het volgende:
ik heb er niet veel verstand van zeg ik er wel bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |