quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:58 schreef DragonFire het volgende:
"Hey heb jij toevallig een windje gelaten?"
hmmmzzz en toch krijg ik de "creeps" van al jouw posts in dit topic, lees: onaantrekkelijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 03:20 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Neezeker, ik ben hier juist heel veel mee bezig. Komt misschien ook allemaal omdat ik ze zelfverzekerd ben, en en beetje schijt overal aan heb.. dan zoek je verdere grenzen op.
Persoonlijk ben ik hier altijd ontzettend veel mee bezig (geweest). Ik heb mij al geruime tijd afgevraagd hoe vrouwen denken, en ik ben er eigenlijk achter gekomen dat de meeste dames dezelfde onzekerheden hebben als de normale mens.
'Versieren' = toch uiteindelijk domineren (in welke mate dan ook?)
Waarom zou je niet versieren als vrouw? Dat heeft helemaal niets met lelijkheid te maken, integendeel soms durven mannen minder snel op een wat mooiere vrouw af te stappen en waarom lijdzaam af gaan wachten als je iemand leuk vind, want het gaat niet altijd allemaal "vanzelf."quote:Op zondag 22 februari 2009 08:43 schreef bentham het volgende:
[..]
Te triest voor woorden. De enige vrouw die reageert in dit topic moet weer typisch een mannenuitspraak doen.Stoer hoor meissie!!![]()
Waarom zou jij versieren? Ben je zo lelijk? Anders moet je lekker jezelf laten versieren. Dit topic is het bewijs hoe triest mannen kunnen zijn!! Alles voor het poesje zullen we maar zeggen..![]()
Als je iemand leuk vind dan gaat het vanzelf. Hier kun je niet op voorhand rationeel over gaan nadenken.
Dat vind ik wel een hele leuke en orginele manierquote:Op zondag 22 februari 2009 16:46 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
Zelf kan ik een prettig gestoorde versierpoging , die zo overduidelijk belachelijk is wel waarderen overigens. Zoals je naam laten omroepen in een warenhuis : Wil Ms X zich melden bij de servicebalie? (Dat was overigens een jongen die ik al wat langer kende en eindelijk de moed had verzameld om mij een keertje uit te vragen en toen hoorde van mijn huisgenoot dat ik even naar de VenD was).
quote:Op zondag 22 februari 2009 03:06 schreef Heider00sje het volgende:
Vraag haar maar eens een vraag in de trant van: "Leuke broek heb je aan, alleen staan die schoenen er niet goed bij'. Goed theoretisch voorbeeld, want dit daagt haar uit, ze moet antwoorden! Tof is dat hè, ze moet wel een reactie geven.. en hier weer: let op haar reactie. Als je een vraag stelt in deze trant, dan -zet je haar aan het denken-.
Het is inderdaad goed om haar uit te dagen. Ze zal de standaard openingszinnen verwachten en diverse benaderingen, dus je moet met iets komen waar ze niet op voorbereid is. Iets waardoor ze even met haar mond vol tanden staat.quote:Op zondag 22 februari 2009 03:06 schreef Heider00sje het volgende:
Vraag haar maar eens een vraag in de trant van: "Leuke broek heb je aan, alleen staan die schoenen er niet goed bij'. Goed theoretisch voorbeeld, want dit daagt haar uit, ze moet antwoorden!
Zo'n opmerking gaat mij wel wat ver, al hangt het er natuurlijk vanaf hoe je het brengt. Een gesprek beginnen waarbij je af en toe wat negatievere en vrijere opmerkingen maakt is wel inderdaad een aanrader.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het is inderdaad goed om haar uit te dagen. Ze zal de standaard openingszinnen verwachten en diverse benaderingen, dus je moet met iets komen waar ze niet op voorbereid is. Iets waardoor ze even met haar mond vol tanden staat.
b.v.: naast haar komen staan aan de bar als je net gaat bestellen, je naar haar toe draaien en een vriendelijke lach geven. Maar dan plots vertrekken en zeggen: "Jezus, heb je voor het eerst in je leven make up opgedaan? Serieus, het ziet er niet uit! Wat is er gebeurd?" Oprecht bezorgd, maar ook een beetje verstoord erdoor.
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het is inderdaad goed om haar uit te dagen. Ze zal de standaard openingszinnen verwachten en diverse benaderingen, dus je moet met iets komen waar ze niet op voorbereid is. Iets waardoor ze even met haar mond vol tanden staat.
b.v.: naast haar komen staan aan de bar als je net gaat bestellen, je naar haar toe draaien en een vriendelijke lach geven. Maar dan plots vertrekken en zeggen: "Jezus, heb je voor het eerst in je leven make up opgedaan? Serieus, het ziet er niet uit! Wat is er gebeurd?" Oprecht bezorgd, maar ook een beetje verstoord erdoor.
Dit is gewoon vermaak en als je zin hebt ook meteen een moment om te versieren. Ligt eraan hoe interessant.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:43 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
dronken mafketel, beetje meisjes plagen.
Waarom niet gewoon een aardig en oprecht compliment of gewoon iets gemeend liefs zeggen i.p.v. dit soort gestuntel en moeilijk gedoe?
Ik denk eerlijk gezegd dat je er eerder goed vanaf komt als je geen bets in je gezicht krijgt.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dit is gewoon vermaak en als je zin hebt ook meteen een moment om te versieren. Ligt eraan hoe interessant.
jaquote:Op maandag 23 februari 2009 01:51 schreef Armoed het volgende:
internethero-wannabe-naturals vs wannabe-puas
heerlijk topique
'In de trant van' zoek maar eens op wat dat betekend )7quote:Op zondag 22 februari 2009 19:01 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dan denkt ze dat je een modenicht bent ofzo.
Wat weet een echte kerel nou van damesbroeken en damesschoen, en de combinatie daarvan.
Betekend? Met een D.quote:Op maandag 23 februari 2009 08:50 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
'In de trant van' zoek maar eens op wat dat betekend )7
Zo moeten er meer zijnquote:Op zondag 22 februari 2009 14:22 schreef erick_90 het volgende:
Ik zat in de bomvolle belgische trein, met een paar maten. We hadden 4 zitplaatsen, 2x2. De 4e stoel gebruiken we als bagageplaats voor onze tassen.. Iedereen loopt voorbij, één meisje vraagt of ze er mag zitten, best. Ze komt naast mij zitten, we maken een praatje. Later knipoogt ze een paar keer naar mij, komt goed uit, want ik vond haar direct al leuk, nu weet ik dus ook dat zij mij leuk vindt, ik schrijf me telnr. op en geef het aan haar, de volgende dag belt ze me al of we weer eens af kunnen spreken, toch nog leuke verkering aan overgehouden. Daar hou ik dus van, vrouwen die zelf initiatief nemen en duidelijk zijn..
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
Beste versiertruc ever:
1.) Bierviltje in het midden een beetje nat maken en met je nagel een gaatje erin maken van ongeveer de grootte van een 50 eurocent muntstuk.
2.) Viltje op je neus zetten
3.) Naar leuk meisje toelopen, aantikken en vragen "hey, gooide jij die?"
Wedden dat je 'r een drankje aan mag bieden?
Ik kende hem nietquote:
en moet je oefenen. Communicatie heet datquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:49 schreef Beach het volgende:
Kan je leren
Hoi, ik ben Tydarr en begrijp geen zak van je verhaal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:10 schreef Sport_Life het volgende:
Vriend van me in de kroeg: "Hee die meid ziet er leuk uit!!"
ik: okeeyy en loop naar een kerel toe die met een vriendin van haar zat te sjansen en vraag via die kerel haar naam. Op het moment dat hij terug loopt naar mij kijkt die hele meidengroep naar mij en staan ze MIJ aan te wijzen. Ondertussen sta ik nog wat met die kerel te praten en komt er een andere meid weer vragen wat wij aan het doen zijn (maaike heette ze, want ze had een naamketting om) ik weer terug naar mijn vriend om te zeggen datie nu echt actie moet ondernemen voor die meid die 'ie zo leuk vond en haar naam verteld, en op dat moment stond iedereen met elkaar te kletsen, niemand wist meer wie waar bij hoorde (waren 3 of 4 verschillende vriendengroepen) en uit mn ooghoeken zie ik die vriend van me gezellig met die meid nummers uitwisselen
.
Da's inmiddels nu een paar maanden geleden en het is dik aan tussen die 2.
was k al bang voor, had het ff snel getypt...quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:20 schreef Tydarr het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Tydarr en begrijp geen zak van je verhaal.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:36 schreef Byte_Me het volgende:
deze deed een vriend van mij gisteren met carnaval:
naar een willekeurige vrouw toelopen en vragen:
"hey mag ik even aan je tieten voelen"
succesrate: ~5%
maar het allerverrassendste, hij heeft met alle vrouwen even doorgepraat. de reakties waren veel minder negatief dan ik had verwacht.
fail...quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:36 schreef Byte_Me het volgende:
deze deed een vriend van mij gisteren met carnaval:
naar een willekeurige vrouw toelopen en vragen:
"hey mag ik even aan je tieten voelen"
succesrate: ~5%
maar het allerverrassendste, hij heeft met alle vrouwen even doorgepraat. de reakties waren veel minder negatief dan ik had verwacht.
Hoppa weer een hoax de lucht in, volgend jaar 70% van de fok!kers gekleed als doctor met stethoscoop !quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:10 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
fail...
vriend van mij was als dokter verkleed inclusief stethoscoop.
die heeft ik weet niet hoeveel vrouwenborsten in zijn handen gehad voor "onderzoek"
succes rate rond de 90%
hij valt wel goed in de smaak, en hij heeft er verder ook geen bedoelingen mee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:23 schreef Tydarr het volgende:
[..]
Hoppa weer een hoax de lucht in, volgend jaar 70% van de fok!kers gekleed als doctor met stethoscoop !
90% lijkt me erg hoog iig, of je vriend valt goed in de smaak, of hij kiest lelijke varkens uit die bezig zijn met comazuipen
Soms dodelijk, maar je hebt wel lol iigquote:Op zondag 22 februari 2009 19:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Euh.. neequote:Op woensdag 25 februari 2009 22:51 schreef B.E.D het volgende:
[..]
En als je ze morgen in de supermarkt tegenkomt loopt iedereen elkaar straal voorbij.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:32 schreef 49euro het volgende:
Je moet op een meisje afstappen en zeggen: er zijn twee mogelijkheden kop of munt.
-bij kop geef ik jou mijn nummer
-bij munt geef je jou nummer aan mij
gegarandeert succes
Die is mij een tijdje nog een keer overkomen. Was in Utrecht in een of andere kroeg, en de tent was al aardig leeg. Staan een paar grieten een paar meter verderop moeilijk te doen met een camera om een foto van ze te maken als groep. Behulpzaam als ik ben loop ik er naar toe en maak even een paar leuke foto's van ze. Vervolgens raak ik aan de praat met 1 van hun. ff babbelen na een paar minuten vraag ik "kom je hier vaker?". Zegt ze "ja ik werk hier".quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:43 schreef XtremeNL het volgende:
Misbruik voor de variatie cliché openingszinnen met glimlach en een knipoog.
"Hey, kom je hier vaker?" Vragen aan iemand die daar werkt.
Openingszinnen over benen als iemand aan een tafel zit. etc.
Overigens ook vermakelijk is "Hey, kan ik bij jou een slechte openingszin kwijt?".
Lekker afgezaagd, maar das heel vermakelijk
Snap ik die werkt altijd, ook al krijg je haar nummer niet het is de beste openingszin want hij leidt altijd tot een gesprek.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |