Zo'n opmerking gaat mij wel wat ver, al hangt het er natuurlijk vanaf hoe je het brengt. Een gesprek beginnen waarbij je af en toe wat negatievere en vrijere opmerkingen maakt is wel inderdaad een aanrader.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het is inderdaad goed om haar uit te dagen. Ze zal de standaard openingszinnen verwachten en diverse benaderingen, dus je moet met iets komen waar ze niet op voorbereid is. Iets waardoor ze even met haar mond vol tanden staat.
b.v.: naast haar komen staan aan de bar als je net gaat bestellen, je naar haar toe draaien en een vriendelijke lach geven. Maar dan plots vertrekken en zeggen: "Jezus, heb je voor het eerst in je leven make up opgedaan? Serieus, het ziet er niet uit! Wat is er gebeurd?" Oprecht bezorgd, maar ook een beetje verstoord erdoor.
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het is inderdaad goed om haar uit te dagen. Ze zal de standaard openingszinnen verwachten en diverse benaderingen, dus je moet met iets komen waar ze niet op voorbereid is. Iets waardoor ze even met haar mond vol tanden staat.
b.v.: naast haar komen staan aan de bar als je net gaat bestellen, je naar haar toe draaien en een vriendelijke lach geven. Maar dan plots vertrekken en zeggen: "Jezus, heb je voor het eerst in je leven make up opgedaan? Serieus, het ziet er niet uit! Wat is er gebeurd?" Oprecht bezorgd, maar ook een beetje verstoord erdoor.
Dit is gewoon vermaak en als je zin hebt ook meteen een moment om te versieren. Ligt eraan hoe interessant.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:43 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
dronken mafketel, beetje meisjes plagen.
Waarom niet gewoon een aardig en oprecht compliment of gewoon iets gemeend liefs zeggen i.p.v. dit soort gestuntel en moeilijk gedoe?
Ik denk eerlijk gezegd dat je er eerder goed vanaf komt als je geen bets in je gezicht krijgt.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dit is gewoon vermaak en als je zin hebt ook meteen een moment om te versieren. Ligt eraan hoe interessant.
jaquote:Op maandag 23 februari 2009 01:51 schreef Armoed het volgende:
internethero-wannabe-naturals vs wannabe-puas
heerlijk topique
'In de trant van' zoek maar eens op wat dat betekend )7quote:Op zondag 22 februari 2009 19:01 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dan denkt ze dat je een modenicht bent ofzo.
Wat weet een echte kerel nou van damesbroeken en damesschoen, en de combinatie daarvan.
Betekend? Met een D.quote:Op maandag 23 februari 2009 08:50 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
'In de trant van' zoek maar eens op wat dat betekend )7
Zo moeten er meer zijnquote:Op zondag 22 februari 2009 14:22 schreef erick_90 het volgende:
Ik zat in de bomvolle belgische trein, met een paar maten. We hadden 4 zitplaatsen, 2x2. De 4e stoel gebruiken we als bagageplaats voor onze tassen.. Iedereen loopt voorbij, één meisje vraagt of ze er mag zitten, best. Ze komt naast mij zitten, we maken een praatje. Later knipoogt ze een paar keer naar mij, komt goed uit, want ik vond haar direct al leuk, nu weet ik dus ook dat zij mij leuk vindt, ik schrijf me telnr. op en geef het aan haar, de volgende dag belt ze me al of we weer eens af kunnen spreken, toch nog leuke verkering aan overgehouden. Daar hou ik dus van, vrouwen die zelf initiatief nemen en duidelijk zijn..
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
Beste versiertruc ever:
1.) Bierviltje in het midden een beetje nat maken en met je nagel een gaatje erin maken van ongeveer de grootte van een 50 eurocent muntstuk.
2.) Viltje op je neus zetten
3.) Naar leuk meisje toelopen, aantikken en vragen "hey, gooide jij die?"
Wedden dat je 'r een drankje aan mag bieden?
Ik kende hem nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |