Daniel Lippens, de nieuwe nachtjock? (En bovendien ook Ex-SlamFMMer, oprichter van TrackFM, freelance cameraman... Valt het op dat ik me heb ingelezen?quote:
Domien de links in je signature werken nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heeft die slet al een Fok!-account?
Volgens mij een stuk beterquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zoiets @ linkjes?
Ja zeker ben met Queen opgegroeidquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan! hopen dat ze het daar weten. Ook een echte Queen liefhebber/fan dus
.
Gaaf !quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:54 schreef themauster het volgende:
Ja zeker ben met Queen opgegroeid![]()
Was ik ook van plan maar zit te twijfelen tussen de magic album of Innuendoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaaf !. Ik trouwens ook. Zometeen maar eens wat van Queen opzetten want er is toch niets meer op de radio wat mij weet te boeien
.
Dankje!quote:
Ik ga voor A Night At The Operaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Was ik ook van plan maar zit te twijfelen tussen de magic album of Innuendo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Dankje!
En Briggy heel erg bedankt !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |