Wat Pauperzender danquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:54 schreef Feivel1 het volgende:
Niet gewaardeerd? Ik heb vanmiddag zelfs een heel uur aan carnavalsmuziek gedraaid bij Radio Compagnie..
Annemieke mag vaker ziek zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:54 schreef themauster het volgende:
Hallo![]()
Wat weer een geslaagde uitzending van Weekend DNA
Zegt iemand die van niet limburgs bier het meeste houdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet-Limburgse 'Carnavals'muziek.
Ej! en het duurt nog dik een uurquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:54 schreef themauster het volgende:
Hallo![]()
Wat weer een geslaagde uitzending van Weekend DNA
Das niet lief.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Annemieke mag vaker ziek zijn![]()
En ik heb zelf de playlist gemaakt, dus ik ben dan een pauperquote:
ik kan het helaas niet afluisteren ik ga zo naar stad even een biertje drinken met een paar kameradenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej! en het duurt nog dik een uur.
Leuk ! veel plezier alvastquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:00 schreef themauster het volgende:
[..]
ik kan het helaas niet afluisteren ik ga zo naar stad even een biertje drinken met een paar kameraden
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:00 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En ik heb zelf de playlist gemaakt, dus ik ben dan een pauper.
Wel, we hebben ook hele goeie muziek gedraaid. Rogier & Co - Bier met 'n rietje wel eens gehoord?.
Foeiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Luisteraars vasthouden! Piew.
Lukt dat niet zonder Nikki?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Luisteraars vasthouden! Piew.
Beterschap toegewenst.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:16 schreef themauster het volgende:
ik blijf toch luisteren bier drinken gaat niet door vanwege ziekte![]()
Maar wel nikki nu
Byebyequote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:17 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Beterschap toegewenst.
Maar ik ga er nu eens vandoorTot de volgende keer
Er staat een avatar op je te wachtenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:16 schreef themauster het volgende:
ik blijf toch luisteren bier drinken gaat niet door vanwege ziekte![]()
Maar wel nikki nu
oeh nog niet gezien thanx!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
Byebye
[..]
Er staat een avatar op je te wachten
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #70
Oeh, dat is een goede vraag ! Heb even voor je gekeken maar volgens mij niet.. Althans, ik heb ze niet hier in de buurt liggen. Geloof dat er op Fok! wel een centraal Queen-topic is. Misschien moet je het daar even vragen? Queen Centraal (deel 13): Time To Shine!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:20 schreef themauster het volgende:
Hans kan jij als Queen fan mij mischien helpen bestaan er ook live opnamen van the works tour en dan bedoel ik geen beeldopnamen maar geluidsopnamen?
hij geeft aan dat het bestand te groot isquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
Byebye
[..]
Er staat een avatar op je te wachten
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #70
Extern hostenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:28 schreef themauster het volgende:
[..]
hij geeft aan dat het bestand te groot is
Wordt een 0-0 wedstrijdjequote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:23 schreef 3FMaster het volgende:
Avond
Zit even Grunn - PSV te kijken. Wat zingt het publiek: Juist: Rapapapapapapaa Rapapapapapaaapaa
ik heb gevraagd voor de rest heb ik mijn Queen collectie wat betreft album in cd en lp compleetquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, dat is een goede vraag ! Heb even voor je gekeken maar volgens mij niet.. Althans, ik heb ze niet hier in de buurt liggen. Geloof dat er op Fok! wel een centraal Queen-topic is. Misschien moet je het daar even vragen? Queen Centraal (deel 13): Time To Shine!
3FMaster.
waar kan ik dat het best doen ik ben echt een noob op dat gebied sorryquote:
Okay dan! hopen dat ze het daar wetenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:32 schreef themauster het volgende:
[..]
ik heb gevraagd voor de rest heb ik mijn Queen collectie wat betreft album in cd en lp compleet
Zie de OP van dat topic - bewegende gifjes zijn vaak te groot, je moet het gifje als webicon instellen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:28 schreef themauster het volgende:
[..]
hij geeft aan dat het bestand te groot is
Heeft die slet al een Fok!-account?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:34 schreef Feivel1 het volgende:
Het valt me nu pas op, maar eigenlijk mist er nog iemand in het OP-plaatje: Daniel!
Geen idee, eigenlijk. En als ie er geen heeft, is het aan jou de taak om hem naast de Twitter ook aan de FOK! te helpen. Ik dacht dat FOK!ken standaard in het 3FM contract stond?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heeft die slet al een Fok!-account?
Wie?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:34 schreef Feivel1 het volgende:
Het valt me nu pas op, maar eigenlijk mist er nog iemand in het OP-plaatje: Daniel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |