Daniel Lippens, de nieuwe nachtjock? (En bovendien ook Ex-SlamFMMer, oprichter van TrackFM, freelance cameraman... Valt het op dat ik me heb ingelezen?quote:
Domien de links in je signature werken nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heeft die slet al een Fok!-account?
Volgens mij een stuk beterquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zoiets @ linkjes?
Ja zeker ben met Queen opgegroeidquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan! hopen dat ze het daar weten. Ook een echte Queen liefhebber/fan dus
.
Gaaf !quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:54 schreef themauster het volgende:
Ja zeker ben met Queen opgegroeid![]()
Was ik ook van plan maar zit te twijfelen tussen de magic album of Innuendoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaaf !. Ik trouwens ook. Zometeen maar eens wat van Queen opzetten want er is toch niets meer op de radio wat mij weet te boeien
.
Dankje!quote:
Ik ga voor A Night At The Operaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Was ik ook van plan maar zit te twijfelen tussen de magic album of Innuendo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Dankje!
En Briggy heel erg bedankt !!
..En dat in extra tijd, die al afgelopen wasquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:09 schreef themauster het volgende:
Jammer voor Groningenvolgende keer beter
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:04 schreef 3FMaster het volgende:
Ja, Hans.Damn, wat zuur zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kwam bij mij ook al langs vandaag. Geweldige plaat!
Je zou kunnen denken dat PSV ook een Duitse ploeg begint te worden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:09 schreef themauster het volgende:
Jammer voor Groningenvolgende keer beter
En morgenochtend Domien en Michiel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:42 schreef themauster het volgende:
mensen ik ga slapen tis mooi geweest morgenavond weer Domien bij Bring It On en dat ga ik zeker luisteren
slaap lekker iedereen
Is het weer zoverquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En morgenochtend Domien en Michiel.
En vergeet Gerard niet als vervangrr van Bart. 't Wordt wel InvalFM zo.
Trustenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:42 schreef themauster het volgende:
mensen ik ga slapen tis mooi geweest morgenavond weer Domien bij Bring It On en dat ga ik zeker luisteren
slaap lekker iedereen
Avondquote:
Ik ben gewend aan veranderingen, maar als het 3FM-spoorboekje om de zoveel tijd wijzigt, kan ik er geen touw aan vastknopen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En morgenochtend Domien en Michiel.
En vergeet Gerard niet als vervangrr van Bart. 't Wordt wel InvalFM zo.
Met de dj's weet je het nooit. Af en toe leuke megahits, maar aan Krezip hangt nog een duidelijke hippiesfeer.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:40 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Kevin Rudolph !!!!
Volgende week Megahit !
Ik kijk nog ff MWDL, met nu De Warme Balletjes van de Koninginquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goedenavond. Rustige dienst heb je nu.
Tot op heden heb ik er altijd naast gezeten dus dat zal ook deze keer wel zo zijnquote:Op zondag 22 februari 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met de dj's weet je het nooit. Af en toe leuke megahits, maar aan Krezip hangt nog een duidelijke hippiesfeer.
Trusten 3FMasterquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:59 schreef 3FMaster het volgende:Zo, ik ga ook maar eens. Ik ben kapot. Truste!
God Save the Queenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:42 schreef themauster het volgende:
slaap lekker iedereen
Mag je mij morgen wel even uitlegenquote:Op zondag 22 februari 2009 01:00 schreef Piles het volgende:
Hé Hans, ken je de functie quickquote?
Maar eens slapen nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |