abonnement Unibet Coolblue
pi_66466279
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Huub vond van niet, toevallig.
Hij had zijn ogen kennelijk ergens anders zitten .
pi_66466325
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:58 schreef Suikeroom het volgende:
gaan ze hier een Lieke is wel of niet lelijk discussie voeren

ik vroeg me gewoon af of ze een baan heeft..


Volgens hangt ze niet meer in de paal, maar is ze reiki zweef cursussen gaan geven.

  donderdag 26 februari 2009 @ 00:50:57 #203
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66466845
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:14 schreef coldstar het volgende:
Toen DGK afgelopen was, hield Fok voor mij op ( dacht ik ). Een week of twee geleden ging ik weer eens kijken op FOK. Tot mijn stomme verbazing zag en las ik dat DGK hier gewoon nog door gaat . De huub gekte van een aantal users hier, is ook nog niet afgelopen en king (met een kleine k) Huubert post hier zelf ook nog.

Ik heb bewondering voor je Thunderbitch, en ben het met heel veel dingen volkomen met je eens.
Tot nu toe gaat dit topic over :

De nieuwe hit van Dennis
Jade Goody
De famous NL ban
CBML i.p.v. CMBL
Bij Natasia thuis .. der kapsel en of ze een goede moeder is ..
Amanda en haar single
Hoe Lieke werd behandeld door Natasia
Het allemaal weer de schuld van Huub is
De excuses van het Hokje
Waar Amanda gaat paaldansen
Anita kwam ook nog even langs
Suikeroom eigenlijk een berschermengel is
Waar Lieke rulez
Of Lieke al werk heeft
Hoep, Hoep, ..............Ploep! ..ehe..

waar lees jij het zogenaamde huubgesop

er staan hier inmiddels al wel meer dan 53 berichten van thunderbitch die vooral anti Huub en
pro Lieke zijn .. dus ik zou het eerder Liekegesop willen noemen ... ja en nog wat berichten waarbij ik denk waar gaat het over

conclusie => er zijn hier 2 posters inmiddels 3 die nog niet in de gaten hebben dan DGK voorbij is en dat dit een topic is voor CMBL'ers, DGK'ers BB'ers in de media ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_66469149
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]



Probeer hier één keer een kritische noot over Huub te kraken en de helft van de sopmob zit op de kast en de andere helft hangt in de gordijnen.
Probeer het dan eens over Lieke te hebben, dan glibberen er meteen 2 van hun stoel van genot. En de Lieke-adoratie gaat momenteel veel verder dan het gesop. Gesop zie ik hier erg weinig
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:11:08 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66470612
Hoe zit het met de wekelijkse column van Amanda?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_66473523
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:11 schreef Copycat het volgende:
Hoe zit het met de wekelijkse column van Amanda?
Prima, je moet de groeten hebben!

Jammer dat dit topic gekaapt wordt. Misschien ook wel omdat er nou eenmaal niet zoveel oud-deelnemers meer in de media zijn.

Het interview met Claire (eergisteren) was een van de leukste die ik tot nu toe heb gemaakt! Jop was ook leuk, maar veel minder spannend. Jop lult gewoon een eind voor zich uit (een zin eindigt met een PUNT, Jop!) en we doen een beetje ouwe-jongens-krentebrood. Leuke kerel, nog steeds.
Maar Claire was écht lachen. Zelfs Bram kon niet stil blijven achter de camera, en die heb ik echt nog nóóit geluid horen maken tijdens opnames.
  donderdag 26 februari 2009 @ 11:08:32 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66473648
Ben benieuwd! Wanneer denk je dat de beelden te zien zijn op fruitenzuivel?

En doe je de hartelijke groeten terug aan Manny?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 26 februari 2009 @ 11:12:14 #208
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66473768
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:03 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Prima, je moet de groeten hebben!

Jammer dat dit topic gekaapt wordt. Misschien ook wel omdat er nou eenmaal niet zoveel oud-deelnemers meer in de media zijn.

Het interview met Claire (eergisteren) was een van de leukste die ik tot nu toe heb gemaakt! Jop was ook leuk, maar veel minder spannend. Jop lult gewoon een eind voor zich uit (een zin eindigt met een PUNT, Jop!) en we doen een beetje ouwe-jongens-krentebrood. Leuke kerel, nog steeds.
Maar Claire was écht lachen. Zelfs Bram kon niet stil blijven achter de camera, en die heb ik echt nog nóóit geluid horen maken tijdens opnames.
Bart, ga je Lieke nog interviewen?

En de zusjes uit BB 6. Zou ook toppie zijn!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_66474654
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Bart, ga je Lieke nog interviewen?

En de zusjes uit BB 6. Zou ook toppie zijn!!
Ik heb al contact gehad met De Zusjes. Ze vinden het leuk om mee te werken, maar ik weet zelf nog niet of ik tijd en ruimte heb. Bovendien wil ik de grote lijnen uitdiepen (van BB1 tot en met CBML) en ik weet niet in hoeverre zij de grote lijn mee hebben gekregen. Informatie-technisch gezien ben ik nog niet om.

En Lieke, tsja. Zij zou voor mijn verhaal wél interessant zijn, maar ik heb nu al drie figuren uit de Gouden Kooi en dat waren allemaal wél (een soort van) finalisten. Claire heeft het dan niet gehaald tot de einduitzending, maar wel een koffer met geld meegenomen en getrouwd op tv. (Daar hebben we het nog over in het interview;))
Dus ik weet het niet. Ik denk het niet - ik heb Ruud, Joost, Sabine en nog twee geheime gasten op stapel staan - ik heb nog heel wat te doen!

Misschien een domme vraag, maar wat zou jij nu nog willen weten of zien van Lieke?
  donderdag 26 februari 2009 @ 11:42:59 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66474736
Negeer me maar weer.
Nooit! Nooit hou je rekening met mijn gevoelens .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')