Waarom zou ik optyften uit de FB?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef Adelante het volgende:
Nee, tyf op uit FB, ik heb er al weer spijt van dat ze je unbanned hebben. Maar de eerste notes zijn er gelukkig al weer.
Ik doe m'n best om gewoon normaal mee te posten, maar als echt elk bericht van mij om niks verwijdert wordt raak ik ook pissig. Al helemaal als ze geen normaal antwoord kunnen geven.quote:
Ja, dit ging toch weer ergens anders over.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Zeggen dat je de feedback verlaat en vervolgens nog 5 keer posten.
Zijn anders genoeg notes/bans voor het gebruik van kanker uitgedeeld.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:54 schreef ondeugend het volgende:
Waarom zou dat moeten?
Tis niets meer dan een krachtterm
Als scheldwoord is het wat anders he!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zijn anders genoeg notes/bans voor het gebruik van kanker uitgedeeld.
Remlof past het wel gewoon aan..quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als scheldwoord is het wat anders he!
Nee je bent gewoon aan het trollen nu.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
Remlof past het wel gewoon aan..
conclusie: baggermods
Ik heb een klacht en ik gebruik ipv de worden "kanker stage" de woorden "kanker fietser" dit is in jullie ogen dus nu geen scheldwoord maar een krachtterm.. Remlof denkt hier echter anders over.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon aan het trollen nu.
Goh door welke opmerking van je zou dat nou komen.quote:
Welke zullen we doen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
Prima: nieuwe regel, geen kanker, kk, kankah in TT's meer! Wij passen het wel aan naar een krachtterm naar keuze
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
Prima: nieuwe regel, geen kanker, kk, kankah in TT's meer! Wij passen het wel aan naar een krachtterm naar keuze
Ik heb die met die spin al gedaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |