abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66455608
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:54 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet. Dat heb je waarschijnlijk gedroomd. Op internet staat namelijk dat de stenen perfect op elkaar aansluiten.
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:25:10 #177
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_66455967
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:09 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Ik kan dit bevestigen, ik ben er 3 jaar geleden ook geweest en zo precies is het allemaal niet. Daarnaast had ik begrepen dat de piramides te vaak beroofd werden en dat ze daarom de doden niet meer in de piramides legde, maar vanuit hun cultuur/religie wel de piramides uit respect voor de doden (of van de Pharao voor de Pharao ) gebouwd.
ik heb het natuurlijk niet over de geerordeerde stenen die er nu 13.000 later er bij liggen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:28:50 #178
52357 Lambiekje
pi_66456080
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:37 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Vandaar dat Duitsland verreweg het hardste getroffen werd door de krach. Al die miljarden die daar naartoe gingen...
je begrijpt het niet ?!

Duitsland was al (nagenoeg) falliet vanwege WOI. Ondanks dat Duitsland een verbod had op een leger te hebben kon Hitler toch in een paar jaar tijd zulke onwaarschijnlijke wandaden uitvoeren. Dat geld is dus ontrokken uit de beurskrach en in (voorbereiding) de oorlogsmachine gestopt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:33:09 #179
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66456200
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik heb het natuurlijk niet over de geerordeerde stenen die er nu 13.000 later er bij liggen.

Nee, natuurlijk niet, zeg! Je hebt het over de originele stenen, waarvan jij er een aantal in je schuur hebt liggen. Naast de monsters die Leuchter in Auschwitz verzamelde.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:37:30 #180
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66456310
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je begrijpt het niet ?!
?!
quote:
Duitsland was al (nagenoeg) falliet vanwege WOI. Ondanks dat Duitsland een verbod had op een leger te hebben
Het was Duitsland niet verboden een leger te hebben: het was alleen wel een schertsleger.
quote:
kon Hitler toch in een paar jaar tijd zulke onwaarschijnlijke wandaden uitvoeren. Dat geld is dus ontrokken uit de beurskrach en in (voorbereiding) de oorlogsmachine gestopt.
Wat nou, ''dus''?

Het was je niet bekend dat Hitler weigerde de herstelbetaling voort te zetten?
pi_66456696
quote:

[..]

Nou ja, als je aanneemt dat die stenen er al 13.000 jaar liggen en terugrekent in hoeverre er erosie heeft plaatsgevonden, dan zullen die stenen 13.000 jaar geleden waarschijnlijk stijf op elkaar hebben gelegen.
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:49:34 #182
52357 Lambiekje
pi_66456697
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:37 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

?!
[..]

Het was Duitsland niet verboden een leger te hebben: het was alleen wel een schertsleger.
[..]

Wat nou, ''dus''?

[ afbeelding ]

Het was je niet bekend dat Hitler weigerde de herstelbetaling voort te zetten?
Gek he tanks, pantservoertuigen, onderzeeers, bommen granaten en weet ik veel moesten geproduceerd worden.
pi_66456733
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:33 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet, zeg! Je hebt het over de originele stenen, waarvan jij er een aantal in je schuur hebt liggen. Naast de monsters die Leuchter in Auschwitz verzamelde.
Vergeet die aangepaste AIDS-monsters niet die Lambiekje rechtsboven in zijn keukenkastje bewaard, naast de hagelslag.
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:55:10 #184
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66456868
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gek he tanks, pantservoertuigen, onderzeeers, bommen granaten en weet ik veel moesten geproduceerd worden.
Dit vind je vast leuk: de Republiek van Weimar heeft in het geheim samengewerkt met de Sovjet-Unie.
Verder zal ik maar afzien van het recht, op mijn beurt ''je begrijpt het niet?!'' te schreeuwen.
pi_66458790
echt hilarisch figuren als Lambiekje en Salvador, enige nadeel is dat ze buiten het internet ook zich in de samenleving begeven :S
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:22:52 #186
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_66462225
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:55 schreef 49euro het volgende:
Ten eerste noem ik de atlantiers niet als bewijs, ik vertel meerdere malen dat bij een eventueel bestaan (wat heel waarschijnlijk is) zij inderdaad verder waren wat de verhalen doen klinken.
Ja, als...
quote:
Ten tweede weiger je te geloven dat er volkeren zijn die misschien wel ontwikkeld waren. Jij bent nou echt het prototype van ongeloof. Wel eens nagedacht waarom de duistere middeleeuwen slechter waren dan pakweg de Romeinse of Egyptische tijd? Verval noemen we dat de aarde kent al miljoenen jaren pieken en dalen.
De Romeinse tijd was beter dan de vroege middeleeuwen, maar niet zo goed (als in technologisch ontwikkeld) als tegenwoordig. Kom op zeg.
quote:
Ten derde haal je een verhaal erbij wat verzonnen is door een schrijver met als doel vermaak, de vroegere volkeren uit india hebben die bouwtekeningen op de muren vast niet voor vermaak geschreven.
Vast niet? Is dat zo raar, dat men in India voor de lol op muren kalkt?
quote:
Daarnaast is het al lang geleden bewezen dat in China al lang gevlogen was voordat Da Vinci tekeningen maakte erover.
Is dat zo? Linkje graag.
quote:
Ten vierde, als je je iets meer verdiept had in de piramides van gizeh had je waarschijnlijk niet zo'n domme uitspraak gedaan. Deze structuur in de piramide zowel het ingewikkelde gangen en sluizen stelsel als de plaatsing van de drie piramides zijn rondweg overweldigend.
Voor drieduizend jaar geleden inderdaad een prestatie van formaat. Nu zou dat niet meer zo zijn.

De ophef over de plaatsing van de drie grote piramides heb ik ook nooit begrepen. Ongeveer precies zo als de sterren van Orion! Nou dat is moeilijk te plannen.

Echt, tof van die farao's dat ze 80.000 slaven zover hebben gekregen om die piramides te bouwen. Ik vind t prachtig, ik wil er zeker nog eens naartoe. Maar maak het niet belachelijk door er meer van te maken dan het is.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_66463832
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:22 schreef Rasing het volgende:

[..]

Ja, als...
[..]

De Romeinse tijd was beter dan de vroege middeleeuwen, maar niet zo goed (als in technologisch ontwikkeld) als tegenwoordig. Kom op zeg.
de romeinse tijd misschien niet maar andere voor jou onbekende volkeren misschien wel, geloof me de geschiedenis die jij op school geleerd is totaal nietszeggend over onze echte historie. Zo leerden ze ons dat het stenen en bronzen tijdperk armoedig was. Ik kan zo enkele voorbeelden noemen die dat tegenspreekt.
quote:
[..]

Vast niet? Is dat zo raar, dat men in India voor de lol op muren kalkt?
[..]

Is dat zo? Linkje graag.
[..]

Voor drieduizend jaar geleden inderdaad een prestatie van formaat. Nu zou dat niet meer zo zijn.

De ophef over de plaatsing van de drie grote piramides heb ik ook nooit begrepen. Ongeveer precies zo als de sterren van Orion! Nou dat is moeilijk te plannen.

Echt, tof van die farao's dat ze 80.000 slaven zover hebben gekregen om die piramides te bouwen. Ik vind t prachtig, ik wil er zeker nog eens naartoe. Maar maak het niet belachelijk door er meer van te maken dan het is.
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1664

Waarschijnlijk snap je me wel maar wil je het niet inzien, aan je houding in de discussie is al te zien dat je niet graag nadenkt.
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
pi_66463953
True. Ik hou zelf ook wel van een beetje mystiek en (verrek, op National Geographic is er net een programma over op! ) van legendes, maar ik zie het niet echt zitten dat een spaceship met motherfucking aliens wat stukken rots op-beamen, het op maat laseren en dan zo vanuit de lucht met hun ufo's die blokken zo stapelen dat ze een piramide krijgen.

Contact tussen aliens en de Egyptenaren waarbij er kennis werd uitgewisseld zou ik me nog iets bij kunnen voorstellen, maar niet dat de aliens die piramides gebouwd hebben.

Daarbij zitten er in sommige piramides ook huge fuck-ups en kun je zien dat ze tijdens het bouwen ervan soms van gedachten zijn veranderd. Aliens die zoveel lichtjaren afleggen om hier te komen zullen vast geen fuck-ups maken of van gedachten veranderen bij het bouwen van een veredelde blokkendoos.

Daarbij: als het door aliens gebouwd zou worden, waarom hebben ze niet die dingen niet meteen van één of andere metaal-legering gemaakt? Ze zullen onderweg hier naartoe vast wel genoeg kometen tegen gekomen zijn waarvan ze de bestanddelen gebruikt zouden kunnen hebben om iets nog beters te kunnen bouwen.

Net als met graancirkels; waarom zouden aliens zoiets primitiefs gebruiken als steen om iets te bouwen wat zij nodig hebben?
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:19:25 #189
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_66464357
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:05 schreef 49euro het volgende:
de romeinse tijd misschien niet maar andere voor jou onbekende volkeren misschien wel, geloof me de geschiedenis die jij op school geleerd is totaal nietszeggend over onze echte historie. Zo leerden ze ons dat het stenen en bronzen tijdperk armoedig was. Ik kan zo enkele voorbeelden noemen die dat tegenspreekt.
Och ja, wat ik op school geleerd heb is onzin. Lambiekje en 49euro weten het beter vanaf hun zolderkamertje in Schubbekutteveen.
quote:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1664

Waarschijnlijk snap je me wel maar wil je het niet inzien, aan je houding in de discussie is al te zien dat je niet graag nadenkt.
Ik denk juist wel na. Niet meteen aannemen dat tekeningen van vliegtuigen uit India betekenen dat er dus ook vliegtuigen gevlogen hebben in India. Daar is wat meer bewijs voor nodig.

Ik dacht grenswetenschap.nl maar eigenlijk is dat artikeltje nog best genuanceerd. Het werpt alleen vragen op, het is helemaal niet zo stellig als de Lambiekjes die er zo soms rondlopen.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_66464434
Hmm in dit programma op National Geographic wordt gezegd dat er aanwijzingen zijn dat arbeiders die tijdens het bouwen van de piramides gewond zijn geraakt, goede medische zorg kregen.

Verder is er een heel grote schans gevonden waarover de blokken van de groeve naar de bouwplaats vervoerd werden.

Toch wel aanwijzingen dat ze door MENSENHANDEN zijn gebouwd!
pi_66464476
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:19 schreef Rasing het volgende:

[..]

Och ja, wat ik op school geleerd heb is onzin. Lambiekje en 49euro weten het beter vanaf hun zolderkamertje in Schubbekutteveen Zwolle.
[..]
Tenminste in Lambiekje's geval, als ik een post van hem goed heb begrepen!
pi_66464563
10 broden en een karaf bier! Dat kregen de arbeiders die aan de piramides bouwden per dag!

Ah en er is graffiti in piramides gevonden van hoe ze gebouwd zijn.
De arbeiders waren inteams verdeeld en er heerste competitiedrang: het ene team wilde beter presteren als het andere team. Elk team had ook een eigen naam.

Elke steen kreeg ook een opschrift met gegevens over waar hij vandaan kwam en wie er aan gewerkt heeft enzo.

De bureaucratie was enorm, enorm veel controleurs enzo.

Imhotep heeft de eerste piramide ontworpen voor farao Djoser door traditionele rechthoekige begraafplaatsen van farao's te gaan stapelen. Sindsdien wilde elke farao een nog mooiere, betere en grotere piramide hebben dan zijn voorganger.

[ Bericht 23% gewijzigd door ToT op 25-02-2009 23:32:51 ]
  donderdag 26 februari 2009 @ 07:25:11 #193
52357 Lambiekje
pi_66469518
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:08 schreef ToT het volgende:
True. Ik hou zelf ook wel van een beetje mystiek en (verrek, op National Geographic is er net een programma over op! ) van legendes, maar ik zie het niet echt zitten dat een spaceship met motherfucking aliens wat stukken rots op-beamen, het op maat laseren en dan zo vanuit de lucht met hun ufo's die blokken zo stapelen dat ze een piramide krijgen.

Contact tussen aliens en de Egyptenaren waarbij er kennis werd uitgewisseld zou ik me nog iets bij kunnen voorstellen, maar niet dat de aliens die piramides gebouwd hebben.

Daarbij zitten er in sommige piramides ook huge fuck-ups en kun je zien dat ze tijdens het bouwen ervan soms van gedachten zijn veranderd. Aliens die zoveel lichtjaren afleggen om hier te komen zullen vast geen fuck-ups maken of van gedachten veranderen bij het bouwen van een veredelde blokkendoos.
Waarom denkt iedereen dat aliens lichtjaren hier van verwijderd zijn? Te veel star trek gekeken?
quote:
Daarbij: als het door aliens gebouwd zou worden, waarom hebben ze niet die dingen niet meteen van één of andere metaal-legering gemaakt? Ze zullen onderweg hier naartoe vast wel genoeg kometen tegen gekomen zijn waarvan ze de bestanddelen gebruikt zouden kunnen hebben om iets nog beters te kunnen bouwen.
Na 13000 kan er metaal moeheid onstaan. En zeer waarschijnlijk door de werking van zon en kou uit zijn voegen veranderd. Het kan vriezen snachts en overdag +40 zijn.
quote:
Net als met graancirkels; waarom zouden aliens zoiets primitiefs gebruiken als steen om iets te bouwen wat zij nodig hebben?
Die graancirkel met Chilbolton is er express zo neergelegd zodat iedereen waar ook te wereld er weet van heeft (of kan hebben) en dat het dus niet alleen in documentatie van SETI, Pentagon en Britsch UFO database terecht komt als het dus een radiowave geweest zou zijn?

En daarnaast hoezo primitief we bouwen toch ook nog steeds met steen om huizen te bouwen.
pi_66469796
Vertel me, van welke bron haal je deze wijsheden toch allemaal vandaan? Hoe weet jij dat aliens (als die bestaan) geen lichtjaren verwijderd zijn?

Volgens mij is er niemand bij gebaat om het bestaan van aliens te verzwijgen... (behalve de NWO natuurlijk :|)

En wederom het verzoek om een goede bron te melden, in plaats van een website die helemaal vol staat met dit soort zaken.

Een échte wetenschapper, die feitelijk (en dat is een criterium) kan aantonen dat het allemaal echt zo is.
pi_66470085
quote:

[..]

Welke dan wel? Ik heb er nl. een aantal gezien, oa die van Gizeh, die van Djoser etc etc...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_66470157
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:21 schreef ToT het volgende:
Hmm in dit programma op National Geographic wordt gezegd dat er aanwijzingen zijn dat arbeiders die tijdens het bouwen van de piramides gewond zijn geraakt, goede medische zorg kregen.

Verder is er een heel grote schans gevonden waarover de blokken van de groeve naar de bouwplaats vervoerd werden.

[Lambiek mode]
Onzin. Propaganda. Mainstream media probeert je te hersenspoelen!
<insert random youtube/googl video linkje>
[/Lambiek mode]
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:47:05 #197
52357 Lambiekje
pi_66470217
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:21 schreef ToT het volgende:

Als dat zo is dan zijn we nu maar schlemiele prutsers.
De vraag is dan waarom wiskundige fibonaci bouwkunde compleet verloren zijn.
Dan gaat dus de theorie van voortschreidend inzicht ook niet op.
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:49:48 #198
52357 Lambiekje
pi_66470263
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:23 schreef ToT het volgende:

[..]

Tenminste in Lambiekje's geval, als ik een post van hem goed heb begrepen!
Zwolle je denkt toch niet daar ik daar woon in dat uitschot van Nederland

Je denk zeker omdat ik zei Zwolle aan Zee? Maar dat was omdat die franse exmilitair met zijn EU-tsunami een googlemap had aangepast waar de kustlijn zou liggen. Zwolle was daarbij.
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:18:24 #199
52357 Lambiekje
pi_66470731
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 08:07 schreef Veive het volgende:
Vertel me, van welke bron haal je deze wijsheden toch allemaal vandaan? Hoe weet jij dat aliens (als die bestaan) geen lichtjaren verwijderd zijn?

Volgens mij is er niemand bij gebaat om het bestaan van aliens te verzwijgen... (behalve de NWO natuurlijk :|)
quote:
Will India reveal the existence of the UFO bases in the moon?
India may surprise the world. The surprise may come any time. The country must reveal the existence of the underground infrastructure of UFO bases.
bron
Misschien dat het je ontgaan is maar de maan is een alienrijk gebied.

Waarom wordt er zo spastisch over gedaan terwijl ALLE oudere volkeren (ongeveer) hetzelfde verhaal hebben van alienvisitatie?!?

NASA weet dat bv ook dat de maan een alienrijk gebied is:)
quote:
En wederom het verzoek om een goede bron te melden, in plaats van een website die helemaal vol staat met dit soort zaken.

Een échte wetenschapper, die feitelijk (en dat is een criterium) kan aantonen dat het allemaal echt zo is.
Echte objectieve wetenschappers bestaan niet.
pi_66470747
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 08:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als dat zo is dan zijn we nu maar schlemiele prutsers.
De vraag is dan waarom wiskundige fibonaci bouwkunde compleet verloren zijn.
Dan gaat dus de theorie van voortschreidend inzicht ook niet op.
Ze pompen in dubai beton 660+ meter recht de lucht in voor die nieuwe wolkenkrabber de Burj Dubai, dat is peanuts in jouw ogen?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')