nee lambiek de enige die gek is ben jij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoezo?
NASA main task is het onderzoeken van aliens. De maan is bijvoorbeeld een alienrijk gebied. En niet alleen de Amerikanen zeggen dat, bijvoorbeeld India
Alle ruimtevaartdeskundigen zijn gek?
Iedereen die hun consumptieve perceptie van de realiteit verstoort is gek, Lambiekje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoezo?
NASA main task is het onderzoeken van aliens. De maan is bijvoorbeeld een alienrijk gebied. En niet alleen de Amerikanen zeggen dat, bijvoorbeeld India
Alle ruimtevaartdeskundigen zijn gek?
Ik ben ook iemand die pas iets gelooft als hij het met zijn eigen ogen ziet. Kan je verzekeren dat er een hele zooi technologie bestaat waar jij en ik niets van weten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:00 schreef Laton het volgende:
nou gaan jullie elkaar maar lekker trekken in het bos met de elfjes..
Een tak van de wetenschapquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die mongool ben ik ja. Maar daar is een tak van wetenschap wel overeens dat het op lauter onzin berust.
Maar daar gaat deze topic niet over.
tja hoe dat te doen met alien artikelen. Er zijn maar zeer weinig die daar voor opstaan, ook al heeft men een ander mening, Ondanks dat NASA dat als hoofdtaken heeft voor onderzoek:).quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Iedereen die hun consumptieve perceptie van de realiteit verstoort is gek, Lambiekje.
Betogen heeft geen zin, je moet het zo brengen dat ze inferieur zijn als ze zich per definitie kortzichtig opstellen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik ben ook iemand die pas iets gelooft als hij het met zijn eigen ogen ziet. Kan je verzekeren dat er een hele zooi technologie bestaat waar jij en ik niets van weten.
Hmmm ja. Dat is zeker de motivatie om de oorlogsmachine draaiend te krijgen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:16 schreef Koekz het volgende:
ff serieus dan maar...
Ik denk dat het geplunderd is voor het ene wat elk land altijd wil hebben... Geld... Niets meer, niets minder.
Dus je hebt met eigen ogen gezien dat er heel veel technologie bestaat waar je niets van af weet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik ben ook iemand die pas iets gelooft als hij het met zijn eigen ogen ziet. Kan je verzekeren dat er een hele zooi technologie bestaat waar jij en ik niets van weten.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met daarnaast nog een beperking in dat gebied ook.
[ afbeelding ]
Ik vind dat anders best logisch, als ik na ga wat ik zoal met mijn eigen ogen aan activiteit heb gezien in de lucht. Overdag zowel als 's nachts.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus je hebt met eigen ogen gezien dat er heel veel technologie bestaat waar je niets van af weet?Das nou niet bepaald logisch te noemen.
Je weet hopelijk dat daar een beamer tegenaan staat te schijnen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Cloaktechnologie is al tijden geen geheim meer.
Dan weet je er dus wat vanaf en spreek je jezelf tegen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik vind dat anders best logisch, als ik na ga wat ik zoal met mijn eigen ogen aan activiteit heb gezien in de lucht. Overdag zowel als 's nachts.
Dat gaat dus nooit lukken met een beamer.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je weet hopelijk dat daar een beamer tegenaan staat te schijnen?
Wat ik er vanaf weet, is dus dat er technologie bestaat waar wij niets vanaf weten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan weet je er dus wat vanaf en spreek je jezelf tegen.
dacht het dus niet?!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:16 schreef Koekz het volgende:
ff serieus dan maar...
Ik denk dat het geplunderd is voor het ene wat elk land altijd wil hebben... Geld... Niets meer, niets minder.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat gaat dus nooit lukken met een beamer.
Ach wat schattigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:48 schreef Salvad0R het volgende:
Oh wacht, ik weet wel wat voor waarheid-distorting piece of shit jij bent, Tuinhek. Die laatste vraag was retorisch.
Joh, je zit te beweren dat die cloaktech een beamer is, hoe kan je jezelf serieus nemen, laat staan verwachten dat anderen je serieus nemenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach wat schattigGa je weer schelden joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |