jij legt gewoon onzinnige verbanden zonder enig bewijs. maar ach blijf jij vooral in je hersenloze sprookjeswereld leven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ach ja kan ik het helpen dat je een geschiedeniskennisachterstand hebt.
ja want als je niet in ufo's geloofd heb je een gesloten geestquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:12 schreef Salvad0R het volgende:
Het is zoveel makkelijker een individu belachelijk te maken dan je geest open te stellen voor onwaarschijnlijke zaken.
Schapen.
In elke cultuur bestaan verhalen over "bezoekers van de sterren" en "observeerders" enzo.
Is geen kwestie van geloven. Is een kwestie van inzicht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:18 schreef Laton het volgende:
[..]
ja want als je niet in ufo's geloofd heb je een gesloten geest
vage videobeelden met vlekjes plus vage culturele referenties zonder een greintje bewijs moeten inzicht opleveren begrijp ikquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Is geen kwestie van geloven. Is een kwestie van inzicht.
Beetje een standaard excuus maar die beelden zijn altijd zo vaag... Alsof de aliens een moment kiezen waarop het net niet goed zichtbaar is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:12 schreef Salvad0R het volgende:
Het is zoveel makkelijker een individu belachelijk te maken dan je geest open te stellen voor onwaarschijnlijke zaken.
Schapen.
In elke cultuur bestaan verhalen over "bezoekers van de sterren" en "observeerders" enzo.
Je doet nou net of die filmpjes speciaal gemaakt zijn voor jou, om jouw ongeloof te ontkrachten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:21 schreef Koekz het volgende:
[..]
Beetje een standaard excuus maar die beelden zijn altijd zo vaag... Alsof de aliens een moment kiezen waarop het net niet goed zichtbaar is.
het is jouw interpretatie van die feiten waar mensen het niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je doet nou net of die filmpjes speciaal gemaakt zijn voor jou, om jouw ongeloof te ontkrachten.
Ik ben hier niet om te betogen, ik geef wat inzicht in wat er zoal gebeurt in de lucht.
Als mensen er voor kiezen om oogkleppen te behouden en niet open willen staan voor feiten, dan is dat hun probleem.
Goh, vreemd, aangezien ik mijn interpretatie nog helemaal niet heb gedeeld.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:31 schreef Laton het volgende:
[..]
het is jouw interpretatie van die feiten waar mensen het niet mee eens zijn.
Nee dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je doet nou net of die filmpjes speciaal gemaakt zijn voor jou, om jouw ongeloof te ontkrachten.
Ik ben hier niet om te betogen, ik geef wat inzicht in wat er zoal gebeurt in de lucht.
Als mensen er voor kiezen om oogkleppen te behouden en niet open willen staan voor feiten, dan is dat hun probleem.
jawel. jij beweert dat die bollen buitenaardse wezens zijn. ik denk dat er nog voldoende natuurlijk/menselijke mogelijkheden zijn die deze beelden kunnen verklaren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Goh, vreemd, aangezien ik mijn interpretatie nog helemaal niet heb gedeeld.!!!
Ik stel nergens dat het buitenaards of menselijk is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:35 schreef Laton het volgende:
[..]
jawel. jij beweert dat die bollen buitenaardse wezens zijn. ik denk dat er nog voldoende natuurlijk/menselijke mogelijkheden zijn die deze beelden kunnen verklaren.
het is geen feit dat het aliens zijn.
tijd om in de spiegel te kijkenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat het buitenaards of menselijk is.
Gaat lekker heen met je suggestieve aannames die nergens op gebaseerd zijn.
Laat 'm zes miljoen een willekeurig aantal strafregels schrijven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ach ja kan ik het helpen dat je een geschiedeniskennisachterstand hebt.
Of 60 miljoen, om het aantal gevallen Russen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:53 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Laat 'm zes miljoen een willekeurig aantal strafregels schrijven.
hoezo?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou je toch eens laten onderzoeken ergens, als je dit soort bagger serieus geloofd.
precies wat ik al dacht. als ik terug zou komen ...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:53 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Laat 'm zes miljoen een willekeurig aantal strafregels schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |