abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 februari 2009 @ 23:17:37 #276
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66539671
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hij snapt zo te zien het hele (simpele) punt niet Dan heeft een bron nog niet veel zin he. Maargoed, zie hierboven zou ik zeggen.
Ut duurde even voordat je onderbouwing had op een site die er ook nog eens goed uit zag.

Maargoed ik ga het eens bekijken.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_66539726
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mijn god wat ben je een ontstellend slecht geïnformeerd persoon. Doe je huiswerk voor je flaters slaat.
Onze lieve Heer noemde es iets over een balk en een splinter. Jij doet je huiswerk ook niet altijd even goed heur. Misschien moet je es uit dat vermeende ivoren torentje van je komen Luxaflex omhoog en met echte mensen praten, bedoel ik.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 09:07:18 #278
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_66545871
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:19 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Onze lieve Heer noemde es iets over een balk en een splinter. Jij doet je huiswerk ook niet altijd even goed heur. Misschien moet je es uit dat vermeende ivoren torentje van je komen Luxaflex omhoog en met echte mensen praten, bedoel ik.
.. die binnen de industrieën functioneren. Wat zijn echt mensen? Diegene die slaaf aan het systeem zijn?
Tot nu toe bemerk ik veel heel veel kennis achterstand. Alleen met mijn broertjes kan ik enigszins praten, die hebben zich ook maar eens geworpen de verscheidene materie ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 09:09:19 #279
52357 Lambiekje
pi_66545885
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

http://www.ronaldbirdsall.com/gizeh/petrie/c6.html#26
Veel suc6 er mee...

Heb jij je huiswerk wel gedaan?
oke. ook een zeldzaamheid dat je eens met een bron komt aanzetten. Maar goed we gaan het bekijken.

Leuk maar dit onderzoek was 1883. Toen was men nog steeds een noob met sterren (express verloren kennis door het Vaticaan maar dat even ter zijde).

De kennis van genoeg alles wat in 1883 de norm was is nu met een duizendvoud overtroffen.
Deze beste man zal veel gemist hebben mede door zijn achtergrond.

Veel waarde kan je dus niet echt meer hechten aan een verouderd boek, methodes en wereldbeeld. Ik zeg niet per se dat het slecht is maar het is gewoon passé nu er dus kennis is van de Piramides en de sterren van Orion.

[ Bericht 32% gewijzigd door Lambiekje op 28-02-2009 09:20:25 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_66546222
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 09:09 schreef Lambiekje het volgende:

De kennis van genoeg alles wat in 1883 het tijdperk van de oude Egyptenaren de norm was is nu met een duizendvoud overtroffen.

Veel waarde kan je dus niet echt meer hechten aan een verouderd boek, methodes en wereldbeeld.

het is gewoon passé
Mee eens!

Soms kun je echter nog wel wat levenslessen uit oude boeken halen, maar je moet ze niet als de absolute waarheid beschouwen.
pi_66546400
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 09:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. die binnen de industrieën functioneren. Wat zijn echt mensen? Diegene die slaaf aan het systeem zijn?
Nee, diegene die alleen fatsoenlijk achter hun beeldscherm kunnen functioneren.

Dit is paranoia.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 10:33:12 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_66546750
quote:

[..]

oke. ook een zeldzaamheid dat je eens met een bron komt aanzetten. Maar goed we gaan het bekijken.

Leuk maar dit onderzoek was 1883. Toen was men nog steeds een noob met sterren (express verloren kennis door het Vaticaan maar dat even ter zijde).

De kennis van genoeg alles wat in 1883 de norm was is nu met een duizendvoud overtroffen.

Veel waarde kan je dus niet echt meer hechten aan een verouderd boek, methodes en wereldbeeld. Ik zeg niet per se dat het slecht is maar het is gewoon passé nu er dus kennis is van de Piramides en de sterren van Orion.
Kom op zeg Hoe achterlijk ben je. Waar zie je mij beweren dat je in die bron iets met uitlijning met de sterrenhemel moet zoeken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_66547787
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mijn god wat ben je een ontstellend slecht geïnformeerd persoon. Doe je huiswerk voor je flaters slaat.

Dat werd ook verteld door onze gids, een jongeman die overigens én Egyptenaar is, en afgestudeerd archeoloog.. Jij bent bij mijn weten geen van beiden, en zelfs nog nooit geweest.. Die perfectie die jij er aan toedicht is er simpelweg niet.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_66547839
quote:

[..]

De sterren ed bewegen volgens vaste patronen, dus wat toen zo was, is nu nog steeds zo.. En veel gedane observaties van rond die tijd blijken na controle met de hedendaagse techniek nog behoorlijk accuraat te zijn. Maar als het niet in je straatje past is het zoals gebruikelijk weer onderdeel van een complot oid, waar jij dan weer geen bron van hebt...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_66548042
Hee leuk. Een Sitchin topic, blijkt hij straks ook nog gelijk te hebben
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:04:41 #286
52357 Lambiekje
pi_66548205
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:43 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat werd ook verteld door onze gids, een jongeman die overigens én Egyptenaar is, en afgestudeerd archeoloog.. Jij bent bij mijn weten geen van beiden, en zelfs nog nooit geweest.. Die perfectie die jij er aan toedicht is er simpelweg niet.
Gidsen liegen er een eind op los. Zij zijn die diegene die hardnekkige leugens in stand houden met wat voor excursie ook.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:06:05 #287
52357 Lambiekje
pi_66548231
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 10:07 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Nee, diegene die alleen fatsoenlijk achter hun beeldscherm kunnen functioneren.

Dit is paranoia.
90% van onze NL maatschappij functioneert door mensen achter computers. Think about it.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:08:15 #288
52357 Lambiekje
pi_66548287
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 10:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kom op zeg Hoe achterlijk ben je. Waar zie je mij beweren dat je in die bron iets met uitlijning met de sterrenhemel moet zoeken?
Nee dat zeg ik niet. Aangezien het niet opgenomen is in dit project is het bijvoorbaad al ernstig onvolledig.
Dat zeg ik.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:17:20 #289
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_66548445
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet. Aangezien het niet opgenomen is in dit project is het bijvoorbaad al ernstig onvolledig.
Dat zeg ik.
Dat ligt volledig aan het doel van het onderzoek. Als het doel anders is dan jij zou willen moet je niet gaan zeuren dat het voor jouw doelstellingen niet klopt. Voor het punt wat ik wou maken voldoet het prima.
Onikaan ni ov dovah
pi_66548566
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee... de kern is verkeerd gebouwd en dat hebben ze gecorrigeerd met de buitenlaag. Oftewel, hij was en is niet perfect.
Dacht je soms dat de Annunaki nooit een foutje maakte of wat!
Fouten maken is menselijk en misschien ook wel Annunakilijk, weten wij veel
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:41:30 #291
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_66548976
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:22 schreef vosss het volgende:

[..]

Dacht je soms dat de Annunaki nooit een foutje maakte of wat!
Fouten maken is menselijk en misschien ook wel Annunakilijk, weten wij veel
Daar ga ik geen uitspraken over doen Ik reageerde op iemand die het over het perfect zijn van de piramide had, en dat is hij dus sowieso niet.
Onikaan ni ov dovah
pi_66549156
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gidsen liegen er een eind op los. Zij zijn die diegene die hardnekkige leugens in stand houden met wat voor excursie ook.
Ter verdediging van Lambiekje: hier zit wel wat in.
Bij Stonehenge zijn er gidsen die zeggen: "Moet je de vorm van deze steen zien: helemaal uitgesleten door de mensen die er op geofferd werden!"
Geef het volk wat het wil, en je krijgt een dikkere fooi.
Ook kan ik me voorstellen dat veel gidsen gewoon moe worden van dingen te ontkennen en te weerleggen.
pi_66549391
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:40 schreef 49euro het volgende:

[..]

Bron ik kan het nerges vinden? of heb je het zelf nagemeten
Kan je het nergens vinden? Raar, het staat nota bene zelfs op Wikipedia!!! Je weet hopelijk toch wel hoe google werkt?

http://en.wikipedia.org/wiki/Great_pyramid_at_Giza
http://en.wikipedia.org/wiki/Giza_Necropolis
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_66550856
Lambiekje,

Raak je het niet ongelofelijk beu om constant weer hetzelfde uit te moeten leggen aan mensen die het niet willen of kunnen begrijpen?

Ik zou wel eens willen weten hoeveel de US overheid weet over buitenaardse vondsten en ervaringen. Er zijn heel veel kleine puzzelstukjes. Echter hoe groot is de gehele puzzel? En de informatie die we via internet verkrijgen, hoe betrouwbaar is dit? Alles op internet word gereguleerd door grote bedrijven en overheden. You-tube filmpjes worden regelmatig verwijderd, en hetgeen niet verwijderd word, is dit betrouwbaar?

Is er niet een ander forum waar meer over de inhoud van dit onderwerp word gediscussierd dan dat er constant mensen de discussie tegenhouden?
pi_66555569
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

90% van onze NL maatschappij functioneert door mensen achter computers. Think about it.
Daar gaat het niet om. Jij redeneert op zodanige wijze, dat het onmogelijk wordt om iets van je te weerleggen. Dat is een tactiek die Rudeonline ook toepaste.

Ook al komt iemand met nog zulke goede argumenten, jij blaast die in 1 keer van tafel met "ja, maar die zitten in het systeem, dus die kunnen we niet vertrouwen". Daarbij waardeer je niet meer op basis van de inhoud, maar op basis van de personen. En dat is erg kortzichtig.

Daarbij discusseert het niet, want in jouw wereldje is het onmogelijk dat jij het es bij het verkeerde end hebt.
pi_66560270
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:59 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Kan je het nergens vinden? Raar, het staat nota bene zelfs op Wikipedia!!! Je weet hopelijk toch wel hoe google werkt?

http://en.wikipedia.org/wiki/Great_pyramid_at_Giza
http://en.wikipedia.org/wiki/Giza_Necropolis

Raar dat dit niet over het desbetreffende punt ging
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:32:17 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_66560670
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:20 schreef 49euro het volgende:

[..]

Raar dat dit niet over het desbetreffende punt ging
Het staat er toch echt letterlijk in
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:20:47 #298
52357 Lambiekje
pi_66562349
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Ter verdediging van Lambiekje: hier zit wel wat in.
Bij Stonehenge zijn er gidsen die zeggen: "Moet je de vorm van deze steen zien: helemaal uitgesleten door de mensen die er op geofferd werden!"
Geef het volk wat het wil, en je krijgt een dikkere fooi.
Ook kan ik me voorstellen dat veel gidsen gewoon moe worden van dingen te ontkennen en te weerleggen.
Maar daarvoor ben je een gids ?! Anders kunnen mensen net zo goed zelf rond banjeren.
Dat met de fooi maakt het geen oprechte wereldbeeld gecreeerd. Geld maakt alles stuk
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:33:46 #299
52357 Lambiekje
pi_66562846
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:55 schreef b9047 het volgende:
Lambiekje,

Raak je het niet ongelofelijk beu om constant weer hetzelfde uit te moeten leggen aan mensen die het niet willen of kunnen begrijpen?
Nee niet beu. Dit met aliens is natuurlijk te verwachten dat er wat skeptisch. Maar topics over zogenaamde ziektes/aandoeningen waar dom geblaat wordt vind ik jammer dat mensen niet effe de moeite te nemen wat er nu verkondigd wordt door de dissidenten en hun theorieen, constateringen en feiten. Als er ook maar een fractie waar zou zijn wat ik aanhaal in docus en artikelen dan is er een serieus probleem.
Maar gelukkig heb ik de wetenschap/journaille aan mijn hand die nu toch wel zaken laten zien dat de medische wetenschap toch eigenlijk een leugenachtige en geld opeisende industrie is.
quote:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel de US overheid weet over buitenaardse vondsten en ervaringen. Er zijn heel veel kleine puzzelstukjes. Echter hoe groot is de gehele puzzel? En de informatie die we via internet verkrijgen, hoe betrouwbaar is dit? Alles op internet word gereguleerd door grote bedrijven en overheden. You-tube filmpjes worden regelmatig verwijderd, en hetgeen niet verwijderd word, is dit betrouwbaar?
UK, Duitsland , Rusland en USA hebben een giga database over alien/ufos en andere verschijnselen.
Wie nu nog denkt dat Roswell een luchballon was.

Er is wel wat op videogoogle hoor. UFO's en Hitler, Secret Space, you name it. Ieder moet maar voor zich zelf uitmaken wat wel en niet acceptabel is. Feit blijft dat het bespottelijk en narcistisch zou zijn als wij de enige planeet zijn waar leven is. De onlangs ontdekte extremofielen laten zien dat het toch echt wel anders kan.
quote:
Is er niet een ander forum waar meer over de inhoud van dit onderwerp word gediscussierd dan dat er constant mensen de discussie tegenhouden?
http://www.godlikeproductions.com/

Daar was ooit een prachtig topic over user die zichzelf een Elite Insider bestempeld. Hier de topic en hier in boekvorm. Je kan het een hoax vinden je kan het van alles vinden maar de vragen en de antwoorden zijn zeer zeer zeer interessant.
quote:
A person by the moniker of Insider claimed he was from a ruling bloodline and gave the people a chance to ask everything they wanted and Insider would answer. At first it looks like another internet hoax, some lightweight questions were followed by lightweight answers, but then things started changing drastically.
Ik ben overigens ter dege van bewust dat wat voor topic ik ook open er eerst gebashed moet worden.
Het zijn altijd dezelfde die een topic willen verzieken. Terwijl het naar mijn idee best aardige stellingen zijn en waar bij mensen eens af moeten stappen van dat stramien wat iedereen opgedrongen krijgt op school of omgeving. En zo zit de wereld (universum) dus echt niet in mekaar. En wat ik hier open sta ik geregeld ook niet voor de volle 100% achter. Zo als de stelling Irakinval vanwege alien-techniek en alien verwante zaken. Het kan toch juist een interessant discussie worden. Waarom moet alles direct afgemeten worden aan de huidige norm? Iedereen voelt toch op zijn klompen dat het niet een geaccepteerd feit is. Daar is dit topic totaal niet voor bedoelt. Dat is ook een punt wat ik jammer vind dat sommige zo stug zijn in hun visies.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 28-02-2009 20:41:51 ]
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:42:05 #300
52357 Lambiekje
pi_66563165
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')