Ut duurde even voordat je onderbouwing had op een site die er ook nog eens goed uit zag.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hij snapt zo te zien het hele (simpele) punt nietDan heeft een bron nog niet veel zin he. Maargoed, zie hierboven zou ik zeggen.
Onze lieve Heer noemde es iets over een balk en een splinter. Jij doet je huiswerk ook niet altijd even goed heur. Misschien moet je es uit dat vermeende ivoren torentje van je komenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mijn god wat ben je een ontstellend slecht geïnformeerd persoon. Doe je huiswerk voor je flaters slaat.
.. die binnen de industrieën functioneren. Wat zijn echt mensen? Diegene die slaaf aan het systeem zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Onze lieve Heer noemde es iets over een balk en een splinter. Jij doet je huiswerk ook niet altijd even goed heur. Misschien moet je es uit dat vermeende ivoren torentje van je komenLuxaflex omhoog en met echte mensen praten, bedoel ik.
oke. ook een zeldzaamheid dat je eens met een bron komt aanzetten. Maar goed we gaan het bekijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://www.ronaldbirdsall.com/gizeh/petrie/c6.html#26
Veel suc6 er mee...
Heb jij je huiswerk wel gedaan?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:09 schreef Lambiekje het volgende:
De kennis van genoeg alles wat in 1883 het tijdperk van de oude Egyptenaren de norm was is nu met een duizendvoud overtroffen.
Veel waarde kan je dus niet echt meer hechten aan een verouderd boek, methodes en wereldbeeld.
het is gewoon passé
Nee, diegene die alleen fatsoenlijk achter hun beeldscherm kunnen functioneren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. die binnen de industrieën functioneren. Wat zijn echt mensen? Diegene die slaaf aan het systeem zijn?
Kom op zegquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oke. ook een zeldzaamheid dat je eens met een bron komt aanzetten. Maar goed we gaan het bekijken.
Leuk maar dit onderzoek was 1883. Toen was men nog steeds een noob met sterren (express verloren kennis door het Vaticaan maar dat even ter zijde).
De kennis van genoeg alles wat in 1883 de norm was is nu met een duizendvoud overtroffen.
Deze beste man zal veel gemist hebben mede door zijn achtergrond.
Veel waarde kan je dus niet echt meer hechten aan een verouderd boek, methodes en wereldbeeld. Ik zeg niet per se dat het slecht is maar het is gewoon passé nu er dus kennis is van de Piramides en de sterren van Orion.
Dat werd ook verteld door onze gids, een jongeman die overigens én Egyptenaar is, en afgestudeerd archeoloog.. Jij bent bij mijn weten geen van beiden, en zelfs nog nooit geweest.. Die perfectie die jij er aan toedicht is er simpelweg niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mijn god wat ben je een ontstellend slecht geïnformeerd persoon. Doe je huiswerk voor je flaters slaat.
De sterren ed bewegen volgens vaste patronen, dus wat toen zo was, is nu nog steeds zo.. En veel gedane observaties van rond die tijd blijken na controle met de hedendaagse techniek nog behoorlijk accuraat te zijn. Maar als het niet in je straatje past is het zoals gebruikelijk weer onderdeel van een complot oid, waar jij dan weer geen bron van hebt...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oke. ook een zeldzaamheid dat je eens met een bron komt aanzetten. Maar goed we gaan het bekijken.
Leuk maar dit onderzoek was 1883. Toen was men nog steeds een noob met sterren (express verloren kennis door het Vaticaan maar dat even ter zijde).
De kennis van genoeg alles wat in 1883 de norm was is nu met een duizendvoud overtroffen.
Deze beste man zal veel gemist hebben mede door zijn achtergrond.
Veel waarde kan je dus niet echt meer hechten aan een verouderd boek, methodes en wereldbeeld. Ik zeg niet per se dat het slecht is maar het is gewoon passé nu er dus kennis is van de Piramides en de sterren van Orion.
Gidsen liegen er een eind op los. Zij zijn die diegene die hardnekkige leugens in stand houden met wat voor excursie ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:43 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat werd ook verteld door onze gids, een jongeman die overigens én Egyptenaar is, en afgestudeerd archeoloog.. Jij bent bij mijn weten geen van beiden, en zelfs nog nooit geweest.. Die perfectie die jij er aan toedicht is er simpelweg niet.
90% van onze NL maatschappij functioneert door mensen achter computers. Think about it.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, diegene die alleen fatsoenlijk achter hun beeldscherm kunnen functioneren.
Dit is paranoia.
Nee dat zeg ik niet. Aangezien het niet opgenomen is in dit project is het bijvoorbaad al ernstig onvolledig.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kom op zegHoe achterlijk ben je. Waar zie je mij beweren dat je in die bron iets met uitlijning met de sterrenhemel moet zoeken?
Dat ligt volledig aan het doel van het onderzoek. Als het doel anders is dan jij zou willen moet je niet gaan zeuren dat het voor jouw doelstellingen niet klopt. Voor het punt wat ik wou maken voldoet het prima.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Aangezien het niet opgenomen is in dit project is het bijvoorbaad al ernstig onvolledig.
Dat zeg ik.
Dacht je soms dat de Annunaki nooit een foutje maakte of wat!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee... de kern is verkeerd gebouwd en dat hebben ze gecorrigeerd met de buitenlaag. Oftewel, hij was en is niet perfect.
Daar ga ik geen uitspraken over doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Dacht je soms dat de Annunaki nooit een foutje maakte of wat!
Fouten maken is menselijk en misschien ook wel Annunakilijk, weten wij veel
Ter verdediging van Lambiekje: hier zit wel wat in.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gidsen liegen er een eind op los. Zij zijn die diegene die hardnekkige leugens in stand houden met wat voor excursie ook.
Kan je het nergens vinden? Raar, het staat nota bene zelfs op Wikipedia!!! Je weet hopelijk toch wel hoe google werkt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:40 schreef 49euro het volgende:
[..]
Bron ik kan het nerges vinden? of heb je het zelf nagemeten
Daar gaat het niet om. Jij redeneert op zodanige wijze, dat het onmogelijk wordt om iets van je te weerleggen. Dat is een tactiek die Rudeonline ook toepaste.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
90% van onze NL maatschappij functioneert door mensen achter computers. Think about it.
Raar dat dit niet over het desbetreffende punt gingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:59 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Kan je het nergens vinden? Raar, het staat nota bene zelfs op Wikipedia!!! Je weet hopelijk toch wel hoe google werkt?
http://en.wikipedia.org/wiki/Great_pyramid_at_Giza
http://en.wikipedia.org/wiki/Giza_Necropolis
Het staat er toch echt letterlijk inquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:20 schreef 49euro het volgende:
[..]
Raar dat dit niet over het desbetreffende punt ging
Maar daarvoor ben je een gids ?! Anders kunnen mensen net zo goed zelf rond banjeren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ter verdediging van Lambiekje: hier zit wel wat in.
Bij Stonehenge zijn er gidsen die zeggen: "Moet je de vorm van deze steen zien: helemaal uitgesleten door de mensen die er op geofferd werden!"
Geef het volk wat het wil, en je krijgt een dikkere fooi.
Ook kan ik me voorstellen dat veel gidsen gewoon moe worden van dingen te ontkennen en te weerleggen.
Nee niet beu. Dit met aliens is natuurlijk te verwachten dat er wat skeptisch. Maar topics over zogenaamde ziektes/aandoeningen waar dom geblaat wordt vind ik jammer dat mensen niet effe de moeite te nemen wat er nu verkondigd wordt door de dissidenten en hun theorieen, constateringen en feiten. Als er ook maar een fractie waar zou zijn wat ik aanhaal in docus en artikelen dan is er een serieus probleem.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:55 schreef b9047 het volgende:
Lambiekje,
Raak je het niet ongelofelijk beu om constant weer hetzelfde uit te moeten leggen aan mensen die het niet willen of kunnen begrijpen?
UK, Duitsland , Rusland en USA hebben een giga database over alien/ufos en andere verschijnselen.quote:Ik zou wel eens willen weten hoeveel de US overheid weet over buitenaardse vondsten en ervaringen. Er zijn heel veel kleine puzzelstukjes. Echter hoe groot is de gehele puzzel? En de informatie die we via internet verkrijgen, hoe betrouwbaar is dit? Alles op internet word gereguleerd door grote bedrijven en overheden. You-tube filmpjes worden regelmatig verwijderd, en hetgeen niet verwijderd word, is dit betrouwbaar?
http://www.godlikeproductions.com/quote:Is er niet een ander forum waar meer over de inhoud van dit onderwerp word gediscussierd dan dat er constant mensen de discussie tegenhouden?
Ik ben overigens ter dege van bewust dat wat voor topic ik ook open er eerst gebashed moet worden.quote:A person by the moniker of Insider claimed he was from a ruling bloodline and gave the people a chance to ask everything they wanted and Insider would answer. At first it looks like another internet hoax, some lightweight questions were followed by lightweight answers, but then things started changing drastically.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |