Kijk maar uit sneek.. straks zit je er aan vast...quote:
wie biedt meer?quote:
You're out.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:11 schreef GGMM het volgende:
Ik wil er 100.000 voor.
Je doet gemeenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:12 schreef remlof het volgende:
Kan je dat niet gewoon zelf regelen zoals iedereen? Nou ja, bijna iedereen dan
Van sex raak je aan mensen vast?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kijk maar uit sneek.. straks zit je er aan vast...
welk vliesje, mijn eikel was niet verpakt in een vliesje.. hoort er een vliesje om heen te zitten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Pics van de koopwaar? We willen dat vliesje zien!
Huh... TS is een man... of had jij een vlies op je tool?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Pics van de koopwaar? We willen dat vliesje zien!
Sex met jou hebben is bobkezen. Je zal dus nog wel ergens een vliesje hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:15 schreef trifko het volgende:
[..]
welk vliesje, mijn eikel was niet verpakt in een vliesje.. hoort er een vliesje om heen te zitten.
Ik neem aan dat TS een man is?quote:
Ik mag daarna wel op hem stampen, toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat TS een man is?
Nee, daar zit je niet zomaar aan vast..
Van mij wel..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik mag daarna wel op hem stampen, toch?
Ik bied 6!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:29 schreef Huppelmuts het volgende:
ik heb er 5 cent voor over
opbokken hijs mijn heldquote:
Omg hoerrrrrr!!!1quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Als je me nou 100 euro geeft zorg ik er wel voor! Hebben we een deal?
Is Outsidr zo'n fail?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Als je me nou 100 euro geeft zorg ik er wel voor! Hebben we een deal?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik er wel voor zorg, ik zeg niet hoe![]()
En outsidr is de beste!
Beat mequote:
7 centquote:
8 cent!quote:
kruising tussen een keeshond en een whippet zeker?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:08 schreef Pieter-utd het volgende:
Namens mijn hond doe ik een bod van 1 euro! Hij is seksueel wel heel erg actief
[ afbeelding ]
De linker
quote:
Heb je haar pics al gezien? Ze is echt geen maagd hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 03:00 schreef Kloodje het volgende:
Leuk topic! lol. Ze krijgt er vast veel geld voor, maar ik vind het wel heel erg dat ze op deze manier iets heel moois verliest met een veel te dikke, lelijke miljardair. Ik hoop niet voor haar dat ie echt lelijk, dik, stinkend en nog veel meer is. Dat trauma draagt ze voor d'r leven bij zich. In mijn ogen is ze een hele dure prostituee en zit ze hier voor de rest van haar leven mee.
En sorry Trifko, ik denk dat je het wat professioneler aan moet pakken, wil je er succes mee boeken. Met een FBI leugentestverklaring, foto's in de kranten en op tv.
lolz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |