Ik vind jou heel eng!!!!!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:18 schreef Paul het volgende:
Ik ben een btje bang voor het hupt
quote:
Masochistische geest?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:23 schreef IHVK het volgende:
Je hebt ook een enge film in je avatar.
Wat heb je met enge films.
Nee hoor je gaat veel te langzaam we hebben nu inmiddels al kleinkinderen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef zhe-devilll het volgende:
Of ga ik nu te snel van den stapel?
NU word ik pas echt bang...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef zhe-devilll het volgende:
Of ga ik nu te snel van den stapel?
Heb net de deur gebarricadeerd, niets persoonlijks hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef trifko het volgende:
Als je bang bent wil ik wel bij je komen slapen..
Verdomme, daar gaat 't verrassings-effect.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef TeenWolf het volgende:
in je kamer zit een neukgeest, vannacht word je geneukt...
EERSTE MAN!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef TeenWolf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
Saillant detail: zijn broer is van de verkeerde kaant en slaapt op dezelfde kamer.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef TeenWolf het volgende:
Verdommêh.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Saillant detail: zijn broer is van de verkeerde kaant en slaapt op dezelfde kamer.
Snel, verstop je onder mijn dekbed.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef Min-e het volgende:
Update: film is afgelopen en ik leef nog!!!!!!
2 enge films op 1 avond overleef ik misschien nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Snel, verstop je onder mijn dekbed.
Dan kijken we wel 'n romantische film.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
2 enge films op 1 avond overleef ik misschien niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
The Birdsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:23 schreef IHVK het volgende:
Je hebt ook een enge film in je avatar.
Wat heb je met enge films.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
2 enge films op 1 avond overleef ik misschien niet
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:07 schreef Goofisch het volgende:
Kijk Bert en ernie![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje bert en ernie uit zitten lachen
Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts
Galante heren.... dat die nog bestaan.quote:Op zondag 15 november 2009 00:30 schreef Michielos het volgende:
als er iets te meppen valt, PM me even. Dan kom ik wel langs
quote:Op zondag 15 november 2009 00:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Galante heren.... dat die nog bestaan.
Vergeet je niet een zinnetje? Ik moest wel lachen trouwens.quote:Op zondag 15 november 2009 00:30 schreef Michielos het volgende:
als er iets te meppen valt, PM me even. Dan kom ik wel langs
We wachten weer op een goede Michielos-vechttopic , kun jij hem overtuigen?quote:Op zondag 15 november 2009 00:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Galante heren.... dat die nog bestaan.
Ik kan alles en iedereen overtuigen, dat is het probleem niet.quote:Op zondag 15 november 2009 00:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
We wachten weer op een goede Michielos-vechttopic , kun jij hem overtuigen?
Deze zijn van de laatste week:quote:Op zondag 15 november 2009 00:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik kan alles en iedereen overtuigen, dat is het probleem niet.![]()
Maar wat is in godsnaam een Michielos- vechttopic???
en dit o.a.quote:Op zondag 15 november 2009 00:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik kan alles en iedereen overtuigen, dat is het probleem niet.![]()
Maar wat is in godsnaam een Michielos- vechttopic???
je kan niet je weg uit een papieren zak vechten.quote:Op zondag 15 november 2009 00:53 schreef Michielos het volgende:
op mijn fobo vind je mijn best of.
laat tevens een berichtje achter.
Daar zal ik maar niet aan beginnen, als ik eenmaal begin met op je in praten, vergaat je vechtlust je vast snel.quote:Op zondag 15 november 2009 00:53 schreef Michielos het volgende:
op mijn fobo vind je mijn best of.
laat tevens een berichtje achter.
dat lijkt me nietquote:Op zondag 15 november 2009 01:00 schreef Min-e het volgende:
[..]
Daar zal ik maar niet aan beginnen, als ik eenmaal begin met op je in praten, vergaat je vechtlust je vast snel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |