abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2011 @ 17:25:37 #241
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_100278244
De middengroep die in China zo aan het opkomen is, wordt in de USA volledig weggevaagd, daar hebben ze straks alleen nog maar een klein clubje superrijken over
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_100306694
NOS Zomercolumn: op zoek naar goud en geluk in Duitsland
Video Vandaag komt de zomercolumn uit Duitsland, waar Wouter Meijer op zoek gaat naar geluk.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_100415921
De Euro wordt aan alle kanten belaagd. Tegenlicht vroeg Kees Vendrik (financieel expert van GroenLinks) zijn fantasie de vrije loop te laten en een toekomstscenario te schrijven voor 2011.

pi_100607156
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:58:52 #245
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_100628624
Ik kwam gister onderstaande filmpjes tegen. Ik wilde ze hier posten om te laten zien waarom oa. er zoveel wordt uitgegegven door onze criminele overheden wat bijdraagt aan de schulden. Die de burgers mogen dokken:

Ik bedoel, het stond allemaal al vast.. al die oorlogen.. en NL politici deden er gezellig aan mee.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_100728035

Koen Droefgeest ;)

Twee jaar oud filmpje, maar klinkt bepaald nog niet gedateerd.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:34:11 #247
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_100731081
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:50:24 #248
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_100736781
The more debt, the better
pi_100737208
Nieuwsuur over beursverwachtingen van eind 2010 en Arnoud Boot over de eurocrisis

http://nieuwsuur.nl/video/262254-beurs-top5.html
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_101488713
California dreaming
Californië is van oudsher een proeftuin waar mensen naartoe komen om zichzelf en hun leven opnieuw uit te vinden. Maar wie zijn de nieuwe dromers en doeners en hoe zien zij de toekomst? Tegenlicht gaat in Los Angeles op zoek naar de kiemen van een nieuwe samenleving, tegen de achtergrond van het failliet van wat ooit het sterkste merk en de meest aansprekende Amerikaanse droom was: Californië!

Californië heeft een speciale plek in de Amerikaanse psyche. Het is de thuishaven van de ongebreidelde kansen, dromen en sterren, met een paradijselijk klimaat. Maar de Gouden Staat is failliet. En na Californië is nu ook de stad Los Angeles aan de beurt. Publieke voorzieningen worden fors ingeperkt, de werkloosheid blijft stijgen en veel mensen zijn met hun baan ook hun ziektekostenverzekering en hun huis kwijt geraakt. Maar tegelijkertijd lijkt het optimisme en het geloof in de kracht van Amerika onbreekbaar.
pi_101588753
The new tax havens
American companies are finding new overseas tax havens to legally protect some of their profits from the U.S. tax rate of 35 percent, among the highest in the world. Lesley Stahl reports.
  maandag 5 september 2011 @ 14:29:58 #252
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_101591221
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2011 13:10 schreef Aether het volgende:
The new tax havens
American companies are finding new overseas tax havens to legally protect some of their profits from the U.S. tax rate of 35 percent, among the highest in the world. Lesley Stahl reports.
Wat een hypocriet-gelul weer van die Amerikanen. Hoeveel Amerikaanse bedrijven zijn er wel niet 'incorporated' in Delaware of Nevada en hebben daar niet of nauwelijks echte activiteiten?
The more debt, the better
pi_101608613
Het verlagen van de belasting gaat toch niet helpen. Er zijn vast weer andere landen die het nog verder verlagen en in the end zit je op 0.
pi_101619548
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef snabbi het volgende:
Het verlagen van de belasting gaat toch niet helpen. Er zijn vast weer andere landen die het nog verder verlagen en in the end zit je op 0.
^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_101740814
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:39 schreef KneeDeep het volgende:
De Euro wordt aan alle kanten belaagd. Tegenlicht vroeg Kees Vendrik (financieel expert van GroenLinks) zijn fantasie de vrije loop te laten en een toekomstscenario te schrijven voor 2011.

Ik had hem toendertijd gekeken, best een scherpe visie spreiden ze daar al. Het lijkt er idd. op dat we op lange termijn meer Europese intergratie gaan krijgen. (Desnoods na een ernstige bestuur/euro crisis).
pi_101896535
Claire-Elisabeth Beaufort en Brigitte Boucher van de Franse zender i-Tele lezen de crisis voor:

dinsdag 13 september 2011 @ 14:23:07 #257
78918 SeLang
Black swans matter
pi_101898612
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:21 schreef dvr het volgende:
Claire-Elisabeth Beaufort en Brigitte Boucher van de Franse zender i-Tele lezen de crisis voor:

_O-

F*ck de crisis, het is maar geld
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:06:43 #258
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_102048190
Oplossing voor de economische crisis, zeer vernieuwend! Door Richard C. Cook, gepensioneerd analyst voor de VS overheid, en schrijver:

Wikipedia: Richard C. Cook

[ Bericht 5% gewijzigd door SemperSenseo op 17-09-2011 11:13:52 ]
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_102176083
Metamorfose van een crisis
Kort na aanvang van de financiële crisis van 2008 verzamelt de socioloog Manuel Castells op verzoek van de vermogende Gulbenkian Foundation in Lissabon een kleine groep van internationale topintellectuelen om zich heen om dieper over de crisis na te denken. Terwijl de crisis zich ontpopt en steeds nieuwe vormen aanneemt, doopt Castells zijn groep ‘The Aftermath Network’, een verwijzing naar de nieuwe wereld die volgens hem uit de as van de crisis tevoorschijn komt.
pi_102178033
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:42 schreef Aether het volgende:
Metamorfose van een crisis
Kort na aanvang van de financiële crisis van 2008 verzamelt de socioloog Manuel Castells op verzoek van de vermogende Gulbenkian Foundation in Lissabon een kleine groep van internationale topintellectuelen om zich heen om dieper over de crisis na te denken. Terwijl de crisis zich ontpopt en steeds nieuwe vormen aanneemt, doopt Castells zijn groep ‘The Aftermath Network’, een verwijzing naar de nieuwe wereld die volgens hem uit de as van de crisis tevoorschijn komt.
Goeie docu wel. Vraagt om meer.
pi_102187360
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Goeie docu wel. Vraagt om meer.
mee eens. net gekeken, erg interessant.
pi_102409543

Iemand dit al gezien? Buitengewoon vermakelijk en tevens erg zwarte toekomstprojecties. Ik ga alvast al mijn geld omzetten in goud. ;)
pi_102416491
quote:
Gieren zijn het (die vent in jou filmpje), met teveel lijken. Tijd voor wat leeuwen:

pi_102417909
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef Plugin het volgende:

[..]

Gieren zijn het (die vent in jou filmpje), met teveel lijken. Tijd voor wat leeuwen:

Hmm, ik had eigenlijk een inhoudelijke reactie verwacht. Dat hij een graaier is lijkt mij niet relevant, waar het mij om gaat is zijn toekomstbeeld. Is dat terecht? Heeft Goldman Sachs daadwerkelijk de (financiële) wereld in zijn handen? Dat hij er zelf belang bij heeft lijkt me duidelijk, desondanks gaan deze geluiden steeds meer op.
pi_102419788
Ze worden in elk geval arroganter. Ja beleggers gaan toch, ook al is niet niet logisch in Amerikaanse staatsobligaties/dollars zitten, maar de crisis kwam uit amerika zelf voornamelijk, ze hebben veel te zeggen in de financiële wereld, met een grote controle over dingen, op de korte termijn + dat wij (europa o.a.) haar toch nog altijd ziet als heel belangrijk, maar het gaat hier slecht nu omdat we in haar zitten (wij/de wereld keken tegen haar op, en nog altijd..).

Als het met ons minder gaat, gaat het daar nog slechter (kost ons immers veel geld, dus minder geld gaat naar haar..), maar door haar arrogantie ziet ze dat niet echt, ze brengt haar frustratie op ons, dus dan wordt zij nog armer, de rest van de wereld doet het met haar immers.

[ Bericht 4% gewijzigd door Plugin op 27-09-2011 07:13:18 ]
  dinsdag 27 september 2011 @ 04:17:15 #266
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  dinsdag 27 september 2011 @ 08:00:24 #267
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_102426736
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:43 schreef Oidipous het volgende:

Iemand dit al gezien? Buitengewoon vermakelijk en tevens erg zwarte toekomstprojecties. Ik ga alvast al mijn geld omzetten in goud. ;)
Wat een ongelooflijk arrogante kwal is die man in het youtube-filmpje: "governments don't rule the world, the Goldman Sachs do".

Door totaal gebrek aan respect voor de rechtstaat krijg je dit soort gieren. Maar hij zegt te dromen van een nieuwe crisis. Mocht dat gebeuren dan volgt er een revolutie onder de bevolking. Hij, traders en bankiers zijn dan de eerste die in de hoogste boom worden opgeknoopt! :{w
  dinsdag 27 september 2011 @ 08:41:39 #268
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_102427304
quote:
Is het een serie en komt er nog een deel hierna? Lijkt een beetje abrupt te eindigen..
  dinsdag 27 september 2011 @ 09:12:54 #269
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_102427787
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 08:41 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Is het een serie en komt er nog een deel hierna? Lijkt een beetje abrupt te eindigen..
Daar heb ik ook twijfels over.... of het nu een 3 of een 4-luik is.
Deze serie is pas net uitgezonden (of is zelfs nog bezig). Dus ff een weekje wachten.
Kwalitatief is hij wel goed vormgegeven.
pi_102431398
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 08:00 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijk arrogante kwal is die man in het youtube-filmpje: "governments don't rule the world, the Goldman Sachs do".

Door totaal gebrek aan respect voor de rechtstaat krijg je dit soort gieren. Maar hij zegt te dromen van een nieuwe crisis. Mocht dat gebeuren dan volgt er een revolutie onder de bevolking. Hij, traders en bankiers zijn dan de eerste die in de hoogste boom worden opgeknoopt! :{w
Regeringen zitten zwaar in de schulden bij de banken dus ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit. Hij is trouwens niet de enige die dat zegt:

vanaf 2:14.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')