Ik vraag hier en daar nog of iemand kaarten over heeft en anders alleen het home in denk ik. Ook leukquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, bijna al gasten hadden geen geld/tijd voor Fiorentina uit en thuis. Dus toen hebben we gegokt op het feit dat we door zouden gaan om dan beiden mee te pakken. Maar nu begint het toch wel te kriebelen. Maar ja, wordt wel heel lastig zo voor donderdag. En ik ga toch echt geen 50 euro betalen
Haha, die kroeg zat letterlijk tegenover ons hostel. 10 meter ertussen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:57 schreef kevin6188 het volgende:
Iemand hier na de wedstrijd nog in de Old Stove geweest? Was nog wel ff gezellig met een stuk of 60, 70 Fiorentina-gasten die toch wel erg graag de kroeg binnen wilden. Beste paniek nog.
Hehe. Op het Piazza della Republica hebben we nog een ober voor 50 euro afgezet, bij die Passzowski daar. Niks acht euro een biertje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, die kroeg zat letterlijk tegenover ons hostel. 10 meter ertussen.
We liepen snachts terug vanuit dat Piazza della Republica, ineens een stuk of 20 duistere types achter een muurtje die ons aankeken...Ik keek ze aan en dacht...'fuck, dit is geen Ajax'. Gewoon doorlopen, niets zeggen, *fluit fluit*... En voor die Old Stove stond 35 man buiten van Ajax, niemand die een woord zei... Rare, beklemmende stilte voor de storm zo.![]()
Maar even een zijstraatje ingelopen en een kroegje ingedoken voordat je er ineens middenin staat.
quote:Aissati voor het eerst bij selectie
Amsterdam, 21 feb 2009
Ajax treft zondag in de namiddag FC Volendam in de Amsterdam ArenA. Voor de eerste keer sinds zijn komst behoort Ismaïl Aissati tot de wedstrijdselectie van Ajax bij een officieel duel.
Trainer Marco van Basten merkte zaterdag dat het duel ook nog te vroeg komt voor Jan Vertonghen. Goed nieuws kwam er voor Ismaïl Aissati, die een van de negentien Ajacieden is voor de derby. Ook Rob Wielaert maakt weer deel uit van de groep; donderdag was hij er in Florence niet bij omdat hij dit seizoen niet speelgerechtigd is voor Europese duels van Ajax.
Ik denk niet dat hij in de basis zal staan, misschien een kwartiertje invallen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker! Ben benieuwd naar Ismail
Doe maar Oleguer en Wielaert samen in het centrum
Dat weet ik wel 100% zeker. Maar ik had niet verwacht dat hij nu al bij de wedstrijdselectie zou zittenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij in de basis zal staan, misschien een kwartiertje invallen.
Whehe mooie beeldenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef Silenus het volgende:
Heerlijke beelden!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef Silenus het volgende:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker! Ben benieuwd naar Ismail
Doe maar Oleguer en Wielaert samen in het centrum
Zat hij tegen WillemII niet ook gewoon bij de selectie?quote:
Hij is dacht ik tijdens het AT toch geblesseerd geraakt? Was dat niet voor W2?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zat hij tegen WillemII niet ook gewoon bij de selectie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |