quote:Op zondag 22 februari 2009 13:11 schreef DurQ het volgende:
Hebben we dit seizoen al eens een wedstrijd gespeeld waarin het een schiettent was?
Ik hoop toch op een wedstrijd ala Spart- Ajax: 9 - 1 ofzo
9-0quote:Op zondag 22 februari 2009 13:11 schreef DurQ het volgende:
Hebben we dit seizoen al eens een wedstrijd gespeeld waarin het een schiettent was?
inderdaad.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:20 schreef denthemen het volgende:
Laten we nou maar gewoon winnen
Daar was ik ook bijquote:Op zondag 22 februari 2009 13:18 schreef DurQ het volgende:
Uhm dat kan ik me zo niet mer goed herinneren, het is wel al weer een aantal jaartjes terug! En het publiek maar zingen: 10, 10, 10!
Vorige week.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:11 schreef DurQ het volgende:
Kneusje is op zijn ijdele pastapiemeltje getraptquote:De kritiek van Marco van Basten op het 'te oude' AC Milan is niet door iedereen gerespecteerd. Verdediger Luca Antonini reageert fel op de kritiek van de Nederlandse coach. "Ik denk dat we best goed spelen," aldus Antonini in de Italiaanse pers. "Het klopt dat we altijd op dezelfde manier een tegendoelpunt krijgen, maar dat zal vanaf nu niet meer gebeuren."
Luca Antonini doorliep de jeugdopleiding van AC Milan, maar speelde daarna weinig in het eerste team. De 26-jarige Italiaan werd verhuurd aan kleine clubs uit de Serie B en C. Ook dit seizoen is hij niet zeker van een basisplaats.
Dat weerhoudt hem er echter niet van om ook kritiek op Van Basten te hebben. "Dus Van Basten vindt dat ons team te oud is? Misschien moet hij eerst naar zijn eigen club kijken."
Als je A zegt, moet je ook B zeggen natuurlijk:quote:
Doet gewoon pijn aan je ogenquote:Op zondag 22 februari 2009 13:21 schreef toma het volgende:
[..]
inderdaad.
Remember Heracles 2-2, WillemII 2-1, Excelsior 2-1, Volendam 1-0.
Flashbacks naar vorige seizoenen ook.quote:
Whehe, wij zijn gewoon lekker kalm in dat andere vak gaan staan, stik gezellig. Zeker met die gast na afloop die nog even Hava Naquila ging zingenquote:Op zondag 22 februari 2009 01:08 schreef kalinho het volgende:
[..]
twas of daar, of in het vak ernaast. Nou de keus was voor ons snel gemaakt![]()
[..]
Ja haha ik stond ook te ja-en. Twas meer van SCHIEET NOUUUU en dan handen in het haar als die bal weer gespeeld wordt
Die ava van jou...quote:Op zondag 22 februari 2009 14:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Leonardo verdedigt meeEn Kennedy is nuttig
Als we 'm winnen er nog even de volgende tekst erdoorheen laten scrollen: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!quote:
Whehehequote:
Laat Marco zich maar bezig houden met Ajax.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:51 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Kneusje is op zijn ijdele pastapiemeltje getraptZe zijn inderdaad te oud en horen echt niet in de UEFA cup, zeker niet met spelers van het kaliber Kaka.
bekerwedstrijd alweer vergetenquote:Op zondag 22 februari 2009 14:46 schreef Black-Death het volgende:
Nou Volendam vandaag, altijd lastig
Ik moet maar weer genoegen nemen met SMS Alerts omdat ik moet werken vanaf 16h00.
Succes allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |