Zeker aangezien Volendam ook nog is alle backs mist.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:42 schreef Morendo het volgende:
Hopelijk krijgt Aissati wat speelminuten vandaag en zien we een dominerend, combinerend en kansen creërend Ajax. Door een 'zondagsschot' winnen in Florence is prima, maar in eigen huis tegen Volendam moet je toch met 4 of 5 doelpunten verschil winnen.
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat Ajax dit seizoen ook echt het geluk niet mee heeft. Er zijn zat voorbeelden te noemen. Als AZ slecht speelt tegen Vitesse, dan pakken ze nog een punt, terwijl ze eigenlijk een strafschop tegen hadden moeten krijgen en Romero moest van het veld gestuurd moest worden. Bij ons wordt de ene week een doelpunt onterecht afgekeurd voor buitenspel, terwijl in Alkmaar een 100% goal van de tegenstander wordt afgekeurd. Wij krijgen rode kaarten die nooit gegeven hadden mogen worden (Sno, Vertonghen, Cvitanich). En nu weer Groningen die absoluut verdiende om te winnen na al die kansen, maar doet het niet. Al dit gedoe bij elkaar zorgt dat we nu mijlenver achterstaan en misschien zelfs geen tweede gaan worden.Daar heb je gelijk in, maar ik herinner me ook 2 wedstrijden in Twente dit seizoen (Twente en Heracles uit geloof ik) waar jullie toch wel onverdiend 6 punten meekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause nobody likes rock anymore!
Heb het gezien ja. Gozer zag er heeeeeeeeeeeeel erg lam uit.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Haha, die vent was zo lam
Ook zijn kop was helemaal ondergekalkt met AFCA enzo
Die gast die hem onderkalkt is trouwens wel een pannenkoekquote:
Als ik naar de kansen in die wedstrijd kijk, dan kan ik niet zeggen dat het onverdiend was. Dat vind ik trouwens vaak grappig dat zoiets gezegd wordt. In verschillende media las ik ook dat Ajax een punt gestolen had van Heracles (2-2). Dat snap ik ècht niet. Naast de twee goals heeft Vandenbergh op de paal geschoten en schoot Douglas over. Vier kansen. Als je dat tegenover al die kansen van Ajax zet (twee goals, één onterecht afgekeurd en al die schoten die door Pieckenhagen werden gepakt), dan snap ik niet wat er onverdiend is?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:50 schreef Crane het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik herinner met ook 2 wedstrijden in Twente (Twente en Heracles) waar jullie toch wel onverdiend 6 punten meekregen.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:53 schreef RayMania het volgende:
Tja, ik weet niet wat ik van deze wedstrijd moet vinden. Ik vond Ajax niet geweldig (eigenlijk dramatisch), maar Twente creëerde ook vrij weinig; enkel een schot van Huysegems op de lat en een schot van Tioté.
Kon beide kanten opvallen en ik denk dat de meest gelukkige heeft gewonnen. De 0-2 valt natuurlijk na een counter.
Haha was hij datquote:Op zondag 22 februari 2009 11:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die gast die hem onderkalkt is trouwens wel een pannenkoek
Of hij eventjes er door mocht bij het omwisselen, want zijn vriendjes waren al klaar en anders moesten ze op hem wachten
Ja, maar dat is logisch!quote:Op zondag 22 februari 2009 11:54 schreef DrowningMan het volgende:
ik weet niet of het hier al gezegd is, maar als ajax de uefa cup gaat winnen - wat overigens een erg kleine kans is - is het seizoen voor mij weer helemaal gered. De titel pakken we dan volgend jaar wel:P
Ik heb meer het idee dat hij niet echt wíl. Maar ja, what's new met ventjes van 20 die ineens bakken met geld en lof krijgen.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk Sulejmani. Aissati laten starten nu, komt denk ik nog te vroeg. Gewoon rustig brengen
Misschien is het wel terecht dat Mikki er naast staat, maar het kan toch niet zo zijn dat hij ineens niet meer kan voetballen?
als ik bakken met lof zou krijgen zou ik ook niet meer willen voetballenquote:Op zondag 22 februari 2009 12:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat hij niet echt wíl. Maar ja, what's new met ventjes van 20 die ineens bakken met geld en lof krijgen.
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:33 schreef DurQ het volgende:
[..]
Football Manager![]()
Met Ajax kampioen worden![]()
Ja, en dan gaat ie voor elk wissewasje een gele kaart gevenquote:Op zondag 22 februari 2009 01:29 schreef Jasza het volgende:
Mooi die is niet gewend om voor een volle ArenA te fluiten, sfeer erbij en die man een beetje gek maken.
Haha ja maar dat doe je als eerste als je het spel net hebt! En daarna ga je met andere clubs bezig he!quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat Ajax dit seizoen ook echt het geluk niet mee heeft. Er zijn zat voorbeelden te noemen. Als AZ slecht speelt tegen Vitesse, dan pakken ze nog een punt, terwijl ze eigenlijk een strafschop tegen hadden moeten krijgen en Romero moest van het veld gestuurd moest worden. Bij ons wordt de ene week een doelpunt onterecht afgekeurd voor buitenspel, terwijl in Alkmaar een 100% goal van de tegenstander wordt afgekeurd. Wij krijgen rode kaarten die nooit gegeven hadden mogen worden (Sno, Vertonghen, Cvitanich). En nu weer Groningen die absoluut verdiende om te winnen na al die kansen, maar doet het niet. Al dit gedoe bij elkaar zorgt dat we nu mijlenver achterstaan en misschien zelfs geen tweede gaan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Ajax niet zo had gefaald dit seizoen, dan hadden die arbitrale "missers" uiteindelijk geen effect gehad in de strijd om het kampioenschap. Dit als excuus gebruiken is lekker makkelijk, dat Ajax dit jaar wederom geen kampioen wordt heeft het puur en alleen aan zichzelf te danken.
Kom op man, alsof Ajax in de jaren dat ze wél kampioen zijn geworden geen last had van arbitrale blunders.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |