is dat moeilijk dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:43 schreef patatmetfriet het volgende:
Beter dan de Sugababes zelf live. Majaaaa...
ik dacht even ja! toch wel, maar toen weer vals, dus neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:44 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Misschien ff afluisteren...dit is het wel.
Dan komen we weer niet aan de 5quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik dacht even ja! toch wel, maar toen weer vals, dus nee
nee, sorry, nog steeds niet
de oudjes maken het meestal wat leukerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:44 schreef babette21 het volgende:
ik vind dit trouwens de sufste aflevering tot nu toe.
moeten er ook vijf dan door?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dan komen we weer niet aan de 5
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef happyme28 het volgende:
Ok... ik kom op 6..
One J
B&B
KLEM
2 ruziende zusjes
Stiletto
C-United..
Welke moet eraf??
de onderste 5quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef happyme28 het volgende:
Ok... ik kom op 6..
One J
B&B
KLEM
2 ruziende zusjes
Stiletto
C-United..
Welke moet eraf??
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef happyme28 het volgende:
One J
B&B
KLEM
2 ruziende zusjes
Stiletto
C-United..
fipo!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef Svensational het volgende:
Wat zong Buurman en Buurman zonet
Ik vind het op zich best leuk gedaan zo. Maar er wordt zo slecht gepresteerd, dat is het jammere.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:44 schreef babette21 het volgende:
Daar zitten in ieder geval wel een paar goede bij Irma, Robin.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
de oudjes maken het meestal wat leuker
C Unitedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef happyme28 het volgende:
Ok... ik kom op 6..
One J
B&B
KLEM
2 ruziende zusjes
Stiletto
C-United..
Welke moet eraf??
Dat meisje zong gewoon tijdens haar solo auditie het verkeerde nummer. Ze is namelijk best goed. Ze deed toen een tweede keer auditie met haar vader en zong toen een veel beter liedje. Daarom zit ze (helaas) aan hem vast. Jammer, want solo had ze misschien wel verder kunnen komen. Vandaag was ze schor volgens mij, dus niet zo goed als voorgaande keren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:38 schreef Karina het volgende:
Pa en dochter zijn ook wel erg EO.
Ik vind het de sufste serie. Het gaat zo ontiegelijk snel, dat ik de helft misquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:44 schreef babette21 het volgende:
Het is allemaal héél middematig ja. En de jury maar roepen dat het niveau zo enorm hoog ligtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het op zich best leuk gedaan zo. Maar er wordt zo slecht gepresteerd, dat is het jammere.
Je vergeet Happines en Flirt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef happyme28 het volgende:
Ok... ik kom op 6..
One J
B&B
KLEM
2 ruziende zusjes
Stiletto
C-United..
Welke moet eraf??
ik weet niet of dat het is, dat kan ook nog vermakelijk zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het op zich best leuk gedaan zo. Maar er wordt zo slecht gepresteerd, dat is het jammere.
Die gaan beide zonder twijfel door, zowel Stiletto als B&B.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:46 schreef happyme28 het volgende:
Hmmm... lijkt erop of de uiteindelijke keuze tussen B&B en Stiletto gaat...
Dan hoop ik toch wel B&B
Omdat ze een vette hol heeft.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:48 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom loopt dat mokkel van de ING met haar handdoek nog om haar middel het water in
die vallen gelijk afquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vergeet Happines en Flirt.
Ja, niet dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die gaan beide zonder twijfel door, zowel Stiletto als B&B.
Ja Duh.. die vallen zowiezo af.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vergeet Happines en Flirt.
Denk ik ook. Allebei goed op elkaar ingespeelde koppels.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die gaan beide zonder twijfel door, zowel Stiletto als B&B.
Reken maar van niet. De jury ziet de beelden achter de schermen ook welquote:
Ze was heel schor. Ik denk dat ze een enorm talent naar huis hebben gestuurd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo... ook weer van de partij.
Poeh is opeens die Cacharel eruit. Dat verwacht je toch ook niet! Ik had echt het idee dat ze dacht dat ze er al was ofzo... Vreselijk gezongen trouwens, en terecht weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |