Het interesseert ze niet waar ze over zingen. Ze lallen er op de gok wat stevig noten uit in de hoop dat ze op toonhoogte zijn, want zo hebben ze dat op TMF gehoord, en dan moet het wel goed zijn. Dit is geen zingen dit is karaoke.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:00 schreef Fir3fly het volgende:
Allemaal die slechte Engelse uitspraak.. misschien ligt het eraan dat ze zo weinig oefening hebben gehad...
Ja, dat dus idd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Hier valt nog wel wat van te maken met een beetje zangles.
ik dénk dat het het eerste is, zo te zien, maar ik denk dat ze stiekem de aandacht die ze daardoor krijgt ook wel tof vindtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
Is deze nou echt onzeker of is het gewoon een aandachtshoer?
indeed...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:03 schreef happyme28 het volgende:
Tot nu toe pas 1 (Lisa) die het verdient om door te gaan... wordt nog lastig om er 5 te vinden.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:04 schreef babette21 het volgende:
Jennifer, hebben we die ooit eerder gezien?
Als die nog 5 kilo afvalt is ze in lucht opgelostquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zullen we d'r uitnodigen in het slanktopic?
Dat is momenteel al een goede reden om door te kunnen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Die Emma heeft leuk haar.
Dat lijkt me wel watquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als die nog 5 kilo afvalt is ze in lucht opgelost
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:07 schreef Svensational het volgende:
God, dit doet me denken aan dat filmpje met die kleuter die voor het eerst naar school gaat!
zo'n kampertokkiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Melissa vind ik dan weer niet leuk. Ze heeft een onsympathiek hoofd.
Ze staat er wel lomp bij. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:08 schreef dronkeykong het volgende:
Whhaahahahaaa er staat een omgebouwde op het podium
quote:
En daarom hou ik van je!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat
En deze staat er wel heel gek bij. Die jankbak.
En wie heeft haar haar zo trutterig carmensetterig gedaan
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat
En deze staat er wel heel gek bij. Die jankbak.
En wie heeft haar haar zo trutterig carmensetterig gedaan
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:09 schreef patatmetfriet het volgende:
Kutkop... Jammer dat zij dan weer wel kan zingen.
ja, hier kan ik het ook wel mee doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Lisa
Jennifer
Mireille
Emma
En het meisje dat nu zingt
Dat zijn de vijf voor mij.
Duidelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Lisa
Jennifer
Mireille
Emma
En het meisje dat nu zingt
Dat zijn de vijf voor mij.
uiterlijk is niet belangrijk buurmanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:08 schreef dronkeykong het volgende:
Zij is ook zo lelijk maar kan wel zingen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Lisa
Jennifer
Mireille
Emma
roxanne
En het meisje dat nu zingt, hester
\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |