Dèjá vu hier. moet beeldmateriaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik nog altijd mooi vind is wanneer Bassie en Adriaan een liedje zingen met een stel Amerikaanse clowns die geen idee hebben wat ze aan het zingen zijn.
En nog mooier de hele tijd praten ze in het engels tegen die clowns behalve op 1 moment dan praat Adriaan er opeens in het Nederlands tegen .
Reis door Amerikaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik nog altijd mooi vind is wanneer Bassie en Adriaan een liedje zingen met een stel Amerikaanse clowns die geen idee hebben wat ze aan het zingen zijn.
En nog mooier de hele tijd praten ze in het engels tegen die clowns behalve op 1 moment dan praat Adriaan er opeens in het Nederlands tegen .
Later:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:38 schreef DrDentz het volgende:
'Meneer, heeft u misschien een clown gezien?'
'U bedoelt zo'n clown met een rode neus?'
'Ja, met een rode neus!'
'En met rode haren?'
'Ja, met rode haren!'
'En met van die grote schoenen?'
'Ja, met van die grote schoenen aan!'
'... Nee.. die heb ik niet gezien.'
quote:> 'U was opzoek naar een clown?'
< 'Ja..!'
>'Met een rode neus?'
< 'Ja!'
> 'En met rode haren?'
<'Ja, met rode haren!'
>'En met van die grote schoenen?'
<'Ja, met van die grote schoenen aan!'
< 'Nu komt u zeker vertellen dat u die niet gezien heeft :/'
> 'Nou, dat wel, daar gaat hij...'
* Wijst naar een bagage karretje buiten met Bassie erop.
Wegens gezeik met de auteursrechten heeft Adriaan later onder de oude series nieuwe muziek geplaktquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:54 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Ehh dat weet ik niet, het is iig wel dezelfde muziek die ze gebruiken in de films als die ik vroeger al hoorde ( 15 jaar geleden op tv).
Denk dat ik het binnenkort zelfs op dvd ga kopen. Zulke serie's maken ze tegenwoordig niet meer
helaas zijn b en a een beetje anti youtube.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dèjá vu hier. moet beeldmateriaal.
hoe eindigde het ook al weer?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Reis door Amerika![]()
Samen met Geheimzinnige opdrachtgever de beste twee series. Jammer van die anticlimax bij die laatsteIk weet nog goed dat ik die hele serie heb bekeken toen ik klein was en helemaal teleurgesteld was door het einde.
Baron en B100 werden gepakt op Sint-Maarten, en volgens mij gingen Bassie & Adriaan het allemaal nog even nabespreken aan de rand van het zwembad van het hotel. En dan volgens mij nog een klein stukje van de boeven die door de regen in Nederland naar de gevangenis worden afgevoerd (?)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe eindigde het ook al weer?
en europa en amerika zijn toch allebij met geheimzinnige opdrachtgever
das wel klote ja, laatst nog deze docu gezien van toen B&A nog soort van ruzie hadden, goeie film en interessant verhaal over hun levensgevaarlijke acrobatenshow back in the days.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
helaas zijn b en a een beetje anti youtube.
Op vrijdag 29 juli 2011 12:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Amerika was meer een grote D-reizen special waar ze alle pretparken bezoeken en de boeven met een vliegtuigje ze volgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 29 juli 2011 12:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe eindigde het ook al weer?
en europa en amerika zijn toch allebij met geheimzinnige opdrachtgever
[/quote
Nee
Amerika heeft achteraf nog al een duf verhaal met Bassie die een reis wint door Amerika en de boefjes die ze achtervolgen uit wraak. Als kind vond ik het geweldig maar de oudere series zaten beter in elkaar.
Is dat niet De Verdwenen Kroon? Mooi einde is dat ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:33 schreef DrDentz het volgende:
Het beste eind van een verhaal vind ik die wanneer Adriaan een geniaal plan bedenkt door een groot doek op te hangen waarop de weg geschilderd is zodat de boeven daar dan tegenaan rijden.
Vimeo? En met name Bassie is het die het niet op Youtube wilt...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
helaas zijn b en a een beetje anti youtube.
erg mooi en interresant bedankt .quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das wel klote ja, laatst nog deze docu gezien van toen B&A nog soort van ruzie hadden, goeie film en interessant verhaal over hun levensgevaarlijke acrobatenshow back in the days.
dude, koop gewoon de complete serie in een boxquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:07 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Vimeo? En met name Bassie is het die het niet op Youtube wilt...
Waaom?
Alles is voor Bassie.
Oneens als je een keer een liedje wil luisteren koop je toch niet gelijk heel de dvd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:03 schreef Je-zus het volgende:
[..]
dude, koop gewoon de complete serie in een box
Of downloadenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:03 schreef Je-zus het volgende:
[..]
dude, koop gewoon de complete serie in een box
war komt dit op tv danquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:40 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Of downloaden
Trouwens, wat is die Bassie-serie met Charlie de Pop een gare kut serie.
Twee vrienden die zeer slecht acteren.
Bassie die veel slimmer is dan de vorige series.
Een slechte boef die wel nagesynchroniseerd is,
Waar is Robin, en waarom een mislukte pop?![]()
Bijna geen referenties naar de vorige B&A series
Een zeer slecht 'ontknoping'.
Ook mis ik hier de Bassie en Adriaan muziek (zal wel met rechten te maken hebben), en het verhaal is echt 3-werf ruk.
Kan dit niet blijvend van TV blijven??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En kom niet aan dat het een kinderserie is, want de vorige bassie & adriaan series waren echt tig keer beter.
Wel heule oude aflevering. Gaan ze een grammofoonplaat opnemen..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:48 schreef Nina-Sanders het volgende:
Pebble TV, digitaal zendertje. Nu op kanaal 13 van ziggo voor een proefperiode van een week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |