Over denigrerend gesproken: Ik ben voor jou geen bassiequote:Op maandag 23 februari 2009 17:13 schreef JoBuster het volgende:
[..]
en jawel een nieuwe week en wie komt er direkt weer persoonlijk worden bassie-boy.![]()
Zij weet wel beter.quote:Luister bassie als yyentle Natalee een verderfelijke sloerie vindt (of zou vinden) en dat hier dagelijks zou lopen ventileren dan nog is daar niets mis mee.
Niks engeltje, dat maak jij er van.quote:Net zoals jij je HMI-onzin over engeltje Natalee hier mag spuien, dat is nu juist zo leuk aan een forum daar komen mensen met verschillende meningen en dan volgt er -als het goed is- discussie.
.quote:Nu begrijp ik dat je dat niet gewend bent op Planeet Aap of op het forumpie van Obese-server, want daar worden "andersdenkenden" er direkt uitgesodemieterd
Nee Bastribo, ik weet niet wel beter. Ik heb aanvankelijk alleen de verklaringen van de betrokkenen op Aruba gelezen.quote:Zij weet wel beter.
Ze loopt de boel tegen elkaar uit te spelen, net als jij.
Maar dan moet je wel openstaan voor andere denkbeelden en niet als het campingzendervolk achter Peterrrr's verhaal aan lopen.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:44 schreef yyentle het volgende:
Tja, en dan zie je toch ook wel een andere kant die je niet kunt wegstoppen.
niet zo stellig dingen beweren die niet vast staan. natalee is waarschijnlijk mee gevraagd in de auto van die jongens, het lijkt erop dat ze zich helemaal niet heeft opgedwongen. JORAN had namelijk een klant die geld overhad als joran blonde dame aan hem verkocht voor wel 10.000 dollar , dus zo gek is het niet dat natalee gedwongen is op een gegeven moment , en dat verteld JORAN ookquote:Op maandag 23 februari 2009 18:19 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik weet niet wie hier de boel loopt uit te spelen hoor! Jij en Johan555 zijn toch echt degenen die anderen (meerdere mensen dus) ZONDER enige grond, van verkrachting en moord beschuldigen terwijl Natalee toch echt zelf degene was die 's morgens al flink begon te drinken en zich 's avonds nogal sexy (en dat is voorzichtig uitgedrukt) gedroeg tegenover diverse mannen.
Dat vertellen diverse vriendinnen van Natalee, Satish zag het en Joran vertelt het ook.![]()
Je kunt Joran er moeilijk de schuld van geven dat Natalee ontzettend zoop. Getuigen vertellen dat ze 's morgens al met sterke drank begon en 's avonds begeleid moest worden naar haar hotel omdat ze niet meer op haar benen kon staan.
Dat Natalee maar al te graag met die jongens in de auto meewilde, is ook wel duidelijk.
Jullie zijn van die gekken die beweren dat Natalee in de auto was gedwongen terwijl er genoeg getuigen zijn die iets anders vertellen.![]()
En wat er waar is van die getuigen die vertellen over Natalee's drugsgebruik weten we dus niet.
De waarheid verdraaien en verhullen hoef jij niet te doen, dat doet Beth Holloway al.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:47 schreef duikkie het volgende:
[..]
verder is er niemand die natalee in de auto van deepak zag stappen !!!, ik twijvel nog steeds of ze wel uit de auto heeft gehangen en of iemand haar eruit te praten, die jongen en of die groep is nooit bekend gemaakt, is nooit meer in de media geweest van ik was het die natalee zei , stap uit, dus hopelijk weet alleen onze betrouwbare aruba politie dat.
quote:Beau Barron: (quoted as saying) People who went on the trip aren't publicly discussing details of what happened in Aruba at the request of Holloway's family, which fears the publicity could hamper the investigation.
quote:Alana Jordan: (to question where, what time and in what condition last saw Natalee) The last time I saw Natalee, we were leaving the club, and a friend of mine went back to the club because we were going to make sure that no one got left because we were leaving at closing. And we ran into her and asked her if she was Ok. And she said, "Yes" and indicated that she was going back to the hotel with some other Mountain Brook students
quote:Ed Kissel: (did he see Natalee get into a car with Joran and the two other guys) I did not see her getting in the car. I saw her leaving, looked like with Van Der Sloot. I didn't see her getting in the car. You couldn't really see the road from inside the bar, so that is what I saw.
quote:Ed Kissel: (was he concerned) No. I wasn't personally concerned about anything. From what I've heard, I heard people talk about him and he sounded like a nice guy. So I didn't think any big deal. I personally had ridden in the car over there. I made friends with one of the waiters. I'm fluent in Spanish, and you know, I was friends with somebody. And so I was thinking, you know, I rode in a car with somebody, she rides in the car with somebody, no big deal. I didn't think about it.
quote:Ruth McVay: (quoted in interview as saying) Other friends told (me) the story of how (Natalee) got in the car with strangers. The friends watched as (Natalee) drove away with three guys the friends had met the day before.
Die getuigen waar Peter R. de Vries het in zijn eerste uitzending over heeft, zijn er blijkbaar wel.quote:Ruth McVay: They said "no." They tried to stop her. The million-dollar question is why she got in the car. It’s the biggest mystery ever. It just didn’t make sense. I know that Natalee is responsible enough to leave on her own.
quote:Beau Barron: (quoted as saying) People who went on the trip aren't publicly discussing details of what happened in Aruba at the request of Holloway's family, which fears the publicity could hamper the investigation.
Prima zaak imo, het was uiteindelijk niet meer dan de mening van een (betrouwbare) informant die doorgebriefd werd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:45 schreef mrBhimself het volgende:
Nederland - Aruba : 1 - 0 De AIVD blijft op Aruba ondanks verzoeken van Oduber en Croes. Klik hier voor het hele artikel van NU.NL
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:51 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Prima zaak imo, het was uiteindelijk niet meer dan de mening van een (betrouwbare) informant die doorgebriefd werd.
Rudy heeft z'n puntjes gescoord en nu is het glas, plas en alles blijft zoals het was.
quote:Het is kwalijk dat de Arubaanse justitieminister Rudy Croes vertrouwelijke informatie van de Nederlandse vertegenwoordiging op het eiland in de publiciteit heeft gebracht. Dat vindt staatssecretaris Bijleveld (Koninkrijksrelaties).
quote:Het uitgelekte stuk heeft tot flinke ophef op Aruba geleid. De Arubaanse regering stelde in een reactie dat Nederlandse medewerkers van de inlichtingendienst AIVD het eiland moeten verlaten.
http://www.refdag.nl/arti(...)rapport+kwalijk.htmlquote:In een andere brief aan de Tweede Kamer uit Bijleveld haar zorgen over het bestuur op Aruba en de Nederlandse Antillen. Ze is vooral bezorgd over de corruptie.
De staatssecretaris vindt dat de bestuurders „sterker stelling kunnen nemen tegen zaken waarin (de schijn van) belangenverstrengeling of gebrek aan transparantie twijfels doen rijzen over de integriteit van het overheidsbestuur". De kleinschaligheid van de eilanden mag volgens Bijleveld geen excuus zijn voor corruptie.
ze neemt het VNO rapport dus wel degelijk serieus.quote:„sterker stelling kunnen nemen tegen zaken waarin (de schijn van) belangenverstrengeling of gebrek aan transparantie twijfels doen rijzen over de integriteit van het overheidsbestuur".
http://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/commissievergaderingen/per_commissie/details.jsp?parlisnummer=2009A00346&dayofweek=&his=quote:Aruba
31700-30 d.d. 10 februari 2009
al de citaten ten spijt niemand heeft dus natalee IN de auto zien stappen !!!, verder is het uit derde hand, dat groepje die natalee uit de auto wilde praten ook spook beelden. wij hebben geen namen of enig bewijs dat dat gebeurt is, hopelijk de politie wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:56 schreef yyentle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Die getuigen waar Peter R. de Vries het in zijn eerste uitzending over heeft, zijn er blijkbaar wel.
zo moeilijk is dat niet hoor, de studenten dronken, hadden lol en deden zaken die ze in dat nette USA nooit deden. ik sta er niet van te kijken zo'n opmerking, is gewoon losgeslagen tieners die achteraf dus beseft dat het vacatie gedrag toch niet het juiste was. zijn er na deze trips misschien ook een paar zwanger geraakt ??? of sex zonder condoom.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:51 schreef mrBhimself het volgende:
Volgens mij staat die opmerking haaks op de uitspraak van Marica Twitty: "If this comes out, we all go down, including Natalee". Ik ben nog steeds benieuwd waar die opmerking betrekking op had.
nou helemaal geen moer is ook niet waar he, je ziet hier hoe het op aruba gaat, en dus ook waarom deze zaak holloway zo verknoeit is, het wil maar niet deugen op politiek vlak, op politie vlak enzo voort. het hele zaakje ligt aan vriendjes politiek en cover-up aan elkaar, "zo corrupt as hell" , probeer daar maar een moord op te lossen waar een in rechter in opleiding's zoon de dader van is . GAAT JE NIET LUKKEN.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:05 schreef JoBuster het volgende:
Gaaaap Caesu, ik weet dat je alle negatieve berichtgeving over de Antillen rete spannend vindt maar dit is echt klein bier joh.
Het heeft trouwens ook geen moer te maken met de Holloway case net zoals je berichtgevingen over Dengue op Aruba of je oproep aan bejaarde yanks om onze volksvertegenwoordigers te mailen![]()
linkie
Je zou bijna gaan denken dat je een bepaalde agenda hebt.......
jaaa, gaap.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:05 schreef JoBuster het volgende:
Gaaaap Caesu, ik weet dat je alle negatieve berichtgeving over de Antillen rete spannend vindt maar dit is echt klein bier joh.
Het heeft trouwens ook geen moer te maken met de Holloway case net zoals je berichtgevingen over Dengue op Aruba of je oproep aan bejaarde yanks om onze volksvertegenwoordigers te mailen![]()
linkie
Je zou bijna gaan denken dat je een bepaalde agenda hebt.......
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:58 schreef Harajuku. het volgende:
Reminder voor iedereen: Discussiëren op normale toon alsjeblieft
quote:
Als je met "de hele zaak" de Holloway zaak bedoeld (en dat vraag ik me af bij jou) dan zie je dat verkeerd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:51 schreef Caesu het volgende:
jaaa, gaap.
ik weet inmiddels ook wel hoe jij er over denkt en dat je liever de hele zaak in de doofpoot ziet verdwijnen.
Maar 9 van de 10 keer heeft het ook niets met de Holloway zaak te maken Caesu.quote:maar iedere keer als ik de naam Rudy Croes noem kom jij weer vertellen dat het allemaal toch vooral nergens iets mee te maken heeft.
kan ik net zo goed vragen wat jouw agenda is.
Als, wanneer, misschien, zou kunnen............. allemaal speculatie zoals zo vaak, maar bovenal politics en heeft het NIETS te maken met de zaak Holloway.quote:het is inderdaad klein bier op dit moment.
maar als er zware tijden voor Aruba uitbreken vanwege de economisch crisis kan Nederland nu wel voorwaarden gaan stellen wat betref corruptie als er om geld gevraagd wordt.
Bijleveld geeft nu ook niet meer toe aan de wens van Aruba om excuses te maken en het terugtrekken van de AIVD.
en dat komt ook doordat meer politieke partijen langzaam richting de PVV schuiven om daar wind uit te zeilen te nemen. Bijleveld waarschuwt de eilanden al geruime tijd dat het politieke klimaat aan het veranderen is.
Deze twee voorbeelden dienden voornamelijk om mijn vermoeden van een agenda te illustreren, je moet vooral bejaarde yanks oproepen om onze volksvertegenwoordigers te mailen en tendentieuze berichtjes op fora schrijven als je dat wilt.quote:dat mailen van die kamerleden zal inderdaad weinig uitmaken.
ze zullen het toch niet toen trouwens, het gaat daar toch enkel nog maar over die Presistence.
maar het kan ook geen kwaad lijkt me, behalve dan voor iemand die liever alles in de doofpot wil zien gaan en geen problemen heeft met corruptie en een slecht functionerend justitie-apparaat.
en over dat dengue-verhaal: in het gelekte VNO-rapport was veel kritiek over de aanpak door de Arubaanse regering.
en dit was niet van die 'anonieme bron', maar dus wčl de opvatting van de VNO.
http://i40.tinypic.com/x5w9r8.png
en een paar weken later komt dus inderdaad naar buiten dat het een epidemie is geworden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |