abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 februari 2009 @ 18:25:07 #101
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66381447
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:13 schreef JoBuster het volgende:

[..]

en jawel een nieuwe week en wie komt er direkt weer persoonlijk worden bassie-boy.
Over denigrerend gesproken: Ik ben voor jou geen bassie
quote:
Luister bassie als yyentle Natalee een verderfelijke sloerie vindt (of zou vinden) en dat hier dagelijks zou lopen ventileren dan nog is daar niets mis mee.
Zij weet wel beter.
Ze loopt de boel tegen elkaar uit te spelen, net als jij.
quote:
Net zoals jij je HMI-onzin over engeltje Natalee hier mag spuien, dat is nu juist zo leuk aan een forum daar komen mensen met verschillende meningen en dan volgt er -als het goed is- discussie.
Niks engeltje, dat maak jij er van.
Een normaal meisje, niet bepaald een sloerie
quote:
Nu begrijp ik dat je dat niet gewend bent op Planeet Aap of op het forumpie van Obese-server, want daar worden "andersdenkenden" er direkt uitgesodemieterd
.

Door alleen maar af te geven , het zo snel mogelijk in de `cold case lade` verwensen van de zaak en het meisje als een dronken breezer af te doen zou je je af moeten vragen of dat vreemd is.

Misschien moet jij je maar eens afvragen of je wel geschikt bent voor pluriforme fora?
pi_66381691
Het is heel goed mogelijk dat Natalee is bezweken aan alle middelen die ze gebruikte.

Dat het Beth Holloway niet uitkomt dat Natalee niet verkracht is, is duidelijk.
pi_66381986
quote:
Zij weet wel beter.
Ze loopt de boel tegen elkaar uit te spelen, net als jij.
Nee Bastribo, ik weet niet wel beter. Ik heb aanvankelijk alleen de verklaringen van de betrokkenen op Aruba gelezen.

Het werd me daardoor duidelijk dat alleen Joran en zijn vader al in een vroeg stadium (geen lichaam geen zaak) wisten dat Natalee niet meer leefde, maar Beth Holloway bleef iedereen van verkrachting beschuldigen en fora steunen die allerlei krankzinnige theorieen bedenken.

Van verkrachting lijkt mij (maar ik was er niet bij en Beth Holloway blijkbaar wel) geen sprake.

Nog niet zo lang geleden werd het voor mij pas echt duidelijk dat Beth Holloway liegt en bedriegt.

Daarna ben ik pas de andere verklaringen aandachtiger gaan lezen en heb ik de Unrevealed Timelines van Renee Gielen bij de Free Record Shop gekocht. Ook kwam ik er toen pas achter wie Steve Yuhas is.

Tja, en dan zie je toch ook wel een andere kant die je niet kunt wegstoppen.
pi_66383096
quote:
Op maandag 23 februari 2009 18:44 schreef yyentle het volgende:
Tja, en dan zie je toch ook wel een andere kant die je niet kunt wegstoppen.
Maar dan moet je wel openstaan voor andere denkbeelden en niet als het campingzendervolk achter Peterrrr's verhaal aan lopen.
I stand with the happy Island.
pi_66383555
Ik had even het idee dat het er hier voortaan anders aan toe zou kunnen gaan. Zoals gezegd had ik heel even dat beeld *zucht*

Ik ken Natalee niet, volgens mij is er verder ook niemand die hier post die haar persoonlijk kent. Dus alles wat we over haar lezen en horen is afkomstig van anderen. Een deel van die verklaringen/uitspraken zet haar als feestende tiener neer, anderen zien haar als de 'Engel' uit Alabama. Ik denk dat het er ergens tussenin zal zitten.

Ik geloof er helemaal niets van dat Natalee de maagdelijke, niet drinkende model tiener is, zoals Beth haar wil doen voorkomen. Door dat beeld krampachtig proberen te bewaken, wordt juist het tegenovergestelde beeld van haar versterkt. Er zijn verschillende verklaringen dat ze niet weinig dronk, belly shots heeft laten 'uitvoeren' en zich erg uitgelaten gedroeg.

Geen van alle zaken waarom je vermoord zou moeten worden, maar daar is dan ook geen enkel bewijs van. Een nader onderzoek naar de achtergrond van Natalee had kunnen uitwijzen of dit een eemalige actie van haar was, omdat ze nu 'vrij en ongedwongen' op vakantie was, of dat dit normaal gedrag voor haar was en dat ze ook 'thuis'zich zo gedroeg. Dat laatste denk ik niet overigens.

[ Bericht 80% gewijzigd door mrBhimself op 23-02-2009 19:46:07 ]
--
pi_66396043
quote:
Op maandag 23 februari 2009 18:19 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ik weet niet wie hier de boel loopt uit te spelen hoor! Jij en Johan555 zijn toch echt degenen die anderen (meerdere mensen dus) ZONDER enige grond, van verkrachting en moord beschuldigen terwijl Natalee toch echt zelf degene was die 's morgens al flink begon te drinken en zich 's avonds nogal sexy (en dat is voorzichtig uitgedrukt) gedroeg tegenover diverse mannen.
Dat vertellen diverse vriendinnen van Natalee, Satish zag het en Joran vertelt het ook.

Je kunt Joran er moeilijk de schuld van geven dat Natalee ontzettend zoop. Getuigen vertellen dat ze 's morgens al met sterke drank begon en 's avonds begeleid moest worden naar haar hotel omdat ze niet meer op haar benen kon staan.
Dat Natalee maar al te graag met die jongens in de auto meewilde, is ook wel duidelijk.

Jullie zijn van die gekken die beweren dat Natalee in de auto was gedwongen terwijl er genoeg getuigen zijn die iets anders vertellen.

En wat er waar is van die getuigen die vertellen over Natalee's drugsgebruik weten we dus niet.

De waarheid verdraaien en verhullen hoef jij niet te doen, dat doet Beth Holloway al.
niet zo stellig dingen beweren die niet vast staan. natalee is waarschijnlijk mee gevraagd in de auto van die jongens, het lijkt erop dat ze zich helemaal niet heeft opgedwongen. JORAN had namelijk een klant die geld overhad als joran blonde dame aan hem verkocht voor wel 10.000 dollar , dus zo gek is het niet dat natalee gedwongen is op een gegeven moment , en dat verteld JORAN ook
verder is er niemand die natalee in de auto van deepak zag stappen !!!, ik twijvel nog steeds of ze wel uit de auto heeft gehangen en of iemand haar eruit te praten, die jongen en of die groep is nooit bekend gemaakt, is nooit meer in de media geweest van ik was het die natalee zei , stap uit, dus hopelijk weet alleen onze betrouwbare aruba politie dat.

een feit weten we wel en dat is dat JORAN drugs gebruikt !!! van natalee is dat nooit aangetoond

verdraaien van de waarheid is begonnen bij de jongens die natalee afzette bij hotel, niemand weet de echte waarheid dus eigenlijk verdaait iedereen de waarheid. en er zit verschil in tussen zwijgen en niet vertellen of zich herinneren hoe natalee zich altijd gedroeg. dat mensen op vacantie zich anders gedragen is voor sommige mensen moeilijk
pi_66417522
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 01:47 schreef duikkie het volgende:

[..]

verder is er niemand die natalee in de auto van deepak zag stappen !!!, ik twijvel nog steeds of ze wel uit de auto heeft gehangen en of iemand haar eruit te praten, die jongen en of die groep is nooit bekend gemaakt, is nooit meer in de media geweest van ik was het die natalee zei , stap uit, dus hopelijk weet alleen onze betrouwbare aruba politie dat.

quote:
Beau Barron: (quoted as saying) People who went on the trip aren't publicly discussing details of what happened in Aruba at the request of Holloway's family, which fears the publicity could hamper the investigation.
quote:
Alana Jordan: (to question where, what time and in what condition last saw Natalee) The last time I saw Natalee, we were leaving the club, and a friend of mine went back to the club because we were going to make sure that no one got left because we were leaving at closing. And we ran into her and asked her if she was Ok. And she said, "Yes" and indicated that she was going back to the hotel with some other Mountain Brook students
quote:
Ed Kissel: (did he see Natalee get into a car with Joran and the two other guys) I did not see her getting in the car. I saw her leaving, looked like with Van Der Sloot. I didn't see her getting in the car. You couldn't really see the road from inside the bar, so that is what I saw.
quote:
Ed Kissel: (was he concerned) No. I wasn't personally concerned about anything. From what I've heard, I heard people talk about him and he sounded like a nice guy. So I didn't think any big deal. I personally had ridden in the car over there. I made friends with one of the waiters. I'm fluent in Spanish, and you know, I was friends with somebody. And so I was thinking, you know, I rode in a car with somebody, she rides in the car with somebody, no big deal. I didn't think about it.
quote:
Ruth McVay: (quoted in interview as saying) Other friends told (me) the story of how (Natalee) got in the car with strangers. The friends watched as (Natalee) drove away with three guys the friends had met the day before.
quote:
Ruth McVay: They said "no." They tried to stop her. The million-dollar question is why she got in the car. It’s the biggest mystery ever. It just didn’t make sense. I know that Natalee is responsible enough to leave on her own.
Die getuigen waar Peter R. de Vries het in zijn eerste uitzending over heeft, zijn er blijkbaar wel.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:58:36 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66417587
Reminder voor iedereen: Discussiëren op normale toon alsjeblieft
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66417696
quote:
Beau Barron: (quoted as saying) People who went on the trip aren't publicly discussing details of what happened in Aruba at the request of Holloway's family, which fears the publicity could hamper the investigation.
pi_66421322
Volgens mij staat die opmerking haaks op de uitspraak van Marica Twitty: "If this comes out, we all go down, including Natalee". Ik ben nog steeds benieuwd waar die opmerking betrekking op had.
--
pi_66423322
Nederland - Aruba : 1 - 0 De AIVD blijft op Aruba ondanks verzoeken van Oduber en Croes. Klik hier voor het hele artikel van NU.NL
--
pi_66423620
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:45 schreef mrBhimself het volgende:
Nederland - Aruba : 1 - 0 De AIVD blijft op Aruba ondanks verzoeken van Oduber en Croes. Klik hier voor het hele artikel van NU.NL
Prima zaak imo, het was uiteindelijk niet meer dan de mening van een (betrouwbare) informant die doorgebriefd werd.
Rudy heeft z'n puntjes gescoord en nu is het glas, plas en alles blijft zoals het was.
pi_66426988
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:51 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Prima zaak imo, het was uiteindelijk niet meer dan de mening van een (betrouwbare) informant die doorgebriefd werd.
Rudy heeft z'n puntjes gescoord en nu is het glas, plas en alles blijft zoals het was.
quote:
Het is kwalijk dat de Arubaanse justitieminister Rudy Croes vertrouwelijke informatie van de Nederlandse vertegenwoordiging op het eiland in de publiciteit heeft gebracht. Dat vindt staatssecretaris Bijleveld (Koninkrijksrelaties).
quote:
Het uitgelekte stuk heeft tot flinke ophef op Aruba geleid. De Arubaanse regering stelde in een reactie dat Nederlandse medewerkers van de inlichtingendienst AIVD het eiland moeten verlaten.
quote:
In een andere brief aan de Tweede Kamer uit Bijleveld haar zorgen over het bestuur op Aruba en de Nederlandse Antillen. Ze is vooral bezorgd over de corruptie.

De staatssecretaris vindt dat de bestuurders „sterker stelling kunnen nemen tegen zaken waarin (de schijn van) belangenverstrengeling of gebrek aan transparantie twijfels doen rijzen over de integriteit van het overheidsbestuur". De kleinschaligheid van de eilanden mag volgens Bijleveld geen excuus zijn voor corruptie.
http://www.refdag.nl/arti(...)rapport+kwalijk.html

lijkt mij dat dit nog niet over is.
Aruba wou excuses van Nederland en de AIVD weg.

dit krijgt Aruba allebei niet.

Bijleveld noemt het zelfs kwalijk dat Rudy Croes het VNO rapport openbaar heeft gemaakt.
en verder worden nog zorgen geuit over corruptie op Aruba.
quote:
„sterker stelling kunnen nemen tegen zaken waarin (de schijn van) belangenverstrengeling of gebrek aan transparantie twijfels doen rijzen over de integriteit van het overheidsbestuur".
ze neemt het VNO rapport dus wel degelijk serieus.
dat is wat Brinkman ook doet. tegen het zere been van Aruba dus.

ik verwacht nog wel een reactie van Aruba deze week.
als Rudy Croes die reactie gaat geven zal het zeker niet een diplomatieke zijn.

en volgende week woensdag nog een tweede kamer-debat over dit onderwerp.
quote:
Aruba
31700-30 d.d. 10 februari 2009
http://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/commissievergaderingen/per_commissie/details.jsp?parlisnummer=2009A00346&dayofweek=&his=
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66428815
Natuurlijk komt er een reactie van Aruba...het is immers politiek. Het punt is dat het verder geen gevolgen zal hebben voor wie dan ook. Lijkt mij ook logisch. Het kabinaet kan zich momentel beter bezighouden met serieuze zaken i.p.v. met dit geemmer.
--
pi_66429095
Gaaaap Caesu, ik weet dat je alle negatieve berichtgeving over de Antillen rete spannend vindt maar dit is echt klein bier joh.

Het heeft trouwens ook geen moer te maken met de Holloway case net zoals je berichtgevingen over Dengue op Aruba of je oproep aan bejaarde yanks om onze volksvertegenwoordigers te mailen
linkie

Je zou bijna gaan denken dat je een bepaalde agenda hebt.......
  woensdag 25 februari 2009 @ 00:50:35 #116
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66430565
  woensdag 25 februari 2009 @ 00:51:38 #117
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66430603
pi_66431387
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:56 schreef yyentle het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Die getuigen waar Peter R. de Vries het in zijn eerste uitzending over heeft, zijn er blijkbaar wel.
al de citaten ten spijt niemand heeft dus natalee IN de auto zien stappen !!!, verder is het uit derde hand, dat groepje die natalee uit de auto wilde praten ook spook beelden. wij hebben geen namen of enig bewijs dat dat gebeurt is, hopelijk de politie wel.

peter r de vries heeft niets meer dan wij weten. verder kan je afvragen hoe betrouwbaar getuigenverklaringen zijn, als ik vertel dat ik natalee die avond heb gezien en van horen zeggen heb dat ze bij 3 jongens in de auto is gestapt, is het knap als je mee niet gelooft. zou namelijk best kunnen niet , en is zo goed tegen het verbergen dat je helemaal niets heb gezien , maar daar schuldig over voelt
pi_66431545
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:51 schreef mrBhimself het volgende:
Volgens mij staat die opmerking haaks op de uitspraak van Marica Twitty: "If this comes out, we all go down, including Natalee". Ik ben nog steeds benieuwd waar die opmerking betrekking op had.
zo moeilijk is dat niet hoor, de studenten dronken, hadden lol en deden zaken die ze in dat nette USA nooit deden. ik sta er niet van te kijken zo'n opmerking, is gewoon losgeslagen tieners die achteraf dus beseft dat het vacatie gedrag toch niet het juiste was. zijn er na deze trips misschien ook een paar zwanger geraakt ??? of sex zonder condoom.

kortom marica twitty is niet trots op haar gedrag dat ze ten tonele bracht tijdens de vacantie op aruba. als alles naar buiten zou komen, zou heel goed duidelijk worden dat natalee niet vroom en een engeltje was
pi_66431677
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 00:05 schreef JoBuster het volgende:
Gaaaap Caesu, ik weet dat je alle negatieve berichtgeving over de Antillen rete spannend vindt maar dit is echt klein bier joh.

Het heeft trouwens ook geen moer te maken met de Holloway case net zoals je berichtgevingen over Dengue op Aruba of je oproep aan bejaarde yanks om onze volksvertegenwoordigers te mailen
linkie

nou helemaal geen moer is ook niet waar he, je ziet hier hoe het op aruba gaat, en dus ook waarom deze zaak holloway zo verknoeit is, het wil maar niet deugen op politiek vlak, op politie vlak enzo voort. het hele zaakje ligt aan vriendjes politiek en cover-up aan elkaar, "zo corrupt as hell" , probeer daar maar een moord op te lossen waar een in rechter in opleiding's zoon de dader van is . GAAT JE NIET LUKKEN.
pi_66432426
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 00:05 schreef JoBuster het volgende:

linkie

jaaa, gaap.
ik weet inmiddels ook wel hoe jij er over denkt en dat je liever de hele zaak in de doofpoot ziet verdwijnen.
maar iedere keer als ik de naam Rudy Croes noem kom jij weer vertellen dat het allemaal toch vooral nergens iets mee te maken heeft.
kan ik net zo goed vragen wat jouw agenda is.

het is inderdaad klein bier op dit moment.
maar als er zware tijden voor Aruba uitbreken vanwege de economisch crisis kan Nederland nu wel voorwaarden gaan stellen wat betref corruptie als er om geld gevraagd wordt.
Bijleveld geeft nu ook niet meer toe aan de wens van Aruba om excuses te maken en het terugtrekken van de AIVD.
en dat komt ook doordat meer politieke partijen langzaam richting de PVV schuiven om daar wind uit te zeilen te nemen. Bijleveld waarschuwt de eilanden al geruime tijd dat het politieke klimaat aan het veranderen is.

dat mailen van die kamerleden zal inderdaad weinig uitmaken.
ze zullen het toch niet toen trouwens, het gaat daar toch enkel nog maar over die Presistence.
maar het kan ook geen kwaad lijkt me, behalve dan voor iemand die liever alles in de doofpot wil zien gaan en geen problemen heeft met corruptie en een slecht functionerend justitie-apparaat.

en over dat dengue-verhaal: in het gelekte VNO-rapport was veel kritiek over de aanpak door de Arubaanse regering.
en dit was niet van die 'anonieme bron', maar dus wčl de opvatting van de VNO.
http://i40.tinypic.com/x5w9r8.png
en een paar weken later komt dus inderdaad naar buiten dat het een epidemie is geworden...
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66435170
Caesu, 'een bepaalde agenda' is -helaas- ook waar ik aan denk, verwijzend naar dit linkje. Is toch echt een SM post van enigszins opruiend karakter.. een oproep aan de US SM fanatici om NL kamerleden te gaan mailen.. de hoop uitspreken dat Mos/ Oduber/ Croes met nog meer stomme uitspraken zal/ zullen komen zodat de ci. vergadering meer media aandacht zal krijgen?
pi_66437207
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:58 schreef Harajuku. het volgende:
Reminder voor iedereen: Discussiëren op normale toon alsjeblieft
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 00:50 schreef bastibro het volgende:

pi_66437905
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 02:51 schreef Caesu het volgende:
jaaa, gaap.
ik weet inmiddels ook wel hoe jij er over denkt en dat je liever de hele zaak in de doofpoot ziet verdwijnen.
Als je met "de hele zaak" de Holloway zaak bedoeld (en dat vraag ik me af bij jou) dan zie je dat verkeerd.
Ik zie niets liever dan dat de zaak opgelost wordt, maar na 4 jaar onderzoek zijn we nog geen steek verder dus lijkt het me gepast de capaciteit aan andere zaken te besteden en de Holloway-zaak op de onderste plank te leggen totdat nieuwe concrete info opduikt.
quote:
maar iedere keer als ik de naam Rudy Croes noem kom jij weer vertellen dat het allemaal toch vooral nergens iets mee te maken heeft.
kan ik net zo goed vragen wat jouw agenda is.
Maar 9 van de 10 keer heeft het ook niets met de Holloway zaak te maken Caesu.
quote:
het is inderdaad klein bier op dit moment.
maar als er zware tijden voor Aruba uitbreken vanwege de economisch crisis kan Nederland nu wel voorwaarden gaan stellen wat betref corruptie als er om geld gevraagd wordt.
Bijleveld geeft nu ook niet meer toe aan de wens van Aruba om excuses te maken en het terugtrekken van de AIVD.
en dat komt ook doordat meer politieke partijen langzaam richting de PVV schuiven om daar wind uit te zeilen te nemen. Bijleveld waarschuwt de eilanden al geruime tijd dat het politieke klimaat aan het veranderen is.
Als, wanneer, misschien, zou kunnen............. allemaal speculatie zoals zo vaak, maar bovenal politics en heeft het NIETS te maken met de zaak Holloway.
Voor politiek hebben we toch een apart forum hier?
quote:
dat mailen van die kamerleden zal inderdaad weinig uitmaken.
ze zullen het toch niet toen trouwens, het gaat daar toch enkel nog maar over die Presistence.
maar het kan ook geen kwaad lijkt me, behalve dan voor iemand die liever alles in de doofpot wil zien gaan en geen problemen heeft met corruptie en een slecht functionerend justitie-apparaat.

en over dat dengue-verhaal: in het gelekte VNO-rapport was veel kritiek over de aanpak door de Arubaanse regering.
en dit was niet van die 'anonieme bron', maar dus wčl de opvatting van de VNO.
http://i40.tinypic.com/x5w9r8.png
en een paar weken later komt dus inderdaad naar buiten dat het een epidemie is geworden...
Deze twee voorbeelden dienden voornamelijk om mijn vermoeden van een agenda te illustreren, je moet vooral bejaarde yanks oproepen om onze volksvertegenwoordigers te mailen en tendentieuze berichtjes op fora schrijven als je dat wilt.
pi_66444692
Laten we het vooral proberen gezellig te houden hier. Dat Ceasu meer interesse heeft in de politieke zaken op Aruba is wel duidelijk en m.i. ook niets mis mee. Indirect is het wel van invloed (of van invloed geweest) op het verloop en het onderzoek van de zaak Holloway. Er kan gesteld worden dat de politiek zich op verschillende momenten met deze zaak heeft bemoeid en wellicht nog bemoeid. In feite is dat not done, maar ja op Aruba kan je zoiets wel verwachten.
--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')