Dan kan ook je database die plaat wel waarderenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, bekend probleem. Gek genoeg heb ik het alleen maar met die plaat, en ik kan het probleem maar niet vinden...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je ook ergens een complete prijslijst voor alle uitspraken die geld kosten?
Alleen bij JAAAAAAAAAAA'S van Hansquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik voor iedere keer dat jij JAAAAAAAAAAAA typt een euro krijg hoef ik niet meer te werken
Valsspelerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:27 schreef -Hans- het volgende:
YESSSSSSSSSSSSS ! dit is zo'n prachtige plaat![]()
Roger Sanchez - Another chance
Oh het is een bekend probleem, wist ik nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
Nee, bekend probleem. Gek genoeg heb ik het alleen maar met die plaat, en ik kan het probleem maar niet vinden...
Die interval is niet maf hoor, dat heb ik zelf zo ingesteld. Het is alleen vreemd dat 'ie 'm dan opnieuw als plaat er bij zet...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh het is een bekend probleem, wist ik niet. Maar maf inderdaad, zeker omdat er telkens een interval inzit van 2 minuten.
Maar luiheid kan soms zo lekker zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:31 schreef borisz het volgende:
Ja hoi
Ik had qua eten gewoon een magnetron bak pasta + bakje AH salade. Wat een luiheid.
Tijdens mijn sollicitatiegesprek van afgelopen woensdag hadden ze drie fm er op staan. Dus tijdens mijn stage zal 3fm er waarschijnlijk opstaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef -Hans- het volgende:
Damn, ik kan me de tijd nog voor de geest halen dat de plaat uitkwam.. Thuis altijd 3FM maar op het werk 538 (grom grom), maar ze waren bij die zender helemaal weg van de plaat. Eerst was het Dance Smash en toen volgens mij zelfs 2x achter elkaar de Alarmschijf. En ja, ik kan ze geen ongelijk geven want wat een plaat...
Maffe bug jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Die interval is niet maf hoor, dat heb ik zelf zo ingesteld. Het is alleen vreemd dat 'ie 'm dan opnieuw als plaat er bij zet...
Dan is het waarschijnlijk zo dat de database hem anders opslaat dan dat je hem van 3FM afhaalt? Zou het in die ' zitten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die interval is niet maf hoor, dat heb ik zelf zo ingesteld. Het is alleen vreemd dat 'ie 'm dan opnieuw als plaat er bij zet...
Dat moet vast wel een prettige gedachte zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:32 schreef MarijeH het volgende:
Tijdens mijn sollicitatiegesprek van afgelopen woensdag hadden ze drie fm er op staan. Dus tijdens mijn stage zal 3fm er waarschijnlijk opstaan.
Zou kunnen... moet ik nog eens goed naar gaan kijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk zo dat de database hem anders opslaat dan dat je hem van 3FM afhaalt? Zou het in die ' zitten?
De betere werkplekken, arbeidsethos gaat gelijk omhoogquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:32 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Tijdens mijn sollicitatiegesprek van afgelopen woensdag hadden ze drie fm er op staan. Dus tijdens mijn stage zal 3fm er waarschijnlijk opstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |