Heb t al. In programfiles staat ook een regions map. Daar kopieerde ik m heen en dat werkt niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:03 schreef mschol het volgende:
als jij je vorige "mijn documenten" behouden hebt dan kan je de boel terug zetten door de map simcity 4 terug te kopieeren naar je mijn documenten map
(regio's staan in: My Documents\SimCity 4\Regions
maar dat is juist het leuke aan sim city, langzaam maak je een enorme stad en moet je uiteindelijk net zoals in het echt die belangrijke beslissing maken of je toch een halve wijk moet slopen voor die nieuwe snelweg, of niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:23 schreef ufopiloot het volgende:
Sowieso gebruikte ik altijd een geld-plugin, anders kan je nooit precies bouwen wat je wilt. Click for cash vind ik erg handig, het is een parkje, en als je hem aanklikt wordt je geld gereset naar 1,000,000.
Ik ga het spel ook weer eens installeren, hopelijk nu met minder crashesMaar eerst natuurlijk weer 2-3 uur lang alle plugins opzoeken
Gewoon zorgen dat je in de plus staat en dan de tijd op zn snelst zetten. In de tussentijd kun je dan een beetje micromanagen of nadenken over de toekomst van je stad. Voor je het weet heb je weer een hele berg geld.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:23 schreef ufopiloot het volgende:
Sowieso gebruikte ik altijd een geld-plugin, anders kan je nooit precies bouwen wat je wilt. Click for cash vind ik erg handig, het is een parkje, en als je hem aanklikt wordt je geld gereset naar 1,000,000.
-Compatibility mode WinXPquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:24 schreef HMaster-II het volgende:SimCity werkt ineens niet meer op mijn pc..
Heeft het wel gedaan, maar nu nekt ie bij opstarten (zwart scherm en terugklappen naar desktop).
Vista 64bit draai ik bij-de-weg. Iemand tips?
neem hier eens een kijkje:quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef leontjuuh het volgende:
en waar kan ik die downloaden?
Of moet ik die link op die op de eerst pagina staat downloaden?
Kan wel, maar deze zijn vaak niet functioneel. Op de STEX/LEX/BEX/whatever zijn wel van dit soort add-ons te vinden, vaak onder 'parks/recreation'. Wel is er een GLR mod waarmee je trams kan plaatsen, erg leuk om te doen, maar heel erg ingewikkeld en tijdrovend als je een flink systeem aan het aanleggen bentquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:56 schreef Bluurgh het volgende:
zijn er eigenlijk ook mods ofzo waarbij je aan andere dingen (fietspaden, pleinen ofzo) dan wegen kan zonen? ik kan zelf niet echt iets vinden, maar er zijn zoveel dingen te downloaden, misschien mis ik het
Ja werkt prima hierquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:16 schreef Yi-Long het volgende:
Werkt Sim City 4 trouwens met 64 bits Vista!?
Mooi...quote:
als je dozen ziet heb je niet de bijbehorende texture packs gedownload (een doos is de vervanging van een missende texture)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:07 schreef gtalikker het volgende:
vraagje ik heb een ding gedownload in plugins gezet het werkt maar ik zie een doos als gebouw
en het gebouw is 8 kleinere en 8 dozen zijn lelijk help me plz!![]()
![]()
![]()
Krijg het nog niet werkendquote:
Ik heb de deluxe versie en maak verder geen gebruik van add-onsquote:Op maandag 2 november 2009 09:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Krijg het nog niet werkendOok niet met XP compatibiliteit
![]()
Denk dat ik het er maar afveeg en opnieuw een install poog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |