En weet je nu of het een beetje werkt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:43 schreef Draz het volgende:
[..]
Thanks
Ik heb een mod geïnstalleerd die de banen voor industrie zou moeten verhogen. Ik vond het aantal industrie dat je neer moest zetten als niet echt realistisch, en het zou m'n stad wel helpen op het moment.
Maar ik heb nog niet genoeg gespeeld om een daadwerkelijk positief effect te zien.
Yep, werkte.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:04 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
En weet je nu of het een beetje werkt?
Zoja, hoe heet die moet? ik word er zelf ook een beetje moe van zoveel industrie te moeten bouwen om andere shit te laten ontwikkelen, bijna het hele veld staat vol met industrie, vind dit erg onrealistisch... so, what's the name?
No-CD crack!?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:23 schreef JoeThePlumber het volgende:
kon SC4 niet meer opstarten (mijn CD-ROM werd niet herkent)..
Maar heb het opnieuw geïnstalleerd en werkt weer (gelukkig heb ik mijn opgeslagen steden nog)
Tja... wil je wel telkens die DVD in je laptop doen wanneer je even wilt spelen!? Het is echt ene verschrikkelijk klein 'crackje', die verder geen last kan of invloed heeft op je prestaties, dus waarom zou je dat niet doen!?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:18 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Probeer mijn laptop nog een beetje 'schoon' te houden, maar is dat echt nodig?
De onlinewinkel of retail? Ik kan het niet vinden en wil het wel kopenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
De game is nu trouwens 6-7 euro bij de Intertoys (deluxe).
Ik zag hem gewoon in de winkel liggen. geen idee of hij online te koop is bij intertoys.nl.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De onlinewinkel of retail? Ik kan het niet vinden en wil het wel kopen
Ik gebruik "capaciteit x2 met better pathfinding".quote:Op donderdag 2 april 2009 16:39 schreef OpenYourMind het volgende:
Welke verkeersinstellingen gebruiken jullie bij de Network Addon Mod?
Standaard, met beter pathfinding, meer capaciteit van de wegen, hogere commute tijd?
Is geen bug. Is een functie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef Yi-Long het volgende:
Sim City doet het inmiddels weer (moest er een CD-crack overheen gooien).
Nu wou ik net verder gaan met mijn stad, maar zodra ik begon kreeg ik een melding dat de zijkantn niet goed aansloten qua hoogte met de 'neighbours', wat sowieso raar is want ik heb geen zaken veranderd wat betreft hoogte enzo, en ik heb geen 'neighbouring cities' gemaakt.
Anyway, ik dus even op 'aanpassen' gedrukt, en toen storte de helft van mijn stad in, waren de 'zones' weg(!), etc. Uiteraard gequit zonder te saven, maar is toch een vreemde gebeurtenis.
Is dit een bekende 'bug'?
Heb ik ook vaak gehad. Buitengewoon frustrerend.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef Yi-Long het volgende:
Sim City doet het inmiddels weer (moest er een CD-crack overheen gooien).
Nu wou ik net verder gaan met mijn stad, maar zodra ik begon kreeg ik een melding dat de zijkantn niet goed aansloten qua hoogte met de 'neighbours', wat sowieso raar is want ik heb geen zaken veranderd wat betreft hoogte enzo, en ik heb geen 'neighbouring cities' gemaakt.
Anyway, ik dus even op 'aanpassen' gedrukt, en toen storte de helft van mijn stad in, waren de 'zones' weg(!), etc. Uiteraard gequit zonder te saven, maar is toch een vreemde gebeurtenis.
Is dit een bekende 'bug'?
Geen problemen mee gehad...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak gehad. Buitengewoon frustrerend.
Omdat je niet alles wilt hebben wat op simtropolis staat, de bestanden zijn gemaakt door diverse gebruikers, het toch echt wel tientallen gigabytes aan data is (heel Simtropolis), het toch eigenlijk wel aardig is dat je kan zoeken en kiezen wat je wel en niet wilt installeren...quote:Op zondag 3 mei 2009 11:41 schreef mschol het volgende:
maar weer geinstalleerd..
nog steeds loop ik te kutten met een slecht ingedeelde plugin folder..
waarom is niet alles van simtropolis in 1 bestand, netjes geordend, te downloaden zodat je die in 1x kan extracten en direct klaar bent
je bent bekend met b.v. PEG?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:31 schreef lof102 het volgende:
[..]
Omdat je niet alles wilt hebben wat op simtropolis staat, de bestanden zijn gemaakt door diverse gebruikers, het toch echt wel tientallen gigabytes aan data is (heel Simtropolis), het toch eigenlijk wel aardig is dat je kan zoeken en kiezen wat je wel en niet wilt installeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |