quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:45 schreef ATKS het volgende:
35 nu
is ajax - twente zeker bij volgende ronde?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef Pieter-utd het volgende:
De spanning begint wel op te bouwen nu![]()
Ook succes aan Twente. Zou wel een leuke volgende ronde zijn
Alhoewel het wel het mij wel extra zuur lijkt als wij worden uitgeschakeld door een Nederlandse club![]()
Als beide ploegen winnen vanavond wel ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is ajax - twente zeker bij volgende ronde?
Ik hoorde zoiets wel tijdens fiorentina-ajax.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Laten we inderdaad die veelvuldig scorende spits opstellen!! Oh wacht.....quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:19 schreef Cheiron het volgende:
Kansen benutten; dan moet je dus niet met Leo en Suarez starten in een 4-4-2...
Die zit in Madridquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laten we inderdaad die veelvuldig scorende spits opstellen!! Oh wacht.....
Nee, kan ook Fiorentina - FC Twente, Ajax - l'OM of Fiorentina - l'OM worden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, kan ook Fiorentina - FC Twente, Ajax - l'OM of Fiorentina - l'OM worden.
[..]
Bij mij ook. Een succes(je) zal leuk zijn na het mislopen van het kampioenschap.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:24 schreef Aanvoerder het volgende:
De spanning begint NU te komen bij mij.
hier hebben ze nog geen smiley voor vrees ik...quote:
quote:
Ik zag ze ook al liggen toen ik langs de arena reed met de trein.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Ben richting de Arena. Succes vanavond.
[..]
Sorry D-K, Ajax is niet hetzelfde als Feyenoord. Snap dat je die 2 graag door elkaar wilt halen.quote:
Is dit een mop of grap of...?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:51 schreef Rumille het volgende:
[..]
Sorry D-K, Ajax is niet hetzelfde als Feyenoord. Snap dat je die 2 graag door elkaar wilt halen.
Beiden!!111quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dit een mop of grap of...?
Dat vind ik dat blaag ook. En Rumille paast daar zeker bij.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:59 schreef Happel het volgende:
[..]
En dan Schiedammert irritant vinden.
Denk dat het gewoon 0-0 blijft.
Zou ik geen probleem mee hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:59 schreef Happel het volgende:
[..]
En dan Schiedammert irritant vinden.
Denk dat het gewoon 0-0 blijft.
Waar kan ik tekenen?quote:
Bij mij.quote:
Helaas wel, want Conto TV heeft de rechten in Italiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |