Had ook totaal geen rekening met de 0-1 gehouden. Om de moed er in te houden ga ik er van uit dat Ajax vanavond verliest. Kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik beschouw Fiorentina nog steeds als favorieten maar met dit Ajax weet je het maar nooit.
Sja, de italianen met hun eigen wapens bestrijden, het is een optie. Blind aanvallen zal ook zelfmoord zijn. Ik gok dat Fiorentina er vanaf minuut 1 vol op klapt, dus als je de eerste 20 min. doorkomt ben je al een eind.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:10 schreef Cheiron het volgende:
Verliezen van Fiorentina is absoluut geen schande, en het is een hele reele optie, maar ik zou het toch wel een stuk mooier vinden als Ajax vanavond gelijkspeelt of wint.
Ik vraag mij wel af of het slim is om met ons middenveld/verdediging 90 minuten lang op de counter te loeren. Ik ben erg bang dat Marco weer een tactische misser begaat..
Nou ja, Suarez is uit vorm, maar dat is wel de gevaarlijkste man. Leonardo, sja ik weet het ook niet, in de basis is het vaak niet best, maar wie was dat wel de afgelopen weken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:19 schreef Cheiron het volgende:
Kansen benutten; dan moet je dus niet met Leo en Suarez starten in een 4-4-2...
quote:
Allezquote:
quote:
Ben je al omlaag gegaan met je prijs?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:12 schreef ATKS het volgende:
Nog steeds 1 kaartje beschikbaar vak 428 bij 3 jodenvrienden van me, 1.5 uur van te voren op te halen bij Arena.
PM voor gegevens
doe wat aan de prijs oplichterquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:12 schreef ATKS het volgende:
Nog steeds 1 kaartje beschikbaar vak 428 bij 3 jodenvrienden van me, 1.5 uur van te voren op te halen bij Arena.
PM voor gegevens
Wat vroeg hij ervoor?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef Riro het volgende:
[..]
Ben je al omlaag gegaan met je prijs?
Open er een topic over waarin de vraagprijs betaald mag worden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:12 schreef ATKS het volgende:
PM voor gegevens
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:45 schreef ATKS het volgende:
35 nu
is ajax - twente zeker bij volgende ronde?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef Pieter-utd het volgende:
De spanning begint wel op te bouwen nu![]()
Ook succes aan Twente. Zou wel een leuke volgende ronde zijn
Alhoewel het wel het mij wel extra zuur lijkt als wij worden uitgeschakeld door een Nederlandse club![]()
Als beide ploegen winnen vanavond wel ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is ajax - twente zeker bij volgende ronde?
Ik hoorde zoiets wel tijdens fiorentina-ajax.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is ajax - twente zeker bij volgende ronde?
Laten we inderdaad die veelvuldig scorende spits opstellen!! Oh wacht.....quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:19 schreef Cheiron het volgende:
Kansen benutten; dan moet je dus niet met Leo en Suarez starten in een 4-4-2...
Die zit in Madridquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laten we inderdaad die veelvuldig scorende spits opstellen!! Oh wacht.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |