Nou ja, Suarez is uit vorm, maar dat is wel de gevaarlijkste man. Leonardo, sja ik weet het ook niet, in de basis is het vaak niet best, maar wie was dat wel de afgelopen weken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:19 schreef Cheiron het volgende:
Kansen benutten; dan moet je dus niet met Leo en Suarez starten in een 4-4-2...
quote:
Allezquote:
quote:
Ben je al omlaag gegaan met je prijs?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:12 schreef ATKS het volgende:
Nog steeds 1 kaartje beschikbaar vak 428 bij 3 jodenvrienden van me, 1.5 uur van te voren op te halen bij Arena.
PM voor gegevens
doe wat aan de prijs oplichterquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:12 schreef ATKS het volgende:
Nog steeds 1 kaartje beschikbaar vak 428 bij 3 jodenvrienden van me, 1.5 uur van te voren op te halen bij Arena.
PM voor gegevens
Wat vroeg hij ervoor?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef Riro het volgende:
[..]
Ben je al omlaag gegaan met je prijs?
Open er een topic over waarin de vraagprijs betaald mag worden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:12 schreef ATKS het volgende:
PM voor gegevens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |