En zilveren en barok accessoires?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een hele lange turquoise muur e, op mijn schouw een wit met fuchsia behangetje. En een witte bank en witte tafel en stoeltjes
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je wel veel vriendinnen.![]()
Vraag je dan niet af of je iets fout doet?
sorryquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:54 schreef Adolecens het volgende:
JB, ruim je PM box eens op!
Al dat gegeil met andere mannen
Je weet dat je moet veranderen dat is de eerste stap.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk vraag ik me af waar het fout gaat, maar aan de andere kant weet ik dat eigenlijk al, alleen het veranderen...
Nee, dat valt wel mee. Ik heb niet heel veel meuk. Wel veel foto's staan en een Duracellkonijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En zilveren en barok accessoires?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk vraag ik me af waar het fout gaat, maar aan de andere kant weet ik dat eigenlijk al, alleen het veranderen...
Dat geeft toch niks. Gewoon vertellen hier. Waar gaat het eigenlijk over?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
Gari, weet ik. Maar hier lezen ook die 10.000 anderen.
Klonk fris en fruitig Rip.. Hou ik wel vanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee. Ik heb niet heel veel meuk. Wel veel foto's staan en een Duracellkonijn
Die kreeg je bij je Bunny Vibrator?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee. Ik heb niet heel veel meuk. Wel veel foto's staan en een Duracellkonijn
De wedervraag kan nu niet uitblijven: wáár-de-fuk-om hebben alle vrouwen altijd zoveel wit en paars?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een hele lange turquoise muur en op mijn schouw een wit met fuchsia behangetje. En een witte bank en witte tafel en stoeltjes
Vorig topic.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geeft toch niks. Gewoon vertellen hier. Waar gaat het eigenlijk over?
Geen idee. Maar niet alle vrouwen hoor. Mijn ex heeft veel geel in haar huis.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De wedervraag kan nu niet uitblijven: wáár-de-fuk-om hebben alle vrouwen altijd zoveel wit en paars?
Je bent gewoon een ontzettende lieve jongenquote:
I know, we zijn danig in de minderheid. Ergens vind ik dat juist geil.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
Gari, weet ik. Maar hier lezen ook die 10.000 anderen.
Duim heeft toch een Tarzan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:03 schreef Adolecens het volgende:
Ow nee, Duim was van de Bunny vibrators he
Die vrouwen bestaan niet!!!! Ik ken er echt geen die op een lieve jongen valt..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ontzettende lieve jongenEn niet elke vrouw wil een lieve jongen..
En jij valt net voor die vrouwen die er niet voor vallen denk ik.. Maar je moet juist niets veranderen..
Nee, een Bunny, ze wil niks anders meerquote:
de vraag is eerder, welke duim NIET heeft!quote:
ik heb medelijden met der als ie versleten isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, een Bunny, ze wil niks anders meer
Als het heel goed bevalt, waarom zou ze dan iets anders nemenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lief is leuk, maar hij moet wel meer kwaliteiten hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die vrouwen bestaan niet!!!! Ik ken er echt geen die op een lieve jongen valt..
Nee, toen ik 30 werd. Hij draagt ook een taart met 30 eropquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die kreeg je bij je Bunny Vibrator?
waarom? dat zoek je dan toch gewoon buiten de deur?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:05 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Lief is leuk, maar hij moet wel meer kwaliteiten hebben
Dat aspect had ik moedwillig overdreven, want overdrijven maakt de zaak pas duidelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee. Maar niet alle vrouwen hoor. Mijn ex heeft veel geel in haar huis.
Wel hoor.. Ik heb er eentje! Maar moet zeggen dat hij ook best een grote bek kan hebben..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weer een bevestiging van een stoffig kind...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, toen ik 30 werd. Hij draagt ook een taart met 30 erop
Oke ik ben niet zo thuis in dat soort speelgoed dus ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe kopen of een FB zoeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb medelijden met der als ie versleten is
Jij bent DE uitzondering die de regel bevestigd..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel hoor.. Ik heb er eentje! Maar moet zeggen dat hij ook best een grote bek kan hebben..
Dat heb ik ook wel nodigMijn ex-en (als ik ze zo noemen mag
) waren bad boy's.. En ik ben getrouwd met een lieve
Die dingen gaan stukquote:
Lang lang lang geleden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, toen ik 30 werd. Hij draagt ook een taart met 30 erop
Ik heb wit, rood, groen beneden, wit oranje boven en de kindjes blauw en roze-rood..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat aspect had ik moedwillig overdreven, want overdrijven maakt de zaak pas duidelijk.
Zo heb ik ook geen zwart(nep)lederen tweezittert in mijn living. Mijne is chocoladebruin met een kekke knik erin aan één kant en een verlengstuk voor de stramme latten aan de andere.
Neemt niet weg dat de vraag nog steeds valide is.
De vorige bewoners van dit huis ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Maar niet alle vrouwen hoor. Mijn ex heeft veel geel in haar huis.
Zoals?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:05 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Lief is leuk, maar hij moet wel meer kwaliteiten hebben
Dat heb ik (en lief) dus ook.. Mijn slaapkamer vind ik zelf dan weer boring met geel, roze, groen en blauwquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wit, rood, groen beneden, wit oranje boven en de kindjes blauw en roze-rood..
I houd van kleurtjes gewoon
Ik val over het algemeen wel op liefquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet mijn intentie!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
waarom? dat zoek je dan toch gewoon buiten de deur?
Ik vat 'm niet zo ado?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weer een bevestiging van een stoffig kind...
Ik denk dat ik niet nog een man tegenkom die daarvan houdtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik (en lief) dus ook.. Mijn slaapkamer vind ik zelf dan weer boring met geel, roze, groen en blauw
Maar die ga ik ook ooit veranderen.. Maar voorlopig even niet
Of je hebt hem erg veel gebruikt of je gebruikt hem verkeerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Die dingen gaan stukOf ik heb hem gewoon stuk gemaakt
[..]
Lang lang lang geleden?
Tja mijn ex zegt dat ze dat mooi vindt en goed bij haar schilderijen enzo past.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De vorige bewoners van dit huis ook.Vreselijk wat een werk, overal geel geel geel.
Dat idee heb ik wel van je jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vat 'm niet zo ado?
Vind je me stoffig, popje?
Nu al terug?quote:
quote:
Doeiquote:
quote:
Ben een poosje weggeweest en ben nu weer aan het inlezenquote:
Ha! Zeg Garisson zegt dat er geen handelingen tussen jullie zijn geweest die tot een orgasme kunnen leiden. Is dat zo?quote:
Waarom een kloon?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:15 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ben een poosje weggeweest en ben nu weer aan het inlezen
Mijn kloontje kan -voorlopig- de prullenbak in
Jij bent echt nieuwschierig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ha! Zeg Garisson zegt dat er geen handelingen tussen jullie zijn geweest die tot een orgasme kunnen leiden. Is dat zo?
Ow, en hoi
Ik ben niet liefelijk neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:09 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet mijn intentie!![]()
Ik heb het liever leuk, spannend, geil, liefelijk, hartstochtig, opwindend en romantisch met hem!![]()
Damn... volgens mij weet ik ineens waarom ik weer single ben![]()
Ik vond MLIF wel een leuke combi van MLI en MILF. Daarom dusquote:
Waarom zou je daar een combi van willen maken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:19 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik vond MLIF wel een leuke combi van MLI en MILF. Daarom dus
* ff teruglezen hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een combi van willen maken?
Hmm dan zal ik er wel gewoon overheen gelezen hebben.. Achja boeiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:22 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
* ff teruglezen hoor
Het leek toen best een goed idee...
Dit was 'm... nu een stuk minder grappig iddquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm dan zal ik er wel gewoon overheen gelezen hebben.. Achja boeie
Toen wel ja
Dat laatste dacht ik ook.. Met muziek en dat soort dingen zitten we gewoon niet op 1 lijn..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet nog een man tegenkom die daarvan houdt
Mijn ex vond het wel mooi, dat was min of meer het enige goede, we hadden dezelfde smaak qua inrichting.
Als ik ooit nog ga samenwonen, moet dat programma er ws bij komen
Erg veel niet.. Maar ik heb hem waarschijnlijk stuk geknepen met mijn dijen..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of je hebt hem erg veel gebruikt of je gebruikt hem verkeerd.
Ow god.. weer een MLI aanhangerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:25 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Dit was 'm... nu een stuk minder grappig idd![]()
Tally heeft Tarzan vermoord met haar dijen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
iemand nog een samenvatting van het afgelopen half uur (en 3 topics)?
Dat stoffige, daar kan ik wel inkomen. Niets persoonlijks, maar je hangt hier al vrij lang rond. Onder dezelfde nick, that is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:12 schreef Ripley het volgende:
[..]grappig, ik ben wel vaker verkeerde indrukken tegengekomen. Maar deze nog niet.
Ach ja
Ja, hier nog een. En nu?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow god.. weer een MLI aanhanger
Ja zijn kopje deed het opeens niet meerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Tally heeft Tarzan vermoord met haar dijen!
Geeft niet hoor. Maar soms moet je iets laten voor wat het is. Je kan namelijk niet alles weten. Dat vinden sommige mensen vervelend.quote:
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik ook.. Met muziek en dat soort dingen zitten we gewoon niet op 1 lijn..
Maar de inrichting was echt zo gebeurt.. We vonden alles wat we uitzochten mooi.. En dus een mooie fleurig geheelOokal had hij eerst zijn twijfels bij de paarse muren
[..]
Erg veel niet.. Maar ik heb hem waarschijnlijk stuk geknepen met mijn dijen..
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
En ripley haar bunny slaat op een 30 jaar oude taartquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dus omdat je al zolang deze nick hebt ben je stoffig?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:33 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Dat stoffige, daar kan ik wel inkomen. Niets persoonlijks, maar je hangt hier al vrij lang rond. Onder dezelfde nick, that is.
Bij mij pas jij zo in het rijtje Milagro, Copycat, Vivi en noem nog eens een paar userts die regelmatig rondhingen in R&P. En ik kom hier al lang voor BB1 en Oudshoorn enzo, dus ik kan het weten
Niks.. ik mag toch wel iets constateren?quote:
Nee foei!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niks.. ik mag toch wel iets constateren?
Noem je mij nou stoffig?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:33 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Dat stoffige, daar kan ik wel inkomen. Niets persoonlijks, maar je hangt hier al vrij lang rond. Onder dezelfde nick, that is.
Bij mij pas jij zo in het rijtje Milagro, Copycat, Vivi en noem nog eens een paar userts die regelmatig rondhingen in R&P. En ik kom hier al lang voor BB1 en Oudshoorn enzo, dus ik kan het weten
Neuh, niet echt. Sinds ik moest raden naar haar voornaam, die ik kon associeren met het Engelse koningshuis (Elizabeth, iemand?) ben ik afgehaaktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow god.. weer een MLI aanhanger
Jammer, honeybuns. 't Is d'r niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
Ha! Zeg Garisson zegt dat er geen handelingen tussen jullie zijn geweest die tot een orgasme kunnen leiden. Is dat zo?
Ik ken MLI nauwelijks maar zij lijkt mij wel een aardig persoon.quote:
Hoi Technoquote:
Nou ja dat deed hij dus wel en dat wilde ik niet!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
ja hij kon zijn kop niet houden zei ze!
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Maar soms moet je iets laten voor wat het is. Je kan namelijk niet alles weten. Dat vinden sommige mensen vervelend.![]()
Volgende keer maar gewoon een dildo. Die kunnen tenmiste niet zo snel kapot gaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja dat deed hij dus wel en dat wilde ik niet!
Hij deed eerst zoem en toen krak..
quote:
Tally! Zit jij hier ook nog steeds? En in het blauw zelfs?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef Tally het volgende:
Nou ja dat deed hij dus wel en dat wilde ik niet!
Hij deed eerst zoem en toen krak..
Die zijn saaiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer maar gewoon een dildo. Die kunnen tenmiste niet zo snel kapot gaan.
Geen idee. Ik ben een man.quote:
Ik ben altijd online tijdens werkuren. En zeker op vrijdag.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef DumDaDum het volgende:
Euhh, oh oh....
Wist niet dat jij ook online was
* maakt kloon2378234 aan
'Opeens'.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben altijd online tijdens werkuren. En zeker op vrijdag.
Maar waarom ik opeens in dit topic keek? Geen idee. Het zal de voorzienigheid wel zijn.
En nu nooit meer doen!
Heus!quote:
Dan wel jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je moet ook zorgen dat er een man aanvast zit
Ja, toen waren er ook 'opeens' allemaal nieuwe oude users.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heus!
Ik kijk hier bijna nooit. Ja, toen met dat afscheid van MLI, toen was ik hier weer even kat aan huis.
Dat is niet zo gek he als je in die uithoek aan het zoeken bentquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan wel ja
Alleen leuke/goede zijn moeilijk te vinden
Voor zover ik weet ben ik niet uithoekgeboncenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:51 schreef JonKeL het volgende:
Dat is niet zo gek he als je in die uithoek aan het zoeken bent
quote:
kom maar gezellig in de randstad zoekenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben ik niet uithoekgeboncen
Wij gaan een keertje stappen!?!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kom maar gezellig in de randstad zoeken
daar zijn wel wat toppers te vinden!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kom maar gezellig in de randstad zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je volgt er niets van en hebt zelf ook al niets te melden....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:50 schreef Murmeli het volgende:
nja ik ga maar werken ik volg er niks van.
Je moet ook niet zoeken. Je moet zorgen dat je gevonden wordt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan wel ja
Alleen leuke/goede zijn moeilijk te vinden
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoeken. Je moet zorgen dat je gevonden wordt.
Inderdaad.quote:
krijgen we straks uithoekers in Rotterdamquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wij gaan een keertje stappen!?!
Als je iets zoekt, dan ligt het altijd op de plekken waarvan je dacht dat het niet zou liggen. Een uithoek bijvoorbeeld. Dus je zit goed!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben ik niet uithoekgeboncen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Tally! Zit jij hier ook nog steeds? En in het blauw zelfs?
Als ik aan randstad denk, denk ik toch echt aan Amsterdam e.o. Of 020, voor jullie begrippen..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
krijgen we straks uithoekers in Rotterdam
Dan blijf jij gezellig wegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
krijgen we straks uithoekers in Rotterdam
De enige echte.quote:
Hahaha In de uithoek is hier niks te vinden hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je iets zoekt, dan ligt het altijd op de plekken waarvan je dacht dat het niet zou liggen. Een uithoek bijvoorbeeld. Dus je zit goed!![]()
En in de randstad is meer concurrentie..![]()
Dan niet.quote:
Vaak wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:56 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Daar waren vrouwen toch de oorzaak van?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:59 schreef Techno het volgende:
[..]
De enige echte.![]()
Alleen heb al jaren een andere avatar, omdat e.o.a. lamzak mijn dansende zonnetje met zonnebril had gekopieerd.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik aan randstad denk, denk ik toch echt aan Amsterdam e.o. Of 020, voor jullie begrippen..
Heel goedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef JonKeL het volgende:
Als dat gezellig is, dan doe ik dat vooral
normale nederlanders welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik aan randstad denk, denk ik toch echt aan Amsterdam e.o. Of 020, voor jullie begrippen..
Het is toch altijd de schuld van de mannen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik weet niet. Volgens mij is het gewoon de schuld van die mannen zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Maar niet nadat ik stiekem op je rug een poster heb geplakt met een waarschuwing dat je uithoeker bentquote:
Wat is er mis met Amsterdam?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
We gaan niet schelden in de topic he.
En ze zegt toch stappen met Murmeli, die woont in Rotterdam![]()
Die komt niet in die 020 omgeving. Vrijwillig tenminste
Gewoon mee gaan. Dan wordt het vast nog gezelliger.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als dat gezellig is, dan doe ik dat vooral
Hoezo? Het is vaak de vrouw die zegt ik zie je als vriend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik weet niet. Volgens mij is het gewoon de schuld van die mannen zelf.
Wat ervoor gaat zorgen dat de mannen nog liever een praatje met me gaan makenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar niet nadat ik stiekem op je rug een poster heb geplakt met een waarschuwing dat je uithoeker bent
Ik woon in de randstad en ben ook nog vrijgezel, wat zegt dat dan over het aanbod..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha In de uithoek is hier niks te vinden hoorAanbod is nogal uh slecht
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is toch altijd de schuld van de mannen?FriendzoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat zegt iets over de hoge eisen die je steltquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad en ben ook nog vrijgezel, wat zegt dat dan over het aanbod..
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is toch altijd de schuld van de mannen?JupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik scheld niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
We gaan niet schelden in de topic he.
En ze zegt toch stappen met Murmeli, die woont in Rotterdam![]()
Die komt niet in die 020 omgeving. Vrijwillig tenminste
Inderdaad. Vers bloed. En wat van ver komt is goed toch.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat ervoor gaat zorgen dat de mannen nog liever een praatje met me gaan maken
Helemaal niks.quote:
Dan moet je toch zorgen dat je vanaf het begin af aan niet als zomaar een vriend gezien word?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Het is vaak de vrouw die zegt ik zie je als vriend.
ja dat klopt, ik zit hier ook altijd in de hoop dat anderen wat te melden hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:54 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Je volgt er niets van en hebt zelf ook al niets te melden....
Nou ja, werk ze iig
Hahaha, inderdaad!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Helemaal niks.
je ziet een buitenlander nooit een andere reactie dangeven als je zegt dat je er vandaan komt...
[edit] daar komt de jaloezie dus ook vandaan!
where are you from? i'm from rotterdam.. what?holland! what?
the netherlands!!! what?
![]()
*zucht* amsterdam? AAAAHHHHHH![]()
wij gaan gezellig stappen in rotterdam hoorquote:
edi.. ik moet geduld hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat klopt, ik zit hier ook altijd in de hoop dat anderen wat te melden hebben
Als je dan nog mannen tegenkomtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat ervoor gaat zorgen dat de mannen nog liever een praatje met me gaan maken
Moeten we dat binnenkort eens regelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wij gaan gezellig stappen in rotterdam hoorofzoiets. of in den haag als knuffel daar wat leuks weet
(stappen in rotterdam vind ik nooit zoveel aan)
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als je dan nog mannen tegenkomt![]()
Nee hoor ik zal je kleine geheimpje niet verklappen
Den Haag is leuk om te stappen.. Geweldige avonden gehad daar toen ik net weer officieel vrijgezel wasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wij gaan gezellig stappen in rotterdam hoorofzoiets. of in den haag als knuffel daar wat leuks weet
(stappen in rotterdam vind ik nooit zoveel aan)
amsterdam is inderdaad best leuk, als je uit de toeristenplekken blijftquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik scheld niet.
Haha, wat is dat toch tegen Amsterdam. Ik kom ook wel eens in R'dam, no problem!
Vondelparkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
amsterdam is inderdaad best leuk, als je uit de toeristenplekken blijft
vondelpark is welvooral met een paar flessen champagne erbij
Iemand genouked?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Den Haag is leuk om te stappen.. Geweldige avonden gehad daar toen ik net weer officieel vrijgezel was
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moeten we dat binnenkort eens regelen
Nee joh.. uitgebreidt via fok besprekenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
doen we ff de volgende keer als we elkaar zien. of via de msnhihi
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
VondelparkIk ben sinds vorige zomer echt verliefd op dat park. Kleedje, wijntje, vreetwerk, rare mensen kijken..
vondelpark is daar echt een toplocatie voor!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
VondelparkIk ben sinds vorige zomer echt verliefd op dat park. Kleedje, wijntje, vreetwerk, rare mensen kijken..
quote:
Whoeiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
zo ik heb kei lang uitgeslapen als voorbereiding! Nu straks! Carnaval!
Jules Deelder weet precies te vertellen wat er mis is met Amsterdam.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik scheld niet.
Haha, wat is dat toch tegen Amsterdam. Ik kom ook wel eens in R'dam, no problem!
Ik hoop het ook niet jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
vondelpark is daar echt een toplocatie voor!![]()
nu maar hopen dat je daar niet naar mij aan het kijken was
Zwakkelingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jules Deelder weet precies te vertellen wat er mis is met Amsterdam.
Ik kan ook wel zeggen dat ik niks tegen 020 heb en dat het daar vooral met Koninginnedag altijd erg leuk is enzo, maar dan krijg ik straks allemaal Rotterdammers op mijn dak, dus ben ik ook maar van mening dat er echt wat mis is met 020. Dus zal ik ook ten alle tijde met bloed zweet en tranen ontkennen dat ik zo nu en dan ook wel eens in 020 te vinden zou kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
precies. jij snapt mij
![]()
(kan ook heel goed in rotterdam bij de kralingse plas trouwens, gheghe)
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja.. grr.. stappen dit weekend gaat niet door![]()
Waarom bedenk ik me dat toch ineens.. had er juist zin in .
Met iemand anders mee?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja.. grr.. stappen dit weekend gaat niet door![]()
Waarom bedenk ik me dat toch ineens.. had er juist zin in .
met drank is het zelfs aan een zwaar bevuilde wolga nog goed te doen hoor.. Oh en goed gezelschapquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
amsterdam is inderdaad best leuk, als je uit de toeristenplekken blijft
vondelpark is welvooral met een paar flessen champagne erbij
Heel kut!!!quote:
Uh het is toch bekend hier dat ik hier geen vrienden heb?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met iemand anders mee?
Of een snelle afspraak maken om in R'dam te gaan stappen
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan moet je toch zorgen dat je vanaf het begin af aan niet als zomaar een vriend gezien word?
Vandaar de tweede optiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uh het is toch bekend hier dat ik hier geen vrienden heb?
Hehequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
En trouwens nog even over die friendzone.. Dat is gewoon een dikke smoes van kerels om zich niet al te ellendig te hoeven voelen als vrouwen hen niet moeten
Tja... niet te aardig zijn? Gevatte opmerkingen terug maken, af en toe eens aanraken tijdens het gesprek, zorgen dat ze op voorhand al beetje weet dat je niet komt om thee te drinken. Weet ik veel, lul ook maar wat. Maar een gezichtsuitdrukking en een opstelling van jezelf kan een verschil maken!quote:
Hoi Autoquote:
Door vooral niet als een mak lammetje achter haar aan te lopen.quote:
FRIENDZONE!....quote:
Oke dus gewoon jezelf blijven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tja... niet te aardig zijn? Gevatte opmerkingen terug maken, af en toe eens aanraken tijdens het gesprek, zorgen dat ze op voorhand al beetje weet dat je niet komt om thee te drinken. Weet ik veel, lul ook maar wat. Maar een gezichtsuitdrukking en een opstelling van jezelf kan een verschil maken!
hey daar hadden Dawg en Garrison net een heel gesprek overquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:21 schreef JonKeL het volgende:
Ik kan ook wel zeggen dat ik niks tegen 020 heb en dat het daar vooral met Koninginnedag altijd erg leuk is enzo, maar dan krijg ik straks allemaal Rotterdammers op mijn dak, dus ben ik ook maar van mening dat er echt wat mis is met 020. Dus zal ik ook ten alle tijde met bloed zweet en tranen ontkennen dat ik zo nu en dan ook wel eens in 020 te vinden zou kunnen zijn.
Heeft al andere plannenquote:
I have been there, done that and got the T-shirt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Door vooral niet als een mak lammetje achter haar aan te lopen.
Genoeg andere Fok!kers die nog overblijven. Die misschien wel tijd hebben. Het is Carnaval. Ga je daar heen.quote:
Gewoon laten merken dat je geintresseerd bent in diegene.. meer dan als gewoon vrienden dusquote:
Hoorde ik jou nou net niet iemand een zwakkeling noemenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan ik niet naartoe fietsen...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
FRIENDZONE!....
hey auto, lekker ding... hoe'st nouw???![]()
Dan houdt het op... :-(quote:
het is jullie smoes?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
En trouwens nog even over die friendzone.. Dat is gewoon een dikke smoes van kerels om zich niet al te ellendig te hoeven voelen als vrouwen hen niet moeten
Ehhh wat heb jij vandaag geslikt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
FRIENDZONE!....
hey auto, lekker ding... hoe'st nouw???![]()
Technoquote:
Maar te direct zijn is ook niet goed. Tussen die twee moet je wel een goede balans vinden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon laten merken dat je geintresseerd bent in diegene.. meer dan als gewoon vrienden dus
Je weet dan wel gelijk waar je aan toe bent.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar te direct zijn is ook niet goed. Tussen die twee moet je wel een goede balans vinden.
zyrtec, halfje vanochtendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehhh wat heb jij vandaag geslikt?![]()
Friendzone houdt ook gewoon in, dat de vrouw de man gewoon niet wil als partner zijnde maar als vriend het wel gezellig vindtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:31 schreef rival het volgende:
het is jullie smoes?![]()
het zijn toch de vrouwen die zeggen, we hebben zo een leuke vriendschap, laten we dat niet op het spel zetten
Oh oke.. Ik dacht; misschien heb je iets meer geslikt..quote:
Misschien is dat voor je op dit moment wel goed. even een tijdje Te direct zijn. raak je er aan gewendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar te direct zijn is ook niet goed. Tussen die twee moet je wel een goede balans vinden.
Zeg, ik woon wel 25 km van het Vondelpark af hè! Wat nou zwakkeling.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoorde ik jou nou net niet iemand een zwakkeling noemen![]()
Het is dat ik niet kan toegeven dat ik wel eens in 020 geweest ben anders had ik kunnen vertellen dat deze zwakkeling naar 020 gefietst heeft.
tja... ik heb het speeksel van murmeli nog niet in een lab laten testenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh oke.. Ik dacht; misschien heb je iets meer geslikt..
zeg dan gewoon, ik vind je heel aardig maar je bent te lelijk om voorgesteld te worden als zijnde "mijn vriendje"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Friendzone houdt ook gewoon in, dat de vrouw de man gewoon niet wil als partner zijnde maar als vriend het wel gezellig vindt
Owja ik ga even random met allerlei fokkers afsprekenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg andere Fok!kers die nog overblijven. Die misschien wel tijd hebben. Het is Carnaval. Ga je daar heen.
Inderdaad. Maar het kan ook aan de man liggen. Dus het ligt zowel aan de man als de vrouw.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
het is jullie smoes?![]()
het zijn toch de vrouwen die zeggen, we hebben zo een leuke vriendschap, laten we dat niet op het spel zetten
Dat is waar. Maar een blauw oog is niet fijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet dan wel gelijk waar je aan toe bent.
Snoop Dog denk daar heel anders over.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
zeg dan gewoon, ik vind je heel aardig maar je bent te lelijk om voorgesteld te worden als zijnde "mijn vriendje"
Oei... Doe dat even!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tja... ik heb het speeksel van murmeli nog niet in een lab laten testen
zou het nodig zijn denk je???quote:
Ja het hangt natuurlijk nog van veel meer dingen af eer het wat gaat worden met iemand. Misschien vond ze je uitstraling wel helemaal niks. Weet jij het.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I have been there, done that and got the T-shirt.
ttss... meisje meisje meisje toch... das toch niet nodig... Komt vast goed vanavondquote:
Ja stop nou maarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, ik woon wel 25 km van het Vondelpark af hè! Wat nou zwakkeling.
Dat weet ik wel, maar toch...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ttss... meisje meisje meisje toch... das toch niet nodig... Komt vast goed vanavond
Inderdaad. Eerst maar eens durven om direct te zijn of überhaupt vrouwen aanspreken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien is dat voor je op dit moment wel goed. even een tijdje Te direct zijn. raak je er aan gewend
die balans komt wel...
maar wat ik zei, duidelijk zijn met je intenties.
Je hebt gewoon aan een kikker gelikt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tja... ik heb het speeksel van murmeli nog niet in een lab laten testen
Dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
zeg dan gewoon, ik vind je heel aardig maar je bent te lelijk om voorgesteld te worden als zijnde "mijn vriendje"
Je kent toch wel meer Fok!kers dan Murm. Vorige week waren er toch een aantal Fok!kers op je verjaardag.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja ik ga even random met allerlei fokkers afspreken
En carnaval, daar ben ik niet zo van
Nee, maar je weet maar nooitquote:
Kwaak geef maar een speekselmonster ik test het wel even.quote:
Hahaha, dat sowieso!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:40 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja stop nou maarIk heb toch een langere
Ps. ik zeg nu alvast dat ik altijd 1km meer heb gefietst dan jou![]()
Ik krijg nu hele vage ideen over hoe je het gaat testenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwaak geef maar een speekselmonster ik test het wel even.
Nergens voor nodig toch.quote:
Als ze na het weekend weer terug is zal ik even een stokje op kweek zetten alvastquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwaak geef maar een speekselmonster ik test het wel even.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dat seksen wordtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop t
Ik krijg m over de vloer vanavond![]()
Dat begrepen we alquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop t
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik krijg nu hele vage ideen over hoe je het gaat testen
Sorryquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hey ranskabouter!... nie zo he!
Omdat wij dat kunnenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, dat sowieso!
Waarom moeten mannen altijd een streepje voor hebben?
Niet iedereen kennelijkquote:
En nogmaals: Ik hoop tquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dat seksen wordt
Ik kan nu een hele lading opmerkingen plaatsen, maar ik ben in een goede bui vandaag.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus, ik heb nog nooit last gehad van die friendszone..
daar heb je nou niet bepaald iemand van de net5 astro TV bij nodig omdat te bedenken hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dat seksen wordt
Jij ook niet, alleen al die kerels die jou wilden maar jij hen niet.. die welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
Zij zag mij vooral als grote broer. En ik was verliefd op haar en ik had de hoop dat zij dat ook op mij zou worden. Dat heeft uiteraard niet gewerkt. Ik heb er van geleerd. Dat doe ik dus niet meer. En zeker niet met zo iemand als zij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:39 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja het hangt natuurlijk nog van veel meer dingen af eer het wat gaat worden met iemand. Misschien vond ze je uitstraling wel helemaal niks. Weet jij het.
Dat weet jij meer dan ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik krijg nu hele vage ideen over hoe je het gaat testen
Nee, maar ik controleer graag zulke dingenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
daar heb je nou niet bepaald iemand van de net5 astro TV bij nodig omdat te bedenken he
Zal ik even quote?quote:
Kom maar, kom maar, kom maar. Ik kan je hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik kan nu een hele lading opmerkingen plaatsen, maar ik ben in een goede bui vandaag.
Noukie.
Ikke wel. Toen ik nog wat jonger was. Toen waren mijn ballen nog niet ingedaald en automatisch ontbrak mij het lef om doortastend te handelen. Op een gegeven moment was mijn klokkenspel wel zover en toen was het dus veel en veel te laatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
Oke, ik zie het monster wel verschijnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als ze na het weekend weer terug is zal ik even een stokje op kweek zetten alvast
Sucseks dan maar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop t
Ik zal mijn handen thuis houden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hey ranskabouter!... nie zo he!
Dat was voor mij bedoeld volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij ook niet, alleen al die kerels die jou wilden maar jij hen niet.. die wel
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ikke wel. Toen ik nog wat jonger was. Toen waren mijn ballen nog niet ingedaald en automatisch ontbrak mij het lef om doortastend te handelen. Op een gegeven moment was mijn klokkenspel wel zover en toen was het dus veel en veel te laat
Jij bent ook vrouw. Van de feminiene overtuiging.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, mijn goede bui.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kom maar, kom maar, kom maar. Ik kan je hebben
Ik ben niet zenuwachig. JB wel -edit- niet mijn taak.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:50 schreef MNR het volgende:
Waarvoor ben je zenuwachtig JB? (of Bengel, can you help me out?)
Hihi goed zoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is de bedoeling, laat ik het zo stellen dan.
Ik krijg bezoek vanavondquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:50 schreef MNR het volgende:
Waarvoor ben je zenuwachtig JB? (of Bengel, can you help me out?)
Nou, het wordt anders wel steeds ergerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben jij gek.Nergens voor nodig.
Waarom zou je niet welkom zijn?quote:
Is hij nog maagdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben niet zenuwachig. JB wel voor Adol's eerste keer.
Ik kan er nog steeds geen touw aan vastknopen. Laat maar. Is iets prive dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben niet zenuwachig. JB wel voor Adol's eerste keer.
van zaandan naar den helder gefietst!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:40 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja stop nou maarIk heb toch een langere
Ps. ik zeg nu alvast dat ik altijd 1km meer heb gefietst dan jou![]()
Geef je rechterhand ander werk, je krijgt teveel jeuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:52 schreef dawg het volgende:
Damn wat een inspiratie vandaag.
Nu moet ik me weer inhouden.
Ja, volgens mij wel..quote:
Ook de eerste keer dat je hem gaat zien dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is de bedoeling, laat ik het zo stellen dan.
MNRquote:
Oei.. Nou ja, één voordeeltje...quote:
Haha. Nee laat maar lekker jeuken. Ik kan het hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef je rechterhand ander werk, je krijgt teveel jeuk.
Wie is maagd?quote:
Aanvulling: En het is niet de eerste keer dat ze elkaar gaan zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Samenvatting even voor iedereen, anders blijven we bezig:
Ado gaat naar JB, bedoeling is neuken, JB weet niet of dat zeker gaat gebeuren, hoopt het wel.
En JB is zenuwachtig voor dit alles.
Astu
Niet voor mij hoor, doe maar 'n PM danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:52 schreef dawg het volgende:
Daar is toch niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ik moet m alles gaan leren
Zal ik maar even komen handje houden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg bezoek vanavond
[..]
Nou, het wordt anders wel steeds erger
Ik ben soms zo'n raar mens
Ik heb het even verbeterd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Samenvatting even voor iedereen, anders blijven we bezig:
Ado gaat naar JB, bedoeling is neuken, JB weet niet of dat zeker gaat gebeuren, hoopt het wel.
En JB is zenuwachtig voor dit alles.
Astu
Stuurt dawg dan zomaar PM's terug?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet voor mij hoor, doe maar 'n PM dan
ik heb net geedit alleen te laat dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aanvulling: En het is niet de eerste keer dat ze elkaar gaan zien.
nee hoor... Zolang jij je wantjes aan houdt mag jij best even knuffelelen hoor. Maar als ik enige staat van opwinding bespeur dan pak ik het sushi mes erbijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was voor mij bedoeld volgens mij.
Ach straks in het volgende topic zal je vast nog eens zeggen dat je zenuwachtig bent en zullen er vast mensen zijn die het weer vragenquote:
Nee, want hij is echt te flauw. Serieus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet voor mij hoor, doe maar 'n PM dan
Aha niet gezienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb net geedit alleen te laat dus
Thanks!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aanvulling: En het is niet de eerste keer dat ze elkaar gaan zien.
Ik moet zo weg!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach straks in het volgende topic zal je vast nog eens zeggen dat je zenuwachtig bent en zullen er vast mensen zijn die het weer vragen
Ik vind het niks, met een maagd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ik moet m alles gaan leren
Ja opruimen.. Want moet wel schoon zijn alstie je neemt op je aanrecht of tafelquote:
het valt altijd zo op als jij niks te zeggen hebtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:52 schreef dawg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kans is wel groot jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach straks in het volgende topic zal je vast nog eens zeggen dat je zenuwachtig bent en zullen er vast mensen zijn die het weer vragen
Die stoppen vaak vanzelf.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stuurt dawg dan zomaar PM's terug?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
het valt altijd zo op als jij niks te zeggen hebt
Deze keer wel. En nee Noukie, ook niet in die pm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |