En zilveren en barok accessoires?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een hele lange turquoise muur e, op mijn schouw een wit met fuchsia behangetje. En een witte bank en witte tafel en stoeltjes
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je wel veel vriendinnen.![]()
Vraag je dan niet af of je iets fout doet?
sorryquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:54 schreef Adolecens het volgende:
JB, ruim je PM box eens op!
Al dat gegeil met andere mannen
Je weet dat je moet veranderen dat is de eerste stap.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk vraag ik me af waar het fout gaat, maar aan de andere kant weet ik dat eigenlijk al, alleen het veranderen...
Nee, dat valt wel mee. Ik heb niet heel veel meuk. Wel veel foto's staan en een Duracellkonijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En zilveren en barok accessoires?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk vraag ik me af waar het fout gaat, maar aan de andere kant weet ik dat eigenlijk al, alleen het veranderen...
Dat geeft toch niks. Gewoon vertellen hier. Waar gaat het eigenlijk over?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
Gari, weet ik. Maar hier lezen ook die 10.000 anderen.
Klonk fris en fruitig Rip.. Hou ik wel vanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee. Ik heb niet heel veel meuk. Wel veel foto's staan en een Duracellkonijn
Die kreeg je bij je Bunny Vibrator?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee. Ik heb niet heel veel meuk. Wel veel foto's staan en een Duracellkonijn
De wedervraag kan nu niet uitblijven: wáár-de-fuk-om hebben alle vrouwen altijd zoveel wit en paars?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een hele lange turquoise muur en op mijn schouw een wit met fuchsia behangetje. En een witte bank en witte tafel en stoeltjes
Vorig topic.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geeft toch niks. Gewoon vertellen hier. Waar gaat het eigenlijk over?
Geen idee. Maar niet alle vrouwen hoor. Mijn ex heeft veel geel in haar huis.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De wedervraag kan nu niet uitblijven: wáár-de-fuk-om hebben alle vrouwen altijd zoveel wit en paars?
Je bent gewoon een ontzettende lieve jongenquote:
I know, we zijn danig in de minderheid. Ergens vind ik dat juist geil.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
Gari, weet ik. Maar hier lezen ook die 10.000 anderen.
Duim heeft toch een Tarzan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:03 schreef Adolecens het volgende:
Ow nee, Duim was van de Bunny vibrators he
Die vrouwen bestaan niet!!!! Ik ken er echt geen die op een lieve jongen valt..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ontzettende lieve jongenEn niet elke vrouw wil een lieve jongen..
En jij valt net voor die vrouwen die er niet voor vallen denk ik.. Maar je moet juist niets veranderen..
Nee, een Bunny, ze wil niks anders meerquote:
de vraag is eerder, welke duim NIET heeft!quote:
ik heb medelijden met der als ie versleten isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, een Bunny, ze wil niks anders meer
Als het heel goed bevalt, waarom zou ze dan iets anders nemenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lief is leuk, maar hij moet wel meer kwaliteiten hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die vrouwen bestaan niet!!!! Ik ken er echt geen die op een lieve jongen valt..
Nee, toen ik 30 werd. Hij draagt ook een taart met 30 eropquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die kreeg je bij je Bunny Vibrator?
waarom? dat zoek je dan toch gewoon buiten de deur?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:05 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Lief is leuk, maar hij moet wel meer kwaliteiten hebben
Dat aspect had ik moedwillig overdreven, want overdrijven maakt de zaak pas duidelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee. Maar niet alle vrouwen hoor. Mijn ex heeft veel geel in haar huis.
Wel hoor.. Ik heb er eentje! Maar moet zeggen dat hij ook best een grote bek kan hebben..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weer een bevestiging van een stoffig kind...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, toen ik 30 werd. Hij draagt ook een taart met 30 erop
Oke ik ben niet zo thuis in dat soort speelgoed dus ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe kopen of een FB zoeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb medelijden met der als ie versleten is
Jij bent DE uitzondering die de regel bevestigd..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel hoor.. Ik heb er eentje! Maar moet zeggen dat hij ook best een grote bek kan hebben..
Dat heb ik ook wel nodigMijn ex-en (als ik ze zo noemen mag
) waren bad boy's.. En ik ben getrouwd met een lieve
Die dingen gaan stukquote:
Lang lang lang geleden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, toen ik 30 werd. Hij draagt ook een taart met 30 erop
Ik heb wit, rood, groen beneden, wit oranje boven en de kindjes blauw en roze-rood..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat aspect had ik moedwillig overdreven, want overdrijven maakt de zaak pas duidelijk.
Zo heb ik ook geen zwart(nep)lederen tweezittert in mijn living. Mijne is chocoladebruin met een kekke knik erin aan één kant en een verlengstuk voor de stramme latten aan de andere.
Neemt niet weg dat de vraag nog steeds valide is.
De vorige bewoners van dit huis ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Maar niet alle vrouwen hoor. Mijn ex heeft veel geel in haar huis.
Zoals?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:05 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Lief is leuk, maar hij moet wel meer kwaliteiten hebben
Dat heb ik (en lief) dus ook.. Mijn slaapkamer vind ik zelf dan weer boring met geel, roze, groen en blauwquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wit, rood, groen beneden, wit oranje boven en de kindjes blauw en roze-rood..
I houd van kleurtjes gewoon
Ik val over het algemeen wel op liefquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet mijn intentie!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
waarom? dat zoek je dan toch gewoon buiten de deur?
Ik vat 'm niet zo ado?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weer een bevestiging van een stoffig kind...
Ik denk dat ik niet nog een man tegenkom die daarvan houdtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik (en lief) dus ook.. Mijn slaapkamer vind ik zelf dan weer boring met geel, roze, groen en blauw
Maar die ga ik ook ooit veranderen.. Maar voorlopig even niet
Of je hebt hem erg veel gebruikt of je gebruikt hem verkeerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Die dingen gaan stukOf ik heb hem gewoon stuk gemaakt
[..]
Lang lang lang geleden?
Tja mijn ex zegt dat ze dat mooi vindt en goed bij haar schilderijen enzo past.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De vorige bewoners van dit huis ook.Vreselijk wat een werk, overal geel geel geel.
Dat idee heb ik wel van je jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vat 'm niet zo ado?
Vind je me stoffig, popje?
Nu al terug?quote:
quote:
Doeiquote:
quote:
Ben een poosje weggeweest en ben nu weer aan het inlezenquote:
Ha! Zeg Garisson zegt dat er geen handelingen tussen jullie zijn geweest die tot een orgasme kunnen leiden. Is dat zo?quote:
Waarom een kloon?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:15 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ben een poosje weggeweest en ben nu weer aan het inlezen
Mijn kloontje kan -voorlopig- de prullenbak in
Jij bent echt nieuwschierig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ha! Zeg Garisson zegt dat er geen handelingen tussen jullie zijn geweest die tot een orgasme kunnen leiden. Is dat zo?
Ow, en hoi
Ik ben niet liefelijk neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:09 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet mijn intentie!![]()
Ik heb het liever leuk, spannend, geil, liefelijk, hartstochtig, opwindend en romantisch met hem!![]()
Damn... volgens mij weet ik ineens waarom ik weer single ben![]()
Ik vond MLIF wel een leuke combi van MLI en MILF. Daarom dusquote:
Waarom zou je daar een combi van willen maken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:19 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik vond MLIF wel een leuke combi van MLI en MILF. Daarom dus
* ff teruglezen hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een combi van willen maken?
Hmm dan zal ik er wel gewoon overheen gelezen hebben.. Achja boeiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:22 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
* ff teruglezen hoor
Het leek toen best een goed idee...
Dit was 'm... nu een stuk minder grappig iddquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm dan zal ik er wel gewoon overheen gelezen hebben.. Achja boeie
Toen wel ja
Dat laatste dacht ik ook.. Met muziek en dat soort dingen zitten we gewoon niet op 1 lijn..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet nog een man tegenkom die daarvan houdt
Mijn ex vond het wel mooi, dat was min of meer het enige goede, we hadden dezelfde smaak qua inrichting.
Als ik ooit nog ga samenwonen, moet dat programma er ws bij komen
Erg veel niet.. Maar ik heb hem waarschijnlijk stuk geknepen met mijn dijen..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of je hebt hem erg veel gebruikt of je gebruikt hem verkeerd.
Ow god.. weer een MLI aanhangerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:25 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Dit was 'm... nu een stuk minder grappig idd![]()
Tally heeft Tarzan vermoord met haar dijen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
iemand nog een samenvatting van het afgelopen half uur (en 3 topics)?
Dat stoffige, daar kan ik wel inkomen. Niets persoonlijks, maar je hangt hier al vrij lang rond. Onder dezelfde nick, that is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:12 schreef Ripley het volgende:
[..]grappig, ik ben wel vaker verkeerde indrukken tegengekomen. Maar deze nog niet.
Ach ja
Ja, hier nog een. En nu?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow god.. weer een MLI aanhanger
Ja zijn kopje deed het opeens niet meerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Tally heeft Tarzan vermoord met haar dijen!
Geeft niet hoor. Maar soms moet je iets laten voor wat het is. Je kan namelijk niet alles weten. Dat vinden sommige mensen vervelend.quote:
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik ook.. Met muziek en dat soort dingen zitten we gewoon niet op 1 lijn..
Maar de inrichting was echt zo gebeurt.. We vonden alles wat we uitzochten mooi.. En dus een mooie fleurig geheelOokal had hij eerst zijn twijfels bij de paarse muren
[..]
Erg veel niet.. Maar ik heb hem waarschijnlijk stuk geknepen met mijn dijen..
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
En ripley haar bunny slaat op een 30 jaar oude taartquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dus omdat je al zolang deze nick hebt ben je stoffig?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:33 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Dat stoffige, daar kan ik wel inkomen. Niets persoonlijks, maar je hangt hier al vrij lang rond. Onder dezelfde nick, that is.
Bij mij pas jij zo in het rijtje Milagro, Copycat, Vivi en noem nog eens een paar userts die regelmatig rondhingen in R&P. En ik kom hier al lang voor BB1 en Oudshoorn enzo, dus ik kan het weten
Niks.. ik mag toch wel iets constateren?quote:
Nee foei!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niks.. ik mag toch wel iets constateren?
Noem je mij nou stoffig?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:33 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Dat stoffige, daar kan ik wel inkomen. Niets persoonlijks, maar je hangt hier al vrij lang rond. Onder dezelfde nick, that is.
Bij mij pas jij zo in het rijtje Milagro, Copycat, Vivi en noem nog eens een paar userts die regelmatig rondhingen in R&P. En ik kom hier al lang voor BB1 en Oudshoorn enzo, dus ik kan het weten
Neuh, niet echt. Sinds ik moest raden naar haar voornaam, die ik kon associeren met het Engelse koningshuis (Elizabeth, iemand?) ben ik afgehaaktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow god.. weer een MLI aanhanger
Jammer, honeybuns. 't Is d'r niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
Ha! Zeg Garisson zegt dat er geen handelingen tussen jullie zijn geweest die tot een orgasme kunnen leiden. Is dat zo?
Ik ken MLI nauwelijks maar zij lijkt mij wel een aardig persoon.quote:
Hoi Technoquote:
Nou ja dat deed hij dus wel en dat wilde ik niet!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
ja hij kon zijn kop niet houden zei ze!
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Maar soms moet je iets laten voor wat het is. Je kan namelijk niet alles weten. Dat vinden sommige mensen vervelend.![]()
Volgende keer maar gewoon een dildo. Die kunnen tenmiste niet zo snel kapot gaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja dat deed hij dus wel en dat wilde ik niet!
Hij deed eerst zoem en toen krak..
quote:
Tally! Zit jij hier ook nog steeds? En in het blauw zelfs?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef Tally het volgende:
Nou ja dat deed hij dus wel en dat wilde ik niet!
Hij deed eerst zoem en toen krak..
Die zijn saaiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer maar gewoon een dildo. Die kunnen tenmiste niet zo snel kapot gaan.
Geen idee. Ik ben een man.quote:
Ik ben altijd online tijdens werkuren. En zeker op vrijdag.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef DumDaDum het volgende:
Euhh, oh oh....
Wist niet dat jij ook online was
* maakt kloon2378234 aan
'Opeens'.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben altijd online tijdens werkuren. En zeker op vrijdag.
Maar waarom ik opeens in dit topic keek? Geen idee. Het zal de voorzienigheid wel zijn.
En nu nooit meer doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |