quote:En een MLIF is?
waartegen wil ze zich wapenen, en wat is er mis met een MILF, die zijn zo geil, die zuigen het laken in je reet en draaien er een wokkel van!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:02 schreef DumDaDum het volgende:
Ik ben laatst een lekker mokkeltje tegengekomen in Brussel. En sindsdien zit ik steeds te fantaseren over sex met haar in donkere steegjes
Maar nou hoorde ik toevallig via-via dat ze zichzelf wil wapenen. Just in case zeg maar.... En nu durf ik haar niet meer aan te spreken op straat![]()
Ik ben bang dat ik pas een kans krijg als ze weer zonder haar security op straat durft.
En by then is ze vast een MLIF![]()
Samenvatting: meisje komt mss pas weer in the picture als ze MLIF is.
Klacht: ik zit steeds te fantaseren.
Ja, ik weet het niet hoor, maar je maakt toch niet zo consequent de fout om in plaats van MILF, MLIF te schrijven?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
waartegen wil ze zich wapenen, en wat is er mis met een MILF, die zijn zo geil, die zuigen het laken in je reet en draaien er een wokkel van!!!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:18 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet hoor, maar je maakt toch niet zo consequent de fout om in plaats van MILF, MLIF te schrijven?
Ik zal wel moe zijn.
Kickboxen of karate?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:18 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet hoor, maar je maakt toch niet zo consequent de fout om in plaats van MILF, MLIF te schrijven?
Ik zal wel moe zijn.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:46 schreef DumDaDum het volgende:
....en dan ben je mss minder in trek? Of als MLIF zou wel kunnen![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:24 schreef MLIF het volgende:
Word ik hier een beetje in de maling genomen??
En ik ben nog jong van geest. Gesnopen??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |