quote:En een MLIF is?
waartegen wil ze zich wapenen, en wat is er mis met een MILF, die zijn zo geil, die zuigen het laken in je reet en draaien er een wokkel van!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:02 schreef DumDaDum het volgende:
Ik ben laatst een lekker mokkeltje tegengekomen in Brussel. En sindsdien zit ik steeds te fantaseren over sex met haar in donkere steegjes
Maar nou hoorde ik toevallig via-via dat ze zichzelf wil wapenen. Just in case zeg maar.... En nu durf ik haar niet meer aan te spreken op straat![]()
Ik ben bang dat ik pas een kans krijg als ze weer zonder haar security op straat durft.
En by then is ze vast een MLIF![]()
Samenvatting: meisje komt mss pas weer in the picture als ze MLIF is.
Klacht: ik zit steeds te fantaseren.
Ja, ik weet het niet hoor, maar je maakt toch niet zo consequent de fout om in plaats van MILF, MLIF te schrijven?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
waartegen wil ze zich wapenen, en wat is er mis met een MILF, die zijn zo geil, die zuigen het laken in je reet en draaien er een wokkel van!!!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:18 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet hoor, maar je maakt toch niet zo consequent de fout om in plaats van MILF, MLIF te schrijven?
Ik zal wel moe zijn.
Kickboxen of karate?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:18 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet hoor, maar je maakt toch niet zo consequent de fout om in plaats van MILF, MLIF te schrijven?
Ik zal wel moe zijn.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:46 schreef DumDaDum het volgende:
....en dan ben je mss minder in trek? Of als MLIF zou wel kunnen![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:24 schreef MLIF het volgende:
Word ik hier een beetje in de maling genomen??
En ik ben nog jong van geest. Gesnopen??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een afkorting voor Moro Islamic Liberation Front.quote:
i'd hit it.quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:59 schreef MLI het volgende:
Goeie klacht!
Maar weet wel, als ik je weer tegenkom, ruk ik je kop van je lijf..
Tot snel!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:19 schreef MLI het volgende:
Moet je je wel eens durven vertonen zonder die maat van je.
Ik vond het serieus best jammer dat die marokkaan tussenbeide kwam. Ik had met liefde mijn sigaret in je ogen uitgedrukt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraiment Hollandaise
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:22 schreef MLIF het volgende:
[..]
![]()
Herinnert me er aan, zo reageerde ik vroeger ook. Zucht
Bemoei je er niet mee!! MLI loopt me gewoon bang te maken, niet dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:22 schreef MLIF het volgende:
[..]
![]()
Herinnert me er aan, zo reageerde ik vroeger ook. Zucht
Goeie ouwe tijd. Daarom geniet ik nu ik er nog uitzie alsof ik 20 ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die maat van mij kan toch mooi alles opnemen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:19 schreef MLI het volgende:
Moet je je wel eens durven vertonen zonder die maat van je.
Ik vond het serieus best jammer dat die marokkaan tussenbeide kwam. Ik had met liefde mijn sigaret in je ogen uitgedrukt..
MLI wel hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:26 schreef Strani het volgende:
De meeste meisjes worden geen milf. Zo werkt dat in de natuur.
Als die ook graag van zijn kop af wil, dan zie ik hem graag op nader af te spreken tijd en lokatie. Alleen. Want ik trap niet in valstrikken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:25 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Maar die maat van mij kan toch mooi alles opnemen?
Nee hoor, maar je blijft wel langer jong zonder kinderen.quote:
OK, komende zondagmiddag 14.00u op een door jou te bepalen plek boven de rivierenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Als die ook graag van zijn kop af wil, dan zie ik hem graag op nader af te spreken tijd en lokatie. Alleen. Want ik trap niet in valstrikken.
[..]
Bwehehe, ik heb iets teveel vertrouwen in de Nederlandse politie om met jou af te spreken boven de rivieren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:36 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
OK, komende zondagmiddag 14.00u op een door jou te bepalen plek boven de rivieren![]()
P.s.: is dit een date??![]()
Als je vertrouwen in ze hebt, wat let je dan? Gewoon doen, harstikke leuk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Bwehehe, ik heb iets teveel vertrouwen in de Nederlandse politie om met jou af te spreken boven de rivieren.
Dan stellen we dat hele ´kop eraf´-ding eerst ff uit, ok? Kijken hoe het gaat enzo, of we van elkaar af kunnen blijven ook. Wordt er deze keer niemand opgepakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Bwehehe, ik heb iets teveel vertrouwen in de Nederlandse politie om met jou af te spreken boven de rivieren.
Pakkans in België is serieus wel heel veel lager. Bovendien heb ik met een paar agenten gebatst in Brussel, je weet nooit of dat nog van pas komt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je vertrouwen in ze hebt, wat let je dan? Gewoon doen, harstikke leuk.
Zoveel informatie krijg ik normaal nooit van een meisje..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Pakkans in België is serieus wel heel veel lager. Bovendien heb ik met een paar agenten gebatst in Brussel, je weet nooit of dat nog van pas komt..
Nee, sorry man. Ik meen het wel, als ik je nog eens alleen tref... Ik wacht echt niet af, ik vlieg je gewoon weer aan en deze keer begint het met een knie in je ballen, daarna druk ik je kop tegen mijn knie en daarna vertel ik je zonder mijn stem te verheffen dat je er gewoon aan gaat als je zelfs maar naar me durft te kijken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:41 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Dan stellen we dat hele ´kop eraf´-ding eerst ff uit, ok? Kijken hoe het gaat enzo, of we van elkaar af kunnen blijven ook. Wordt er deze keer niemand opgepakt.
Misschien ga je het nog leuk vinden...
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoveel informatie krijg ik normaal nooit van een meisje..
Ik ben er eventjes stil van hoor..
Edit: Ziet er toch naar uit dat je regelmatig door de belgische politie gepakt bent dan?
Slik, nu ben ik weer bangquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:47 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, sorry man. Ik meen het wel, als ik je nog eens alleen tref... Ik wacht echt niet af, ik vlieg je gewoon weer aan en deze keer begint het met een knie in je ballen, daarna druk ik je kop tegen mijn knie en daarna vertel ik je zonder mijn stem te verheffen dat je er gewoon aan gaat als je zelfs maar naar me durft te kijken.
Wat denken sommige mannen wel niet? Eerst beleefd zeggen dat je geen interesse hebt en graag de weg alleen voort zou zetten, daarna gewoon zeggen dat 'ie op moet donderen. Als je dan iemand van zijn fiets afgooit omdat hij aan je kont zit, nog boos worden ook?. Je heb geluk dat je niet blind bent aan je rechteroog. Je had me sowieso daarna niet achterna moeten komen, was toch een duidelijke waarschuwing?
En dan nog proberen me te wurgen ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |