Ja boeken verplaatsen enzoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh, 'men', ja, 'men' doet wel vaker wat hè?
Om over users in bepaalde topics nog maar niet te spreken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat kunnen moslims toch ongelofelijk zeiken zeg
Niet meteen weer naar een ander wijzen.. Probeer eens na te gaan door wat voor een waanzin sommige mensen binnen de moslimgemeenschap worden gedreven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Om over users in bepaalde topics nog maar niet te spreken.
ik hou van je. met al je gebreken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:50 schreef Gia het volgende:
Ik zou ze op zolder dumpen. Hoger kan niet, toch?
moslims kunnen er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Om over users in bepaalde topics nog maar niet te spreken.
die kunnen met maar heel weinig omgaan, tenzij het in het straatje van allah past. dat het botst zo af en toe is niet zo gek. we moeten nog even wennen aan een compleet andersdenkende bevolkingsmassa die zich in twee decennia als een idioot manifesteert in een voor hen nieuw continent.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:54 schreef pisnicht het volgende:
[..]
moslims kunnen er niet mee omgaan
Hoezo? Als ik de OP lees, en de reacties in dit topic, acht ik dat ook niet volledig in verhouding, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:53 schreef Twerk het volgende:
[..]
Niet meteen weer naar een ander wijzen.. Probeer eens na te gaan door wat voor een waanzin sommige mensen binnen de moslimgemeenschap worden gedreven.
Het ligt altijd aan anderen he? Ook zo typisch aan figuren zoals jij. Misschien zou je eens in kunnen zien dat al die mensen die lopen te klagen over de islam/moslims misschien wel een gegronde reden hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik de OP lees, en de reacties in dit topic, acht ik dat ook niet volledig in verhouding, bijvoorbeeld.
In de OP zie ik niets meer dan een resultaat uit een overleg, hier roept men op tot het verbranden van boeken.
Wat is dan waanzin?
Wacht even.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:01 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan anderen he? Ook zo typisch aan figuren zoals jij. Misschien zou je eens in kunnen zien dat al die mensen die lopen te klagen over de islam/moslims misschien wel een gegronde reden hebben.
Natuurlijk zoals hier op een forum is de kritiek niet altijd even goed onderbouwd of chique verwoord, maar wat de essentie vaak is, is dat men zich irriteert aan in dit geval de kleinzieligheid van de moslimgemeenschap.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik de OP lees, en de reacties in dit topic, acht ik dat ook niet volledig in verhouding, bijvoorbeeld.
In de OP zie ik niets meer dan een resultaat uit een overleg, hier roept men op tot het verbranden van boeken.
Wat is dan waanzin?
Daar waar de duiven hun behoefte doen lijkt me een prima plekje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:47 schreef Beelzebufo het volgende:
Wellicht kan er een speciaal hokje op het dak van de bieb gezet worden, met één plankje waar één boek op past: het Koran-schuurtje?
* Beelzebufo moet terugdenken aan de Dr. Who aflevering 'Silence in the library'
Wat is er kleinzielig aan overleg?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
Natuurlijk zoals hier op een forum is de kritiek niet altijd even goed onderbouwd of chique verwoord, maar wat de essentie vaak is, is dat men zich irriteert aan in dit geval de kleinzieligheid van de moslimgemeenschap.
Ik vind het verbranden van boeken niet zo tof. Maar ik zie niet hoe het verbranden van boeken in verhouding staat met het resultaat van dit overleg. Zou het mij sieren als ik boekverbrandingen goed zou keuren dan?quote:Natuurlijk kun je niet iedereen over 1 kam scheren, maar om nou meteen naar anderen te gaan wijzen lijkt me in dit geval niet zo gepast. Het zou je daarentegen sieren om de waanzin en onjuistheden binnen jouw eigen gemeenschap eens onder de loep te nemen.
ik vroeg me af hoe mensen bij de 'hoogste' boeken zouden kunnen komen, op andere boeken staan van waarde die hen hoger brengen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wacht even.
Moslims overleggen met anderen, en iemand anders besluit wat boeken te verplaatsen.
Ieder mens zou zulk overleg waarderen.
Maar hier roept men op tot boekenverbranding. Dus verlicht mij eens, wat is de proportie tussen het verplaatsen van boeken en het verbranden ervan?
Je leert het blijkbaar ook nooit. JE begint meteen weer te huilen over boeken verbranden terwijl niemand dat hier als serieus punt aanvoert. Het punt is meer dat er vanuit de moslimgemeenschap overlegt kan worden als hun erbij gebaat zouden zijn..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat is er kleinzielig aan overleg?
[..]
Ik vind het verbranden van boeken niet zo tof. Maar ik zie niet hoe het verbranden van boeken in verhouding staat met het resultaat van dit overleg. Zou het mij sieren als ik boekverbrandingen goed zou keuren dan?
En wat is mijn eigen gemeenschap? Bezit ik een gemeenschap dan? Kan iemand überhaupt een gemeenschap bezitten? En zo ja, impliceert bezit van een gemeenschap dan ook verantwoordelijkheid voor daden van andere individuen?
En weer ga je gewoon voorbij aan waar het om draait. Dat je het al normaal vindt dat men dit voorstelt zegt in feite al genoeg. Jij vindt het zeker ook normaal dat een moslim met een publieke functie handen weigert te geven aan vrouwen en dat kenbaar maakt. Zolang hij zijn kritiek er maar gewoon over uit of niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wacht even.
Moslims overleggen met anderen, en iemand anders besluit wat boeken te verplaatsen.
Ieder mens zou zulk overleg waarderen.
Maar hier roept men op tot boekenverbranding. Dus verlicht mij eens, wat is de proportie tussen het verplaatsen van boeken en het verbranden ervan?
Ik verdedig een resultaat uit een normaal overleg inderdaad. Moet ik nu rekening gaan houden met hoe andere mensen zich daar aan irriteren? Is dat niet de omgekeerde wereld? Hier in dit topic zeurt men over 'moslims die zich irriteren aan iets', maar ironisch genoeg zijn het juist diverse users die zich irriteren aan de uitkomst van een overleg.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:12 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je leert het blijkbaar ook nooit. JE begint meteen weer te huilen over boeken verbranden terwijl niemand dat hier als serieus punt aanvoert. Het punt is meer dat er vanuit de moslimgemeenschap overlegt kan worden als hun erbij gebaat zouden zijn..
Het punt is dat jij iets verdedigt, zonder dat je lijkt te willen beseffen wat voor irritatie zorgt bij de anderen.
Mij persoonlijk maakt het niets uit.. Of je die boeken nou onder de dakpannen bevestigt of recycled tot wc-papier, maar het gaat om de selectieve verontwaardiging in het algemeen vanuit de moslimgemeenschap.
Jammer dat Sail Kampen niet doorgaat. Niemand te vinden die wilde overleggen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:12 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je leert het blijkbaar ook nooit. JE begint meteen weer te huilen over boeken verbranden terwijl niemand dat hier als serieus punt aanvoert. Het punt is meer dat er vanuit de moslimgemeenschap overlegt kan worden als hun erbij gebaat zouden zijn..
Wat heeft dat er allemaal mee te maken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Jak het volgende:
Dat een bilbioltheek toegeeft aan dergelijk belachelijke wensen is echt compleet achterlijk, dit moet een grap zijn. Dit is toch niet echt waar he?
Mag er wel een verdieping zijn op een verdieping waar heilige koranboeken staan?
Of mag de bovenste verdieping alleen als er geen boeken op deze verdieping zijn?
![]()
![]()
![]()
![]()
hier is een smilie voor;quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:17 schreef Yildiz het volgende:
Sterker nog.. Het is tegenwoordig eerder al normaal dat de bibliotheek die hier geen gehoor aan zou geven bedreigd zou worden etc. Verder is de argumentatie ook nogeens vreemd, want waarom zou je een eeuwenoud sprookjesboek "hoger" inschatten dan een boek van Prof. Daniel Dennett over bewustzijnsfilosofie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Jak het volgende:
Dat een bilbioltheek toegeeft aan dergelijk belachelijke wensen is echt compleet achterlijk, dit moet een grap zijn. Dit is toch niet echt waar he?
Mag er wel een verdieping zijn op een verdieping waar heilige koranboeken staan?
Of mag de bovenste verdieping alleen als er geen boeken op deze verdieping zijn?
![]()
![]()
![]()
![]()
"Volgens hen moeten religieuze boeken op de hoogste planken staan, omdat religie boven alle aardse dingen uitstijgt."quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat heeft dat er allemaal mee te maken?
Dus de bieb zou maar luisteren naar de moslims om te voorkomen dat ze bedreigd worden, volgens jou?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:25 schreef Twerk het volgende:
[..]
Sterker nog.. Het is tegenwoordig eerder al normaal dat de bibliotheek die hier geen gehoor aan zou geven bedreigd zou worden etc. Verder is de argumentatie ook nogeens vreemd, want waarom zou je een eeuwenoud sprookjesboek "hoger" inschatten dan een boek van Prof. Daniel Dennett over bewustzijnsfilosofie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |