Ah, nu ben ik helemaal overtuigd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
blablablablabla smoesjes smoesjes epische faal
Ik hoef jou niet te overtuigen want ik kots op types als jij. Het is toch wel duidelijk dat jij er je eigen PvdA-agenda op nahoudt. Vriendje van de burgemeester zeker?quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:09 schreef wuppeltje het volgende:
[..]
Ah, nu ben ik helemaal overtuigd.
Er was toch ooit zo'n TV programma over zinloze bouwprojecten? Dat was soms best absurd een halve snelweg van niets naar nergens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, maar wel veel te weinig.
Maar niet over de HSL. Die betonbakken liggen hier al jaren weg te rotten in het weiland. Ik fiets er regelmatig langs en dan begin ik spontaan te huilen.
Heel Nederland is één groot zinloos bouwproject. Onze overheid is al tientallen jaren ernstig aan het falen op dit gebied. Geen enkele visie, dat zie je bij die Noord-Zuid lijn ook weer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:12 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Er was toch ooit zo'n TV programma over zinloze bouwprojecten? Dat was soms best absurd een halve snelweg van niets naar nergens.
Nou daar maak maar Europa van, het is een internationaal verschijnsel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Heel Nederland is één groot zinloos bouwproject. Onze overheid is al tientallen jaren ernstig aan het falen op dit gebied. Geen enkele visie, dat zie je bij die Noord-Zuid lijn ook weer.
Dat lijkt mij erg zeg, dan moet je dus de hele dag kotsen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet te overtuigen want ik kots op types als jij. Het is toch wel duidelijk dat jij er je eigen PvdA-agenda op nahoudt. Vriendje van de burgemeester zeker?
Doe er een koekje bij en pleur op.quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:17 schreef wuppeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij erg zeg, dan moet je dus de hele dag kotsen.![]()
Ik drink graag lekker veel thee met de burgemeester.
Liggen er al wat verlaten viaducten op de route?quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:19 schreef Lemmeb het volgende:
Wat dat allemaal al niet gekost heeft...
Nee, er ligt nog niks. Na 40 jaar is men nog steeds niet verder gekomen dan wilde plannen. Maar vergaderen en procedures kosten ook geld.quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:24 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Liggen er al wat verlaten viaducten op de route?
Als we gaan uitrekenen wat al het vergaderen al ooit gekost heeft dan wordt je treurig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, er ligt nog niks. Na 40 jaar is men nog steeds niet verder gekomen dan wilde plannen. Maar vergaderen en procedures kosten ook geld.
Ja, die taluds liggen er al zo'n 30 jaar en zijn al bijna weggeërodeerd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:32 schreef wuppeltje het volgende:
Dacht het nog net niet, wel allerlei andere dingen. Talud, aansluitingen op knooppunten, etc. Dit is vrij goed te zien op google maps.
Zo hadden we vroeger een rioolstelsel van een weg die er nooit gekomen is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, die taluds liggen er al zo'n 30 jaar en zijn al bijna weggeërodeerd.
Moderne bureaucratie laat het aanleggen van een metro in het huidige Nederland langer duren dan de tijd waarin men in 1200 een kathedraal bouwde.quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, er ligt nog niks. Na 40 jaar is men nog steeds niet verder gekomen dan wilde plannen. Maar vergaderen en procedures kosten ook geld.
Terwijl het met alle moderne technieken sneller kan of toch niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Moderne bureaucratie laat het aanleggen van een metro in het huidige Nederland langer duren dan de tijd waarin men in 1200 een kathedraal bouwde.
Toch blijkt het wat ingewikkelder om in een oude stad wat metrolijnen te gaan bouwen hebben we in Keulen gezien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat zou je inderdaad wel mogen hopen.
Inderdaad de fut is er een beetje uit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:55 schreef Lemmeb het volgende:
Hé wolfje, hoe is het ermee? Beetje dooie boel hier, vind je ook niet? Vooral van POL is weinig meer over.
Mag je dat eigenlijk wel posten van je vrienden bij de PvdA?quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:55 schreef wuppeltje het volgende:
A4 Midden-Delft
[ afbeelding ]
Het Goudriaankanaal door Marken en Waterland
[ afbeelding ]
Bij Hilversum voor een nooit aangelegde A80
[ afbeelding ]
Nooit gebruikt viaduct bij Voorschoten
[ afbeelding ]
Nee, dat mag ik niet. Ik ben zware dissident.quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mag je dat eigenlijk wel posten van je vrienden bij de PvdA?
Waarom gelijk op de persoon spelen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mag je dat eigenlijk wel posten van je vrienden bij de PvdA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |