Ligt eraan, hoe vaak kan jij jezelf tegenspreken zonder een bloedneus te krijgen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:52 schreef heksehiel het volgende:
Als ik nou zeg dat ik het met Bentham eens ben, kunnen we dan nog even doorgaan met reacties geven? Ik verveel me namelijk nog steeds
Ik krijg nooit bloedneuzen, dus kom maar op.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe vaak kan jij jezelf tegenspreken zonder een bloedneus te krijgen?
Deze begrijp ik niet. TS geeft toch duidelijk aan dat haar vent haar wel neukt en de sex is bovendien ook nog fantastisch!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja, iedere man is hetzelfde en wil alleen maar andere vrouwen neuken. Zolang het maar niet zijn eigen vriendin/vrouw is, is het helemaal goed
Ik denk eerder dat TS haar vent haar neukt omdat het een 'verplichting' is, zie niet in waarom hij anders naar de hoeren gaatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet. TS geeft toch duidelijk aan dat haar vent haar wel neukt en de sex is bovendien ook nog fantastisch!
Iets over verandering van spijs misschien ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat TS haar vent haar neukt omdat het een 'verplichting' is, zie niet in waarom hij anders naar de hoeren gaat
En dat vind ik heel moeilijk om te begrijpen. Maar dat is omdat ik zelf nog nooit in mijn leven vreemd ben gegaan.quote:
Ik bedoel het niet generaliserend. Zoals je al vanaf pagina 1 kan lezen heb ik dit getracht uit te leggen.Maar goed, als jij je hieraan blijft vasthouden, prima.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:38 schreef Robijn1961 het volgende:
Misschien heeft TS inmiddels geleerd dat ze niet zo moet generaliseren, alleen maar omdat haar dat zo uitkomt.
Nou dat heeft ze toch duidelijk uitgelegd? Omdat hij gewoon heel veel van sex houdt en het ook spannend vindt om het soms met anderen te doen, ofzo iets.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat TS haar vent haar neukt omdat het een 'verplichting' is, zie niet in waarom hij anders naar de hoeren gaat
Moet jij geen pony neuken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:16 schreef Pony-Lover het volgende:
Je moet Darwin er niet bij betrekken als je daar niks van snapt.
Verder is dit een treurig kuttopic.
En wat trek je daar voor een conclusie uit?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:18 schreef bentham het volgende:
[..]
En dat vind ik heel moeilijk om te begrijpen. Maar dat is omdat ik zelf nog nooit in mijn leven vreemd ben gegaan.
[..]
Ik bedoel het niet generaliserend. Zoals je al vanaf pagina 1 kan lezen heb ik dit getracht uit te leggen.Maar goed, als jij je hieraan blijft vasthouden, prima.
Wat me trouwens opvalt is dat er overwegend meer vrouwen beledigend reageren dan mannen.....
Misschien dat je het daarom ook moeilijk vindt te bevatten dat niet iedere man buiten de eigen voordeur neukt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:18 schreef bentham het volgende:
En dat vind ik heel moeilijk om te begrijpen. Maar dat is omdat ik zelf nog nooit in mijn leven vreemd ben gegaan.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien dat je het daarom ook moeilijk vindt te bevatten dat niet iedere man buiten de eigen voordeur neukt?
Ik word vermaakt hoor!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:33 schreef Robijn1961 het volgende:
Oh en trouwens Benthem, ik geef het op met jou.
Je vriend zal op dit moment wel naar de hoeren zijn, daarom verveel je je en ga je ons vervelen.
Hij is in elk geval niet bij mij vandaag!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:33 schreef Robijn1961 het volgende:
Oh en trouwens Benthem, ik geef het op met jou.
Je vriend zal op dit moment wel naar de hoeren zijn, daarom verveel je je en ga je ons vervelen.
Ik vind jouw verschil van opvatting over slet zijn van vrijgezelle vrouwen en normaal zijn van rondneukende bezette mannen wel heel interessant.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef bentham het volgende:
Ik vind de verschillen in reacties tussen de vrouwelijke users en mannelijke users wel heel interessant..
eerlijk, ik zou nooit vreemd want ik hou teveel van mijn meisje. dus slotjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef bentham het volgende:
Mijn vent neukt met andere vrouwen. Als ik er even niet ben issie meteen naar de hoeren.Het is alleen maar voor de (veilige) sex, dus maak ik mezelf niet zoveel zorgen. Zelf heb ik er totaal geen behoefte aan. Als ik vreemd zou gaan zou dat komen omdat ik liefde tekort kom. Noch sex noch liefde kom ik tekort en de relatie is zo stabiel als het maar zijn kan. (we hebben echt fantastische sex!)
"It's just a man's thing. Don't try to understand his dick."
Maar waar ik een hekel aan heb is dat alle vrouwen op de wereld stellig volhouden dat hun vent dat noooooit zou doen. Niet alleen zeggen ze dit, ze geloven het nog ook. Het ergste vind ik dat vrouwen er om vragen dat mannen hierover zwijgen of liegen. Ze kunnen simpelweg de waarheid niet aan. Ik kan dat wel (ben zelfverzekerd genoeg) en zie hoe scheef de verhoudingen zijn tussen mannen en vrouwen. Enerzijds vind ik het eigen schuld van vrouwen, anderzijds vind ik mannen laf.
Eddy Murphy heeft dit mooi weten te verwoorden:
Wie durft.........eerlijk te zijn?
Heb ik al...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:04 schreef Killaht het volgende:
Ik vind het niet erg...totdat hij in zijn geilheid opwinding een keer opgaat in de actie en een (keer) onveilig doet. Heb jij ook gelijk AIDS.
Ah, zeg dat dan meteen, dat verandert de zaak!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:34 schreef bentham het volgende:
Trouwens...mijn vriend is een trouwe gerespecteerde fokker!
A)Ik snap niet wat het ermee te maken heeft dat je vriend een trouwe, gerespecteerde fokker is. Maar misschien dat hij dit topic eens moet lezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:34 schreef bentham het volgende:
Trouwens...mijn vriend is een trouwe gerespecteerde fokker!
Ik vind het niet eerlijk om gebashd te worden, terwijl ik beargumenteerd probeer uit te leggen hoe ik denk. (Ik weet dat dat niet goed is gelukt..)
Maarrruh.....ik heb genoten vandaag....ben er verder klaar mee...
I rest my case....
Vind je het gek, ik zou ook niet meer seksen met een zwakke AIDSerd.quote:
Dus dat!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
A)Ik snap niet wat het ermee te maken heeft dat je vriend een trouwe, gerespecteerde fokker is. Maar misschien dat hij dit topic eens moet lezen.
Wat ik al van blad 1 heb uitgelegd dat ik het zo niet ziequote:B) Je vraagt om gebashed te worden als je gaat generaliseren en je zelf zo stellig/aanvallend opstelt.
Je durft het hem niet in het echt te vertellen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:44 schreef bentham het volgende:
[..]
Dus dat!!
[..]
Wat ik al van blad 1 heb uitgelegd dat ik het zo niet zie
Zet je roze bril dan eens af en lees je eigen TT nog eens.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:44 schreef bentham het volgende:
Je zegt het wel maar in andere posts leg je het wel weer zo uit. Dat maakt het verwarrend. Maar op zich is dit topic dus wel handig omdat je vriend het inderdaad leest en misschien zet het hem aan het denken, ik hoop het voor je in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:44 schreef bentham het volgende:
Hoe kut als hij opeens ook gereageerd heeft met een bash-reactie...Zomaar een gedachte...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Je zegt het wel maar in andere posts leg je het wel weer zo uit. Dat maakt het verwarrend. Maar op zich is dit topic dus wel handig omdat je vriend het inderdaad leest en misschien zet het hem aan het denken, ik hoop het voor je in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |