Heb ik al...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:04 schreef Killaht het volgende:
Ik vind het niet erg...totdat hij in zijn geilheid opwinding een keer opgaat in de actie en een (keer) onveilig doet. Heb jij ook gelijk AIDS.
Ah, zeg dat dan meteen, dat verandert de zaak!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:34 schreef bentham het volgende:
Trouwens...mijn vriend is een trouwe gerespecteerde fokker!
A)Ik snap niet wat het ermee te maken heeft dat je vriend een trouwe, gerespecteerde fokker is. Maar misschien dat hij dit topic eens moet lezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:34 schreef bentham het volgende:
Trouwens...mijn vriend is een trouwe gerespecteerde fokker!
Ik vind het niet eerlijk om gebashd te worden, terwijl ik beargumenteerd probeer uit te leggen hoe ik denk. (Ik weet dat dat niet goed is gelukt..)
Maarrruh.....ik heb genoten vandaag....ben er verder klaar mee...
I rest my case....
Vind je het gek, ik zou ook niet meer seksen met een zwakke AIDSerd.quote:
Dus dat!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
A)Ik snap niet wat het ermee te maken heeft dat je vriend een trouwe, gerespecteerde fokker is. Maar misschien dat hij dit topic eens moet lezen.
Wat ik al van blad 1 heb uitgelegd dat ik het zo niet ziequote:B) Je vraagt om gebashed te worden als je gaat generaliseren en je zelf zo stellig/aanvallend opstelt.
Je durft het hem niet in het echt te vertellen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:44 schreef bentham het volgende:
[..]
Dus dat!!
[..]
Wat ik al van blad 1 heb uitgelegd dat ik het zo niet zie
Zet je roze bril dan eens af en lees je eigen TT nog eens.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:44 schreef bentham het volgende:
Je zegt het wel maar in andere posts leg je het wel weer zo uit. Dat maakt het verwarrend. Maar op zich is dit topic dus wel handig omdat je vriend het inderdaad leest en misschien zet het hem aan het denken, ik hoop het voor je in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:44 schreef bentham het volgende:
Hoe kut als hij opeens ook gereageerd heeft met een bash-reactie...Zomaar een gedachte...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Je zegt het wel maar in andere posts leg je het wel weer zo uit. Dat maakt het verwarrend. Maar op zich is dit topic dus wel handig omdat je vriend het inderdaad leest en misschien zet het hem aan het denken, ik hoop het voor je in ieder geval.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:31 schreef nozem het volgende:
Gelukkig zijn vrouwen allemaal hondstrouwe wezens..
Dan heeft TS vast wel genoeg zelfvertrouwen om zich daar ook overheen te zetten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe kut als hij opeens ook gereageerd heeft met een bash-reactie...Zomaar een gedachte...
Dat vertrouwen heb ik niet. Maar dat zal meer over mij zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan heeft TS vast wel genoeg zelfvertrouwen om zich daar ook overheen te zetten.
Oh, sorrie. Ik was mijn [sarcasme] tags vergeten!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat vertrouwen heb ik niet. Maar dat zal meer over mij zeggen
Je spellingscontrole ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, sorrie. Ik was mijn [sarcasme] tags vergeten!
Hebbiknie in de browser. En ik zie de fout niequote:
datquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een crap topic zeg.
Ik zal je meteen uit je droom halen.
Ik ben een vent en ga niet vreemd.
Zo, einde topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |