abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66288025
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Hebbiknie in de browser. En ik zie de fout nie .
Ik laat 'm aan mij voorbij gaan...
  † In Memoriam † vrijdag 20 februari 2009 @ 19:53:53 #252
25682 2cv
Niet subtiel
pi_66289400
Mijn vriendin (nu ex) ging altijd vreemd. Ik stel me netjes voor.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 20 februari 2009 @ 20:01:32 #253
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_66289661
Geweldig verwoord door Eddy Murphy en helemaal mee eens.
pi_66289974
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:26 schreef bentham het volgende:

[..]

Dus als je heel je leven bij dezelfde vrouw bent heb je maar één kutje geneukt als je dood bent..
Mijn vriendin heeft het lekkerste kutje dat er is, dus waarom zou ik dan een andere willen neuken?

Je stelling houdt iig echt geen stand, want ik zal nooit vreemdgaan. En er zijn echt zat andere mannen die dat ook nooit zullen doen. En ik durf eigenlijk nog wel te stellen dat er meer vrouwen vreemdgaan als mannen.
pi_66290240
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:45 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Zet je roze bril dan eens af en lees je eigen TT nog eens.
Lieve Heksehiel...heb dat geloof ik in blad 2 al uitgelegd....het is een stelling dat overdreven is en diegene die zich hierdoor aangesproken voelen betrekken dat op zichzelf.....het is echt niet bedoeld dat alle vriendjes vreemd gaan..

Maar de meeste reacties hier kan ik wel waarderen...sommige zijn geheel gefundeerd, andere n zijn weer gebaseerd op populistische mainstream geblaat......Desalniettemin heb ik jullie mening gevraagd en van de meeste (vrouwelijke) users ook beargumenteerd gekregen.

Al met al snap ik dat ik anders denk dan de mainstream...maar kan het van een aantal hier wel waarderen....
Alleen dat gebash is dan wel weer jammer, terwijl ik tracht een dialoog te openen over een geheel andere gedachtengang.
Big Sister is watching you...
  vrijdag 20 februari 2009 @ 20:27:20 #256
245446 truth_hurts
Be original, dont die a copy!
pi_66290585
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef bentham het volgende:
Mijn vent neukt met andere vrouwen. Als ik er even niet ben issie meteen naar de hoeren.Het is alleen maar voor de (veilige) sex, dus maak ik mezelf niet zoveel zorgen. Zelf heb ik er totaal geen behoefte aan. Als ik vreemd zou gaan zou dat komen omdat ik liefde tekort kom. Noch sex noch liefde kom ik tekort en de relatie is zo stabiel als het maar zijn kan. (we hebben echt fantastische sex!)

"It's just a man's thing. Don't try to understand his dick."

Maar waar ik een hekel aan heb is dat alle vrouwen op de wereld stellig volhouden dat hun vent dat noooooit zou doen. Niet alleen zeggen ze dit, ze geloven het nog ook. Het ergste vind ik dat vrouwen er om vragen dat mannen hierover zwijgen of liegen. Ze kunnen simpelweg de waarheid niet aan. Ik kan dat wel (ben zelfverzekerd genoeg) en zie hoe scheef de verhoudingen zijn tussen mannen en vrouwen. Enerzijds vind ik het eigen schuld van vrouwen, anderzijds vind ik mannen laf.

Eddy Murphy heeft dit mooi weten te verwoorden:

Wie durft.........eerlijk te zijn?
Praat jij zijn gedrag maar goed door te zeggen dat alle mannen vreemdgaan geloof er zelf maar in
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 20 februari 2009 @ 20:28:25 #257
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_66290655
Gaan we deel 2 nog redden??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_66290781
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef Netsplitter het volgende:
Gaan we deel 2 nog redden??
Op zich niet nodig, tenslotte had je de stelling in post 3 al ontkracht....

Wat ik me eigenlijk wel afvraag is waar de TS het op baseert dat alle mannen vreemd zouden gaan. Ik zie niet in waarom namelijk. Maar ik heb ook geen zin om het hele topic door te lezen....
pi_66291121
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:19 schreef bentham het volgende:

[..]

Lieve Heksehiel...heb dat geloof ik in blad 2 al uitgelegd....het is een stelling dat overdreven is en diegene die zich hierdoor aangesproken voelen betrekken dat op zichzelf.....het is echt niet bedoeld dat alle vriendjes vreemd gaan..

Maar de meeste reacties hier kan ik wel waarderen...sommige zijn geheel gefundeerd, andere n zijn weer gebaseerd op populistische mainstream geblaat......Desalniettemin heb ik jullie mening gevraagd en van de meeste (vrouwelijke) users ook beargumenteerd gekregen.

Al met al snap ik dat ik anders denk dan de mainstream...maar kan het van een aantal hier wel waarderen....
Alleen dat gebash is dan wel weer jammer, terwijl ik tracht een dialoog te openen over een geheel andere gedachtengang.
Ik denk niet dat je zo anders denkt dan de mainstream. Maar ik denk dat je nog niet zover bent om dat toe te geven. Het gebash is misschien ook niet nodig, maar dat lokt zo'n OP wel uit.
pi_66291296
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar 95% van de mannen niet wou je zeggen?
Kansloos ruggegraatloos vrouwmens die haar man niet kwijt wil raken en hem daarom maar erop los laat neuken, dat ben je.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_66292162
Het valt me op dat jullie zeer vallen over de OP en TT...soms zijn uitlokkende teksten genoeg om meer te komen te weten over de medemens...

Trouwens....ik laat hem er helemaal niet op los neuken (conclusie van een aantal hier). Hij weet niet eens dat ik er zo naar kijk (en dat hoef ie ook niet te weten). Al is dit wel een soort van verkapte "Ik-wil-toch-ergens-dat-hij-weet-hoe-de-meeste-me(iden)nsen-hier-over-denken-op-fok!--maar-hoop-dat-ik-anoniem-kan-blijven-al-hoop-ik-het-ergens-ook-weer-niet" topique...

Hmmm nog net geen bloedneusgehalte.....(of shit...toch wel...)

[ Bericht 1% gewijzigd door bentham op 20-02-2009 21:06:13 ]
pi_66292786
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:39 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ik denk niet wel dat je zo anders denkt dan de mainstream.
Dat is bij deze vandaag alweer bevestigd...
quote:
Maar ik denk dat je nog niet zover bent om dat toe te geven.
Ik ben juist verder en heb geen keus meer. Als je eenmaal weet wat ik weet kan je niet meer terug.
quote:
Het gebash is misschien ook niet nodig, maar dat lokt zo'n OP wel uit.
Jah, en natuurlijk ook het Fok! gehalte. Vind het overigens ook niet erg (alleen jammer), anders had ik dit topic niet geopend. I
pi_66293486
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:09 schreef bentham het volgende:

[..]

Dat is bij deze vandaag alweer bevestigd...
[..]

Ik ben juist verder en heb geen keus meer. Als je eenmaal weet wat ik weet kan je niet meer terug.
[..]

Jah, en natuurlijk ook het Fok! gehalte. Vind het overigens ook niet erg (alleen jammer), anders had ik dit topic niet geopend. I
Maar hoe weet jij zo zeker dat hij andere vrouwen ligt te steken dan?
pi_66293563
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:59 schreef bentham het volgende:
Het valt me op dat jullie zeer vallen over de OP en TT...soms zijn uitlokkende teksten genoeg om meer te komen te weten over de medemens...

Trouwens....ik laat hem er helemaal niet op los neuken (conclusie van een aantal hier). Hij weet niet eens dat ik er zo naar kijk (en dat hoef ie ook niet te weten). Al is dit wel een soort van verkapte "Ik-wil-toch-ergens-dat-hij-weet-hoe-de-meeste-me(iden)nsen-hier-over-denken-op-fok!--maar-hoop-dat-ik-anoniem-kan-blijven-al-hoop-ik-het-ergens-ook-weer-niet" topique...

Hmmm nog net geen bloedneusgehalte.....(of shit...toch wel...)
Je hebt er wel een beetje om gevraagd: een uitlokkende tekst op een forum vol tieners...

Je laat hem er niet op los neuken. Wil dit zeggen dat jij bepaalt met wie en wanneer hij vrijt? Mij boeit het wel hoe zo een relatie praktisch werkt. Vertelt hij je in detail wat hij allemaal heeft uitgespookt, of weet je dat hij vreemd gaat en laat je het toe?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:32:07 #265
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_66294021
Euhm Katerwater, ik denk niet dat hier alleen tieners zitten hoor
Waiting for This is it!
pi_66294162
Alle vrouwen zijn vreemdgaande hoeren, gaan dit nog doen of hebben het al gedaan.

Ze weten dat ze gevoelig zijn voor emoties en kwaadheid, en ze weten dat het allemaal hoeren zijn. Daarom worden ze altijd zo zo fucking kwaad als ik zeg dat het hoeren zijn, omdat ze weten dat ik gelijk heb.

Een voorbeeld: Valentijnsdag. De enige reden waarom deze dag bestaat is vanwege het manipulatieve en hebberige character van vrouwen. Deze dag is de verheerlijking van het doel van alle vrouwen: Aandacht krijgen in de vorm van geld/ kadootjes. In feite koop je daarmee jezelf de slaapkamer binnen. Een hoer geeft tenminste toe dat ze geld wilt hebben ipv andere omkopingen. Daarom snap ik niet dat prostitutie zo lang illegaal is gebleven: Alimentatie en prostitutie is in feite hetzelfde. Je betaald de hoer om weg te gaan.

Er is niet zoiets als een gratis lunch of drankje, het is prostitutie die je in termijnen betaald. Niets meer en niets minder. Je kan een vrouw het niet kwalijk nemen net zoals je je hond niet kwalijk kan nemen dat hij altijd honger heeft, het is de aard van het wezentje.

Aandacht, kan ze elders meer krijgen dan is ze weg. Een vrouw leeft enkel voor Aandacht, het is waar ze voor ademt. Het enige wat een man voor een vrouw is is een dikke portemonnee en een bron van aandacht. Daarnaast zijn vrouwen haatdragende wezens die niet beter weten.

Een discussie met een vrouw aangaan is verspilde tijd, het enige heldere moment van een vrouw is tijdens de sex. Op dat moment weet ze dat de rollen zijn omgedraaid en dat zij de macht heeft, dat is waarschijnlijk ook de reden dat God sex niet langer bedoeld heeft dan 14 minuten. Ga nooit een discussie met een vrouw aan, ze hebben namelijk altijd ongelijk. Eens in de zoveel tijd hebben ze een keer geluk en gedragen zich daardoor als totale debielen... Maar onthou: Zelfs wanneer een vrouw gelijk heeft, heeft ze het mis.

Vrouwen gebruiken namelijk geen logica zoals mannen doen, en zonder logica kan je geen gelijk hebben. Het enige wat je dan kan zijn is een debiele mazzelaar. Zonder logica kan je geen normale conversatie hebben of overtuigd worden op welke manier dan ook. Je kan zonder logica geen verschil zien tussen gevoelens en rationeel denken. Dat is ook de reden dat vrouwen denken dat het hebben van een Gitaar hetzelfde is als een gitaar spelen, of het geven van een blowjob aan haar collega geen blowjob was omdat ze er niet van genoot. Waardoor ze de ideale huisvrouw kan blijven.

Wanneer je met een vrouw in discussie gaat geef je eigenlijk in feite toe dat je niets beters te doen hebt. Ze zal niet luisteren naar je, ze doet zelfs helemaal niets als je haar niet naar de zin maakt of het met haar eens bent, en niets ter wereld zal haar dan nog gelukkig maken. In feite ben je beter af door je lul Henry Kissinger te noemen. Op zich al heel mannelijk, vanaf nu heet mijn lul Henry.

Schuld zal een vrouw nooit weerhouden van vreemdgaan. Dat is omdat vrouwen denken dat vreemdgaan planning, intentie en gewilligheid vereist. Ik maak geen fucking geintje, het is daadwerkelijk wat vrouwen zeggen. Voor een vrouw staat vreemdgaan gelijk aan het plannen van een bankberoving.

Als een vrouw een collega zover krijgt dat ze in een positie komt waarin ze sex 'opgedrongen' krijgt en eigenlijk niet kan weigeren, dan geld dat niet als vreemdgaan. Het is gewoon iets heel onfortuinlijks waar ze slachtoffer geworden van is in deze man bijt hond wereld. In de wereld van misbruikende mannen... Dat ze daarvoor dagelijks toespelingen maakte en die decolleté elke keer leunend over tafel liet gaan is bijzaak. Wat natuurlijk totale onzin is, maar wacht.. Het kan nog erger.

Een vrouw ziet emotionele affaires ook niet als vreemdgaan. Een voorbeeld: Een vrouw kan zonder schaamte met minstens 5 tot 6 exjes omgaan. Ze accepteert zonder blikken of blozen de rug massages van deze exjes en zonder hiervan de motieven te betwijfelen. Het is een heel normaal iets om te doen, niet?

Fucking Bullshit.

Net zoals een virus zijn vrouwen zijn niet tevreden met hun eigen leven verpest. Uiteindelijk is zij die de levens van fatsoenlijke en een eerlijke man verzieken en corrupt maken totdat het de man lijkt te zijn die de bedriegers en leugenaars zijn. Vreemdgaan is zoals zwanger worden. Het is 100% de schuld van een vrouw 100% van de tijd.
pi_66294563
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Maar hoe weet jij zo zeker dat hij andere vrouwen ligt te steken dan?
Ik weet het niet allemaal zo zeker, dit is mijn stellingname die ik hierin neem. Okay..ik ben erg stellig in mijn aanname, maar liever stellig dan stekerig...
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:24 schreef katerwater het volgende:

[..]

Je hebt er wel een beetje om gevraagd: een uitlokkende tekst op een forum vol tieners...

Je laat hem er niet op los neuken. Wil dit zeggen dat jij bepaalt met wie en wanneer hij vrijt? Mij boeit het wel hoe zo een relatie praktisch werkt. Vertelt hij je in detail wat hij allemaal heeft uitgespookt, of weet je dat hij vreemd gaat en laat je het toe?
Goede en volwasse reactie!

Nee, ik laat hem er niet op los neuken. Hij is wel open over zijn "sexuele gemoedstoestand". Toen ik eenmaal bewijs had gevonden heeft hij dit toegegeven. Hij heeft nooit details willen vertellen. Dat is dan ook niet meer van toepassing...gebeurd is gebeurd je kunt het niet meer terug draaien.

Wat ik meer probeerde te begrijpen is waar het vandaan kwam. Ik ben tenslotte geen wijdbeens gespreide slet die dood op bed ligt om gepaald te worden, teneinde een vriendje bij te kunnen houden. Naar mijn mening heb ik een cape met een grote S achter op mijn poes....de S van Superpoes....

Dus vandaar mijn fascinatie....waarom heeft zo'n goed in het leven staand, zeer gerespecteerde man toch de behoefte vreemd te gaan, terwijl hij thuis alles heeft...Dus daar ben ik geinteresseerd in. Men zegt wel van mij: "Jij denkt na over dingen waar je niet over na moet denken en je denkt niet na over dingen waar je wel over na moet denken". Ik begin dit steeds meer te geloven, maar zal nooit opgeven.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:41:07 #268
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66294564
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:34 schreef Aneurism het volgende:
Alle vrouwen zijn vreemdgaande hoeren, gaan dit nog doen of hebben het al gedaan.

Ze weten dat ze gevoelig zijn voor emoties en kwaadheid, en ze weten dat het allemaal hoeren zijn. Daarom worden ze altijd zo zo fucking kwaad als ik zeg dat het hoeren zijn, omdat ze weten dat ik gelijk heb.

Een voorbeeld: Valentijnsdag. De enige reden waarom deze dag bestaat is vanwege het manipulatieve en hebberige character van vrouwen. Deze dag is de verheerlijking van het doel van alle vrouwen: Aandacht krijgen in de vorm van geld/ kadootjes. In feite koop je daarmee jezelf de slaapkamer binnen. Een hoer geeft tenminste toe dat ze geld wilt hebben ipv andere omkopingen. Daarom snap ik niet dat prostitutie zo lang illegaal is gebleven: Alimentatie en prostitutie is in feite hetzelfde. Je betaald de hoer om weg te gaan.

Er is niet zoiets als een gratis lunch of drankje, het is prostitutie die je in termijnen betaald. Niets meer en niets minder. Je kan een vrouw het niet kwalijk nemen net zoals je je hond niet kwalijk kan nemen dat hij altijd honger heeft, het is de aard van het wezentje.

Aandacht, kan ze elders meer krijgen dan is ze weg. Een vrouw leeft enkel voor Aandacht, het is waar ze voor ademt. Het enige wat een man voor een vrouw is is een dikke portemonnee en een bron van aandacht. Daarnaast zijn vrouwen haatdragende wezens die niet beter weten.

Een discussie met een vrouw aangaan is verspilde tijd, het enige heldere moment van een vrouw is tijdens de sex. Op dat moment weet ze dat de rollen zijn omgedraaid en dat zij de macht heeft, dat is waarschijnlijk ook de reden dat God sex niet langer bedoeld heeft dan 14 minuten. Ga nooit een discussie met een vrouw aan, ze hebben namelijk altijd ongelijk. Eens in de zoveel tijd hebben ze een keer geluk en gedragen zich daardoor als totale debielen... Maar onthou: Zelfs wanneer een vrouw gelijk heeft, heeft ze het mis.

Vrouwen gebruiken namelijk geen logica zoals mannen doen, en zonder logica kan je geen gelijk hebben. Het enige wat je dan kan zijn is een debiele mazzelaar. Zonder logica kan je geen normale conversatie hebben of overtuigd worden op welke manier dan ook. Je kan zonder logica geen verschil zien tussen gevoelens en rationeel denken. Dat is ook de reden dat vrouwen denken dat het hebben van een Gitaar hetzelfde is als een gitaar spelen, of het geven van een blowjob aan haar collega geen blowjob was omdat ze er niet van genoot. Waardoor ze de ideale huisvrouw kan blijven.

Wanneer je met een vrouw in discussie gaat geef je eigenlijk in feite toe dat je niets beters te doen hebt. Ze zal niet luisteren naar je, ze doet zelfs helemaal niets als je haar niet naar de zin maakt of het met haar eens bent, en niets ter wereld zal haar dan nog gelukkig maken. In feite ben je beter af door je lul Henry Kissinger te noemen. Op zich al heel mannelijk, vanaf nu heet mijn lul Henry.

Schuld zal een vrouw nooit weerhouden van vreemdgaan. Dat is omdat vrouwen denken dat vreemdgaan planning, intentie en gewilligheid vereist. Ik maak geen fucking geintje, het is daadwerkelijk wat vrouwen zeggen. Voor een vrouw staat vreemdgaan gelijk aan het plannen van een bankberoving.

Als een vrouw een collega zover krijgt dat ze in een positie komt waarin ze sex 'opgedrongen' krijgt en eigenlijk niet kan weigeren, dan geld dat niet als vreemdgaan. Het is gewoon iets heel onfortuinlijks waar ze slachtoffer geworden van is in deze man bijt hond wereld. In de wereld van misbruikende mannen... Dat ze daarvoor dagelijks toespelingen maakte en die decolleté elke keer leunend over tafel liet gaan is bijzaak. Wat natuurlijk totale onzin is, maar wacht.. Het kan nog erger.

Een vrouw ziet emotionele affaires ook niet als vreemdgaan. Een voorbeeld: Een vrouw kan zonder schaamte met minstens 5 tot 6 exjes omgaan. Ze accepteert zonder blikken of blozen de rug massages van deze exjes en zonder hiervan de motieven te betwijfelen. Het is een heel normaal iets om te doen, niet?

Fucking Bullshit.

Net zoals een virus zijn vrouwen zijn niet tevreden met hun eigen leven verpest. Uiteindelijk is zij die de levens van fatsoenlijke en een eerlijke man verzieken en corrupt maken totdat het de man lijkt te zijn die de bedriegers en leugenaars zijn. Vreemdgaan is zoals zwanger worden. Het is 100% de schuld van een vrouw 100% van de tijd.
Toppie!
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_66294875
quote:

Fucking Bullshit.

Ondanks ik een vrouw ben heb ik toch de nodige tijd nodig om dit goed tot me te laten doordringen en te reageren...maar op eerste gezicht zeg ik...ergens waarheid, maar ergens ook verkleurd. Ik ga eens nadenken over de nuancering (die het verhaal zeker behoeft), als ik dat ga redden met nog iets meer dan 25 postjes te gaan...
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:05:02 #270
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_66295957
Dat jij faalt in je mensenkennis hoeft nog niet te betekenen dat alle mannen kut zijn
pi_66296174
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:41 schreef bentham het volgende:
Dus vandaar mijn fascinatie....waarom heeft zo'n goed in het leven staand, zeer gerespecteerde man toch de behoefte vreemd te gaan, terwijl hij thuis alles heeft...Dus daar ben ik geinteresseerd in. Men zegt wel van mij: "Jij denkt na over dingen waar je niet over na moet denken en je denkt niet na over dingen waar je wel over na moet denken". Ik begin dit steeds meer te geloven, maar zal nooit opgeven.
Je bent wel erg zeker van je stuk, als je zegt dat je een superpoes hebt en dat hij alles in huis heeft. Je bent nu voor hem aan het denken. Daar zou ik dus niet zo snel zeker van zijn.

Verder: sommige mensen hebben geen moeite om liefde en seks van elkaar te koppelen. Ze kunnen zielsveel van hun partner houden, en vrijen met anderen, zonder zich schuldig te voelen. Als je wil weten waarom mensen er zo een levensstijl op na houden, kijk dan eens naar hun verleden. Hoe zijn ze opgevoed? Hoe hebben ze vorige relaties ervaren? Veelal merk je op die manier duidelijk waarom gedrag is zoals het is.
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:32 schreef Robijn1961 het volgende:
Euhm Katerwater, ik denk niet dat hier alleen tieners zitten hoor
Dat zei ik niet. Ik zei dat er veel tieners komen.
pi_66296215
quote:
-knip-
Jeetje, wat heeft jouw moeder je aangedaan dat je vrouwen zó haat?
pi_66296284
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:10 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Jeetje, wat heeft jouw moeder je aangedaan dat je vrouwen zó haat?
quote:
Daarnaast zijn vrouwen haatdragende wezens die niet beter weten.
En wederom blijkt maar weer hoe gelijk ik heb, zodra een vrouw niets zinnigs kan zeggen word ze een bitch en haalt er alles bij. Eigenlijk weten ze niet beter, aart van het beestje.

Een goeie manier om er achter te komen wanneer je een vrouw kwaad hebt gemaakt is wanneer ze tegen je praat alsof je een klein kind bent. Wanneer ze schreeuwen is dat een 5 op de schaal van vrouwen tirannie. En een 10 op de schaal van vrouwen tirannie is doodzwijgen. Dat duurt meestal een week totdat ze doorkrijgt dat het de meest domme manier is om een man te laten zien dat je kwaad op hem bent, want voor een man is dit hemel op aarde. Een vrouw die eens niets te zeggen heeft voor 5 minuten, fuck yeah... Mannen weten waar ik het over heb.

Was getekend.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2009 22:14:53 ]
pi_66296326
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:41 schreef bentham het volgende:

Ik denk dat je daar de plank mis slaat. Dat wil niet zeggen dat het aan jou ligt, maar er is iets dat hij thuis niet kan vinden.
pi_66296392
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:12 schreef Aneurism het volgende:

[..]

[..]

En wederom blijkt maar weer hoe gelijk ik heb, zodra een vrouw niets zinnigs kan zeggen word ze een bitch en haalt er alles bij. Eigenlijk weten ze niet beter, aart van het beestje.

Was getekend.
Ik zie niets bitcherigs in mijn post. Slechts een vraag uit ,zowaar nog, medelijden ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')