Ik heb hem net gepost.quote:
Nee, daar heb je gelijk in!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar Bobik HOU van je. Kun jij onze mooie tijden samen zomaar vergeten?
Natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je wilt naar Rotterdam komen voor me?
Dus het is weer goedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb hem net gepost.
[..]
Nee, daar heb je gelijk in!Hou ook van jouuuuuuuuuuuu
![]()
JAAAAAAAAquote:
Je geilt wel op mijn zwetende oksels hé?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn favoriete boek.
Ik had het over het boek Vochtige Streken, van Charlotte Roche. Wat in het Duits Feuchtgebiete heet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je geilt wel op mijn zwetende oksels hé?
Mijn oksels zijn ook vochtigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het over het boek Vochtige Streken, van Charlotte Roche. Wat in het Duits Feuchtgebiete heet.
In het boek heeft ze het over kutjessappen.quote:
Het is een geweldig boek kan ik je vertellen. Ik heb het binnen anderhalve dag uitgelezen en helemaal dubbel gelegen van het lachen. Aanrader.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, een vervolg op de vorige TT dusik wil het ook nog eens lezen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je bent wel een beetje een dikkie
Maar is dat een obstakel voor onze relatie? Anders ga ik wel Sonjabakkeren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Shut up M.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe okéquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een geweldig boek kan ik je vertellen. Ik heb het binnen anderhalve dag uitgelezen en helemaal dubbel gelegen van het lachen. Aanrader.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |