Termie,quote:Afscheid nemen is niet leuk
Afscheid nemen is niet fijn
Maar het zal toch moeten
Ook al doet dat heel erg pijn.
Nu ben je uit ons leven verdwenen
En dat doet heel erg zeer
Niet meer met je praten over van alles en nog wat
Dat kan nu niet meer.
Je was als meubilair voor KLB
Je leven was als een brug
Je kwam altijd weer
Maar hopelijk kom je wel weer terug.
We zullen je nooit vergeten
En altijd blijven herinneren zoals je was
Nu willen we nog één ding tegen je zeggen:
Bedankt voor al die jaren modden in de kippenstal (ik kan niks bedenken wat rijmde op was)
Leegloop? KLB is hartstikke stabiel wat mods betreft hoor. Naja, BoWa is wat labiel, maar ik heb het dan ook over het mod zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
Leegloop ofzo???
Ow, vergeet te zwaaien.
![]()
Bedoelde meer op Fok! zelf.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Leegloop? KLB is hartstikke stabiel wat mods betreft hoor. Naja, BoWa is wat labiel, maar ik heb het dan over het mod zijn.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:59 schreef sinadO het volgende:
Wie?
plas ?quote:(ik kan niks bedenken wat rijmde op was )
quote:
All in favor say ayequote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:06 schreef sinadO het volgende:
ja ja... Nou dan zit er niets anders op dan dat ik mezelf vanavond in slaap huil. Vaarwel terminator, je was de beste mod ooit!
Maak mij maar blauw of zo. Leuk!
en jij hebt zojuist het topic om zeep geholpen.quote:
Jee, een minuutje later, geef het wat tijdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
en jij hebt zojuist het topic om zeep geholpen.
Ssssstquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jee, een minuutje later, geef het wat tijd
net als het onderwerp van dit topicquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:28 schreef sinadO het volgende:
weinig animo blijkbaar, misschien ben ik niet populair genoeg...
Daar was je dan 5 minuten te laat mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HEUJ. Dat wilde ik al zeggen.
Ik wist het Hara, ik wist het.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is daar dan eindelijk je modplek?
sarcasmequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is daar dan eindelijk je modplek?
Alsof ze mij vragen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:51 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Maar je zou geen nee zeggen he?
Hij laat het ons weten zo snel als hij het ding gevonden heeftquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
Termie gaat nog wel verder met de search toch?
En Paul dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Dagdag, de meest logische opvolger.
Je hebt het over KLB, hoop ik?quote:
En schei daar eens mee uit man, dat is zieligquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Dagdag, de meest logische opvolger.
Wat is zielig?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
En schei daar eens mee uit man, dat is zielig
Nee, maar dan kan de_boswachter hem de fijne kneepjes van het vak leren.quote:
Omdat dat geen lijer is die alleen maar debiel post.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is zielig?
Hoe lang is Terminator mod geweest, enkele jaren ofzo?
Ja, jojooortje... of als je pech hebt, superXmacho.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom gaat'ie weg?
Komt er nu een vrouwelijke mod voor terug![]()
Veel succes en plezier in je nieuwe functie danquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:39 schreef The_Terminator het volgende:
Bedankt mensen![]()
Wie overigens een beetje op heeft gelet had dit waarschijnlijk ook wel aan zien komen. Ik ben al een tijdje niet actief meer aan het modden, het is een beetje bijzaak geworden, en dat gaat gewoon niet goed in combinatie met een druk forum als KLB.
De hoofdreden van mijn vertrek is dat ik 40 uur ben gaan werken (nieuwe functie binnen KPN), en ik doe daarnaast ook nog heel veel thuis aan development zowel voor KPN als voor FOK! (search). Uiteraard blijf ik wel gewoon op het forum aanwezig, en KLB zou altijd mijn favoriete forum blijven
Die lijkt er wel van te genieten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:48 schreef Jajong het volgende:
Nu is het wachten tot de_drolwachter ook vertrekt.
Ahh, je kiest voor het geldquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:39 schreef The_Terminator het volgende:
De hoofdreden van mijn vertrek is dat ik 40 uur ben gaan werken (nieuwe functie binnen KPN), en ik doe daarnaast ook nog heel veel thuis aan development zowel voor KPN als voor FOK! (search). Uiteraard blijf ik wel gewoon op het forum aanwezig, en KLB zou altijd mijn favoriete forum blijven
<---quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:27 schreef GuyFawkes het volgende:
Er is maar 1 opvolger mogelijk.
Dat is nog niet bekend. Boswachter was namelijk een beetje snel met dit topicquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:09 schreef nena-s het volgende:
Bedankt voor de mod ter
Wie mag hem gaan vervangen, is daar al over beslist???
You'll be back, toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:32 schreef The_Terminator het volgende:
Tja, sommige kennen me niet eens anders. Maar helaas komt aan alle goede dingen een eind...
Fijn voor hemquote:
Vandaar dat ik je de laatste tijd niet echt zag.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:39 schreef The_Terminator het volgende:
Bedankt mensen![]()
Wie overigens een beetje op heeft gelet had dit waarschijnlijk ook wel aan zien komen. Ik ben al een tijdje niet actief meer aan het modden, het is een beetje bijzaak geworden, en dat gaat gewoon niet goed in combinatie met een druk forum als KLB.
En daar stopt het gok ikquote:
Wie gaat het dan worden vertel vertelquote:
M'n andere ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:29 schreef dagdag het volgende:
[..]
Wie gaat het dan worden vertel vertel
Die zit toch in een inrichtingquote:
Gewoon twee shifts gaan draaien zonder er voor betaald te worden! Wat een liefdadigheid van onze modjesquote:
Pas 5000 postsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:57 schreef kurk_droog het volgende:terminator
Mijn tijdperk is aangebroken nu![]()
Waarvan 4900 kwaliteitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:11 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Pas 5000 postsPaul is de beste keus
Paul=ONZ.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:11 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Pas 5000 postsPaul is de beste keus
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij laat het ons weten zo snel als hij het ding gevonden heeft
Oh?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier kan een slotje op, de nieuwe mod is al gevonden
* dagdag bekijkt zn mailtjesquote:
Is dat kind er dan al? Zo nee, dan heb je best nog wel even tijd.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat kind er dan al? Zo nee, dan heb je best nog wel even tijd.
In geheim overleg is besloten door de hoogste leiders dat ik hier als onzichtbaar en undercovermodje aangesteld wordtquote:
Heb ik wat gemist of post je gewoon weer door maar je account?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
In geheim overleg is besloten door de hoogste leiders dat ik hier als onzichtbaar en undercovermodje aangesteld wordtik zal jullie volgen zonder dat jullie het merken en toeslaan waar nodig is zonder dat je doorhebt dat ik het ben geweest
Zolang ik geen magnetronsloffen heb post ik doorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist of post je gewoon weer door maar je account?
Over die sloppies of sliffeis whatever, misschien dat de UPS meneer vandaag het adres van FOK! PR gaat vinden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zolang ik geen magnetronsloffen heb post ik doorwhehehe nee maar in mijn poll in mijn fobo hebben meer dan 100 mensen gesmeekt dat ze mij en mijn Elmo avatar terug willen hebben op Fok
![]()
Ach ik zie ze wel verschijnenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Over die sloppies of sliffeis whatever, misschien dat de UPS meneer vandaag het adres van FOK! PR gaat vinden.
Hihi, tegendraads doenquote:
Ik was eerst!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:17 schreef Olep het volgende:
Hallo, ik hoorde dat iemand een mod zoekt?
Deal.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:22 schreef Olep het volgende:
Doen dan maar?
Ondervind jij eerst maar eens hoe het is om gebanned te zijn voordat je mee wil doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:23 schreef Quir het volgende:
En ik dan?
Je bent wel erg makkelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:25 schreef Olep het volgende:
Vooruit, 3.
De naam mag nog iets homofieler.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:25 schreef Quir het volgende:
De drie musketiers!
Je hebt je kans verspeeld natuurlijk door de meet te missen.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt je kans verspeeld natuurlijk door de meet te missen.
quote:
Forum at fok punt ennel.quote:
Wanhopig?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:11 schreef dagdag het volgende:
Ben ik al mod?
quote:
Het was om heel eerlijk te zijn geen serieuze vraag. Maar ik zie dat het idee van mij als mod je wel bevalt?quote:
Of hij postte het lachend met in zijn achterhoofd de gedachte dat je keihard zou worden afgewezen.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het was om heel eerlijk te zijn geen serieuze vraag. Maar ik zie dat het idee van mij als mod je wel bevalt? [ afbeelding ]
Leek mij ook iets waarschijnlijker, ja. Maar je weet het nooit, ik ben tenslotte een levende legende.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:09 schreef Quir het volgende:
[..]
Of hij postte het lachend met in zijn achterhoofd de gedachte dat je keihard zou worden afgewezen.
Jij moet het worden.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:20 schreef Juup© het volgende:
Zal ik het doen? Of zal ik het niet doen?
Doe ik het wel hebben ze wat te lachen. Doe ik het niet dan ... tja doe ik het niet.
http://www.rijmwoorden.nl/rijm.pl?woord=wasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
The_Terminator gaat ons verlaten als mod:
( ik kon niks bedenken wat rijmde op was)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |