Komt dat nou vaak voor dat Turkse vriendinnen soms op hun buren gaan zitten om te internetten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:40 schreef nils7 het volgende:
Mijn Turkse vriendin internet nu al een tijdje op de buren (betaald ze ook voor) maar soms valt de verbinding vaak weg.
Lekker eten als werkquote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Bling het volgende:
Hallo iedereen,![]()
Ik ben een 15-jarige leerling, ik doe VWO, en het beroep manger lijkt me wel interessant.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:39 schreef Andyy het volgende:
ik heb een oogontsteking volgens mij, morgen arts en ik heb dat spul dus in overvloedde
En dan iemand die hem wil wijzen op de fout:quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:35 schreef Frollo het volgende:
Ik ben benieuwd wat er nu weer allemaal voorbij komt.
Sowieso een Turk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze bedoelen echt barbecue?![]()
Misschien een Turk ofzo, kan ik me nog wel iets voorstellen bij de uitspraak...
Lol NOS Pwnd rtl door gewoon als kort nieuws te behandelquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef sander89 het volgende:
Lol NOS Pwnd rtl door gewoon als kort nieuws te behandel, hun vinden het gelukkig ook geen braking nieuws.
Daar word ook ik verdrietig van.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:20 schreef Tokay het volgende:
Lol NOS Pwnd rtl door gewoon als kort nieuws te behandel![]()
hun vinden het gelukkig![]()
ook geen braking nieuws.
Ik kan hier de fout maar moeilijk duiten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:04 schreef amvrosios het volgende:
ik vermoed dat Fok! best wel een aardige duid kost?
al met al,loop ik toch al menig jaartje rond en is het nog steeds 1 van de eerste site's die ik 's morgens check.2 duimen omhoog voor danny! keep it up! (de site he)
Litpho gister welquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kan hier de fout maar moeilijk duiten.
quote:Op de Filipijnen is een 10-jarig meisje onthoofd door een krokodil, nadat de kano waar ze in zat kapseizde op een meer. De 7 meter lange krokodil beukte tegen de kano, waardoor ze in het water belandde. Het meisje was op weg naar een drijvende school in Agusan del Sol.
Een klasgenootje overleefde de aanval van de krokodil. Reddingswerkers vonden gisteren het onthoofde lichaam van het meisje drijvend in het water.
Die geknal op de school door die nerd zal inderdaad een hoop herrie hebben gemaakt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:38 schreef Quyxz_ het volgende:
over het aflopen van een abo.
Ik dacht dat als mijn abo af zou lopen, dat ik dan wel daaraan herrinerd zou worden door bijvoorbeeld een pm of een melding op het forum.
Echter kon ik dit alleen maar zien door een klein regeltje op de FP. Misschien kan dit worden veranderd?
Verder staat er hier boven mij nog steeds dat ik abo houder ben, dus dat loopt niet helemaal gelijk met de werkelijkheid
Dat lijkt me een spectaculaire goocheltruc of iets dergelijks.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef DurQ het volgende:
vreemde wedstrijd....Ajax had gelijk op 0 - 1 moeten komen!
De scheids laat het echt wel uit de hand escaleren!!
Paar lettertjes teveel....quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef xenobinol het volgende:
Ten eerste leveren ze waardeloze producten waar hun klanten geen enkel voordeel bij hebben, ten tweede reunieneren ze hun eigen bedrijf waarbij de overheid moet inspringen omdat de boel anders in elkaar stort, goed bezig daar bij Aegon![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:30 schreef Dionysiou het volgende:
Vanaf de zomer 13x 1 minuutje telaat komen terwijl die docenten op mijn school er helemaal een handje van vol hebben!
Ik weet niet of het echt fout is, origineel is het welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Linnie kan ook elk moment arriveren volgens T&T, chaffeur is onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |