abonnement Unibet Coolblue
pi_66980626
Aegon keert 75 miljoen aan bonussen uit

Aegon is in 2008 in de rode cijfers terechtgekomen. Over het hele jaar bedroeg het nettoverlies 1,1 miljard euro. De pijn zat vooral de laatste maanden van het jaar. Het laatste kwartaal bedroeg het nettoverlies ongeveer 1,2 miljard euro.daarom dus die bonussen

Aegon wil dit jaar voor 150 miljoen euro aan kosten besparen

Misschien eens geen bonussen uitbetalen

Lees en huiver zelf
http://www.trouw.nl/nieuw(...)an_bonussen_uit.html

Gelukkig komt Arthur Docters van Leeuwen in aoril als commissaris erbij dat scheelt
Hoewel een debiel extra in een club met debielen misstaat natuurlijk niet
pi_66980656
wat is nu 75 miljoen op een verlies van 1,1 miljard he.
pi_66980751
Waarom mogen topmanagers niet in 29 BMW's tegelijkertijd rijden?
pi_66980827

Met zo'n hoofd kun je ook niet anders dan verlies draaien natuurlijk.
pi_66980829
Belachelijk idd.
pi_66980918
Lees het bericht eens... 10.000 werknemers krijgen een bonus en:
quote:
De top van Aegon ging er eerder mee akkoord zelf af te zien van zijn bonus. Dit was een van de eisen die de Nederlandse overheid vorig jaar verbond aan een kapitaalinjectie van 3 miljard euro.
pi_66980967
Het is jammer dat de politiek zo weinig kan doen om deze idioterie aan te pakken. Het enige wat nog rest is om die club als consumenten massaal te boycotten. Maar ja: de meeste andere financiële instellingen zijn geen haar beter.
pi_66981098
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:42 schreef DJKoster het volgende:
Lees het bericht eens... 10.000 werknemers krijgen een bonus en:
[..]



Ja, 10.000 van de 30.000 werknemers krijgen een bonus en dan vooral de Amerikaanse werknemers.
Dat is bittere noodzaak want als ze die bonus niet krijgen gaan ze naar het buitenland...........
O nee, die smoes hadden we bedacht voor Nederlandse mensen die kritiek hadden op onze graaizucht.
Audaces fortuna juvat
  Trouwste user 2022 donderdag 12 maart 2009 @ 19:48:19 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_66981152
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:35 schreef erikkll het volgende:
wat is nu 75 miljoen op een verlies van 1,1 miljard he.
Wat is nu zo'n bonus als je zo lelijk bent ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_66981153
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Het is jammer dat de politiek zo weinig kan doen om deze idioterie aan te pakken. Het enige wat nog rest is om die club als consumenten massaal te boycotten. Maar ja: de meeste andere financiële instellingen zijn geen haar beter.
Om te beginnen zou de politiek geen 3 miljard euro meer moeten geven.
Maar helaas is het 1 pot nat dus die bijten elkaar echt niet.
Audaces fortuna juvat
pi_66981271
Aegon is gewoon een mafia organisatie. Zij belazeren hun klanten op grote schaal en de politiek beloond ze daar ook nog voor door een kapitaal injectie van een paar miljard. Ze hadden ze een schop onder de kont moeten geven. Mensen ik kan jullie maar een advies geven, doe geen zaken met Aegon, je zal er alleen maar door verliezen.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_66981356
doctors van leeuwen = failed2
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_66982678
Bonussen zijn geintegreerd in 't beloningsbeleid van 't bedrijf en dus een fundamenteel onderdeel van 't salaris geworden. Als iemand 5 jaar achtereen 4000 bruto heeft verdiend kan je 'm niet opeens korten tot 3000 als ie exact hetzelfde werk (goed!) gedaan heeft.

De structuur moet aangepakt worden, de focus op de bedragen nu is symboolpolitiek.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_66982767
Ze willen 150 miljoen besparen, ze hadden de helft heel eenvoudig kunnen realiseren.
Gemiste kans!
pi_66982864
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bonussen zijn geintegreerd in 't beloningsbeleid van 't bedrijf en dus een fundamenteel onderdeel van 't salaris geworden. Als iemand 5 jaar achtereen 4000 bruto heeft verdiend kan je 'm niet opeens korten tot 3000 als ie exact hetzelfde werk (goed!) gedaan heeft.

De structuur moet aangepakt worden, de focus op de bedragen nu is symboolpolitiek.
Maar als een bedrijf in nood is en 3 miljard van de staat krijgt vervallen natuurlijk alle aanspraken lijkt mij.
Als je dat niet eens als voorwaarde stelt dan is die overheid al net zo ongeloofwaardig als Aegon.
Audaces fortuna juvat
  donderdag 12 maart 2009 @ 20:40:29 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_66983247
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bonussen zijn geintegreerd in 't beloningsbeleid van 't bedrijf en dus een fundamenteel onderdeel van 't salaris geworden. Als iemand 5 jaar achtereen 4000 bruto heeft verdiend kan je 'm niet opeens korten tot 3000 als ie exact hetzelfde werk (goed!) gedaan heeft.

De structuur moet aangepakt worden, de focus op de bedragen nu is symboolpolitiek.
Zo is het gewoon. Iemand die verzekeringen verkoopt krijgt bijvoorbeeld naast zijn vaste salaris 1000 euro bonus voor iedere 100.000 euro die hij aan verzekeringen heeft afgesloten. Draait zo'n man dus een omzet van 1 miljoen, dan krijgt hij 10.000 euro bonus. Dat staat gewoon in zijn contract, en daar kan Aegon dus niet omheen.
Een storm in een glas water dus.

Los van dat heeft de NLse overheid nooit geld aan Aegon gegeven, maar enkel geleend.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_66983770
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zo is het gewoon. Iemand die verzekeringen verkoopt krijgt bijvoorbeeld naast zijn vaste salaris 1000 euro bonus voor iedere 100.000 euro die hij aan verzekeringen heeft afgesloten. Draait zo'n man dus een omzet van 1 miljoen, dan krijgt hij 10.000 euro bonus. Dat staat gewoon in zijn contract, en daar kan Aegon dus niet omheen.
Een storm in een glas water dus.

Los van dat heeft de NLse overheid nooit geld aan Aegon gegeven, maar enkel geleend.
Maar wat nou als de overheid geen 3 miljard gegeven zou hebben en Aegon had nog veel hardere klappen gehad zodat ze nu failliet waren?
Waar konden de bonussen dan afgehaald worden?
Audaces fortuna juvat
pi_66984062
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:39 schreef Nee het volgende:
Met zo'n hoofd kun je ook niet anders dan verlies draaien natuurlijk.


die toplui zitten allemaal bij het clubje van de lelijke mensen
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:07:57 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_66984714
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:50 schreef Colnago het volgende:

[..]

Maar wat nou als de overheid geen 3 miljard gegeven zou hebben en Aegon had nog veel hardere klappen gehad zodat ze nu failliet waren?
Waar konden de bonussen dan afgehaald worden?
Als nationale overheden de bankensector niet gesteund hadden dan was het hele financiele systeem ingestort en waren er inderdaad geen bonussen geweest. Maar ook geen salaris op jouw rekening, of producten in de winkels. Dan was het gewoon afgelopen geweest. Dat is ook een optie!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:36:51 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66986633
Dan doen ze het goed want 75 miljoen op een bedrijf van 30.000 man is natuurlijk geen reet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66986741
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bonussen zijn geintegreerd in 't beloningsbeleid van 't bedrijf en dus een fundamenteel onderdeel van 't salaris geworden. Als iemand 5 jaar achtereen 4000 bruto heeft verdiend kan je 'm niet opeens korten tot 3000 als ie exact hetzelfde werk (goed!) gedaan heeft.

De structuur moet aangepakt worden, de focus op de bedragen nu is symboolpolitiek.
En waarom zou je iemand niet kunnen korten Kijk eens naar het personeel van TNT, die werken ook hard, doen nog steeds hun best, maar worden wel gekort. Waarom kan dat niet bij een bedrijf als Aegon gebeuren? Kennelijk is het deze mensen naar het hoofd gestegen en wanen ze zich onaantastbaar. Ten eerste leveren ze waardeloze producten waar hun klanten geen enkel voordeel bij hebben, ten tweede reunieneren ze hun eigen bedrijf waarbij de overheid moet inspringen omdat de boel anders in elkaar stort, goed bezig daar bij Aegon
Maar natuurlijk moet je daar bonussen voor geven, want je moet het geweten wel met voldoende geld afkopen, geld stinkt niet, maar de stank van het dode kadaver dat Aegon heet is niet te harden.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:38:51 #22
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_66986748
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:40 schreef LXIV het volgende:
Een storm in een glas water dus.
Inderdaad.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_66986893
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:07 schreef LXIV het volgende:

Als nationale overheden de bankensector niet gesteund hadden dan was het hele financiele systeem ingestort en waren er inderdaad geen bonussen geweest. Maar ook geen salaris op jouw rekening, of producten in de winkels. Dan was het gewoon afgelopen geweest. Dat is ook een optie!
De overheid had keihard moeten eisen dat elke vorm van bonussen en bovenmatige salarissen per direct af geschaft dienden te worden. Maar zo corrupt als ze zijn
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:41:49 #24
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_66986940
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef xenobinol het volgende:
En waarom zou je iemand niet kunnen korten Kijk eens naar het personeel van TNT, die werken ook hard, doen nog steeds hun best, maar worden wel gekort. Waarom kan dat niet bij een bedrijf als Aegon gebeuren? Kennelijk is het deze mensen naar het hoofd gestegen en wanen ze zich onaantastbaar. Ten eerste leveren ze waardeloze producten waar hun klanten geen enkel voordeel bij hebben, ten tweede reunieneren ze hun eigen bedrijf waarbij de overheid moet inspringen omdat de boel anders in elkaar stort, goed bezig daar bij Aegon
Maar natuurlijk moet je daar bonussen voor geven, want je moet het geweten wel met voldoende geld afkopen, geld stinkt niet, maar de stank van het dode kadaver dat Aegon heet is niet te harden.
Ja leuk dat het bankwezen nu onder vuur ligt door de kredietcrisis, Aegon is een verzamelnaam van talloze afdelingen, waaronder afdelingen die prima hebben gedraaid (naar omstandigheden), als geheel washet ellende, maar afgezet tegen de markt weet ik het nog niet.

Hoe dan ook, er lopen tal van mensen die prima werk hebben geleverd. de top, die daadwerkelijk verantwoordelijk is, heeft afstand moeten doen, terecht.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_66987077
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef elcastel het volgende:

Ja leuk dat het bankwezen nu onder vuur ligt door de kredietcrisis, Aegon is een verzamelnaam van talloze afdelingen, waaronder afdelingen die prima hebben gedraaid (naar omstandigheden), als geheel washet ellende, maar afgezet tegen de markt weet ik het nog niet.

Hoe dan ook, er lopen tal van mensen die prima werk hebben geleverd. de top, die daadwerkelijk verantwoordelijk is, heeft afstand moeten doen, terecht.
Prima oplichters zijn het

Ze leveren geen prima werk, het is gewoon een mafia onderneming, ze duperen duizenden mensen zonder enige vorm van moreel besef.

Genieten
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_67003289
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als nationale overheden de bankensector niet gesteund hadden dan was het hele financiele systeem ingestort en waren er inderdaad geen bonussen geweest. Maar ook geen salaris op jouw rekening, of producten in de winkels. Dan was het gewoon afgelopen geweest. Dat is ook een optie!
Daar geloof ik nou helemaal niks van.
En het is voor mij onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die in dat soort praatjes trappen na alle oplichting van dat soort clubjes en de politiek.
Audaces fortuna juvat
pi_67003343
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef xenobinol het volgende:

[..]

En waarom zou je iemand niet kunnen korten Kijk eens naar het personeel van TNT, die werken ook hard, doen nog steeds hun best, maar worden wel gekort. Waarom kan dat niet bij een bedrijf als Aegon gebeuren? Kennelijk is het deze mensen naar het hoofd gestegen en wanen ze zich onaantastbaar. Ten eerste leveren ze waardeloze producten waar hun klanten geen enkel voordeel bij hebben, ten tweede reunieneren ze hun eigen bedrijf waarbij de overheid moet inspringen omdat de boel anders in elkaar stort, goed bezig daar bij Aegon
Maar natuurlijk moet je daar bonussen voor geven, want je moet het geweten wel met voldoende geld afkopen, geld stinkt niet, maar de stank van het dode kadaver dat Aegon heet is niet te harden.
Hier sluit ik me bij aan.
Audaces fortuna juvat
pi_67003567
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:52 schreef Colnago het volgende:

[..]

Daar geloof ik nou helemaal niks van.
En het is voor mij onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die in dat soort praatjes trappen na alle oplichting van dat soort clubjes en de politiek.
Helaas klopt het wel. En wel om 2 redenen: Het domino effect van oa CDS-structuren en de banken zijn te groot geworden.

Ik mis trouwens wel enige nuance in dit bericht. Waarom kregen die medewerkers de bonussen? Hadden ze bovengemiddeld gepresteerd? En hoe hoog waren de bonussen tov het salaris?
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
pi_67004718
750 euro de man.. lul toch niet dit is geen bonus, gewoon een extra tje voor goeie verkopers
  vrijdag 13 maart 2009 @ 13:41:12 #30
247892 NatteKrant
Lamme Goedzak
pi_67006918
Die bonus is vaak in de financiele wereld geen bonus, maar gewoon een deel van je inkomen. Daarom is het vaste salaris lager en wordt het aangevuld met een bonus, zoiets als fooi bij horeca mensen.
De post hieronder? Useless!
pi_67007567
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:41 schreef NatteKrant het volgende:
Die bonus is vaak in de financiele wereld geen bonus, maar gewoon een deel van je inkomen. Daarom is het vaste salaris lager en wordt het aangevuld met een bonus, zoiets als fooi bij horeca mensen.

Een bonus is een bonus per definitie. Een bonus is iets dat men extra krijgt. In dit geval extra inkomen bovenop het inkomen waar je recht op hebt. Meestal zijn aan bonussen voorwaarden verbonden. Waar bij mij de schoen wringt is dat Aegon bij de overheid moet aankloppen voor steun omdat ze de boel flink verneukt hebben. Je zou dan mogen verwachten dat je als bedrijf dan direct gaat bezuinigen op dit soort zaken, laat het personeel maar boos kijken naar de bedrijfsleiding, voelen ze ook eens hoe het is om genaaid te worden. Misschien dat ze dan eens gaan inzien dat hun werkwijze volslagen misdadig is, ga op zoek naar een fatsoenlijke baan.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_67007967
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 12:33 schreef arjan1212 het volgende:
750 euro de man.. lul toch niet dit is geen bonus, gewoon een extra tje voor goeie verkopers
75 miljoen uitgekeerd aan 10k personeel, dat is 7,5k gemiddeld de man/vrouw. Dat noem ik geen kleine bonus maar gewoon bloedgeld, geld betaald aan het personeel om te stelen, bedriegen en te liegen
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:41:32 #33
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_67008816
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 12:00 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Helaas klopt het wel. En wel om 2 redenen: Het domino effect van oa CDS-structuren en de banken zijn te groot geworden.

Ik mis trouwens wel enige nuance in dit bericht. Waarom kregen die medewerkers de bonussen? Hadden ze bovengemiddeld gepresteerd? En hoe hoog waren de bonussen tov het salaris?
In de failliete boedel zitten gewoon goede onderdelen die door de curator tot een gezond bedrijf omgevormd kunnen worden en vekocht.
Het is niet zo dat hele systeem plat gaat als er een bank omvalt.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_67009122
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:41 schreef DiRadical het volgende:

[..]

In de failliete boedel zitten gewoon goede onderdelen die door de curator tot een gezond bedrijf omgevormd kunnen worden en vekocht.
Het is niet zo dat hele systeem plat gaat als er een bank omvalt.
Als DSB omvalt zal idd niet het hele systeem meegaan. Als ING gaat daarentegen heb je een veel groter probleem. Dat komt oa door het hele CDS verhaal. Daar kunnen anderen je veel meer over vertellen dan ikzelf (in BBB & De Beursvloer), maar het komt er op neer dat het een verzekering is die uitbetaald als een instelling failliet gaat.

Natuurlijk kan een curator heel veel goede en gezonde onderdelen uit een failliete ING halen, om maar bij het voorbeeld te blijven. Maar hoe lang denk je dat zo'n curator daar mee bezig is? Dat doet hij echt niet in een paar dagen of weken.
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:08:17 #35
247892 NatteKrant
Lamme Goedzak
pi_67009803
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:02 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Een bonus is een bonus per definitie. Een bonus is iets dat men extra krijgt. In dit geval extra inkomen bovenop het inkomen waar je recht op hebt. Meestal zijn aan bonussen voorwaarden verbonden. Waar bij mij de schoen wringt is dat Aegon bij de overheid moet aankloppen voor steun omdat ze de boel flink verneukt hebben. Je zou dan mogen verwachten dat je als bedrijf dan direct gaat bezuinigen op dit soort zaken, laat het personeel maar boos kijken naar de bedrijfsleiding, voelen ze ook eens hoe het is om genaaid te worden. Misschien dat ze dan eens gaan inzien dat hun werkwijze volslagen misdadig is, ga op zoek naar een fatsoenlijke baan.
Natuurlijk kun je je afvragen of er niet gekort zou kunnen worden op die bonussen gezien de situatie waarin Aegon zich momenteel bevindt. Maar het blijft een feit dat het contractueel vastgelegd is en dat het een onderdeel is van het salaris waar het vaste salaris op af is gestemd. Het is geen bonus in de zin van een extraatje, het is een substantieel deel van het volledige salaris.
De post hieronder? Useless!
pi_67009863
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:08 schreef NatteKrant het volgende:
Natuurlijk kun je je afvragen of er niet gekort zou kunnen worden op die bonussen
Dat hebben ze gedaan, zeer fors.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_67009957
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:09 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat hebben ze gedaan, zeer fors.
Klopt. Wat netjes is! Overigens als er geen bonussen waren in de financiele wereld zou ik nu niet in londen zitten
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:14:30 #38
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_67010061
Serieus, mensen die weer eens laten merken hoe afgunstig ze zijn
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_67010119
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:14 schreef Scorpie het volgende:
Serieus, mensen die weer eens laten merken hoe afgunstig ze zijn
Of gewoon puur jaloezie. Het feit dat ze werken voor 10 euro in de supermarkt terwijl ene of andere malloot er in een bank een potje van maakt en miljoenen mee krijgt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_67010328
Wat dacht je van verstandsverbijstering? Dat het kennelijk mogelijk is om zulke misdrijven te plegen en er ook nog door de overheid voor beloond te worden.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:25:01 #41
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_67010478
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:21 schreef xenobinol het volgende:
Wat dacht je van verstandsverbijstering? Dat het kennelijk mogelijk is om zulke misdrijven te plegen en er ook nog door de overheid voor beloond te worden.
!! Misdrijven

Het gaat steeds mooier worden in dit topic !
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_67010547
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

!! Misdrijven

Het gaat steeds mooier worden in dit topic !
Naja, er zitten wel een aantal misdrijven tussen maar die hetse hier tegen alles en iedereen wat werkt in de financiele sector als het grootste geboefte te zien wat er op deze aardkloot rond loopt,

ja dat gaat me ook wat ver
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:27:50 #43
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_67010580
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Naja, er zitten wel een aantal misdrijven tussen maar die hetse hier tegen alles en iedereen wat werkt in de financiele sector als het grootste geboefte te zien wat er op deze aardkloot rond loopt,

ja dat gaat me ook wat ver
Ik lach me gewoon kapot, al die mensen die hier hun frustraties botvieren op mensen die wat succesvoller zijn in het leven Echt typisch menselijk gedrag weer
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_67011020
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:27 schreef Scorpie het volgende:
Ik lach me gewoon kapot, al die mensen die hier hun frustraties botvieren op mensen die wat succesvoller zijn in het leven Echt typisch menselijk gedrag weer
Hoe definieer jij succesvoller? En waarop baseer jij dat?
Laten we eerlijk wezen, de gewone man en vrouw mag die succesvolle mensen uit de shit halen. Lees het cartoons topic eens door en besef de ironie van je woorden
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_67011199
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik lach me gewoon kapot, al die mensen die hier hun frustraties botvieren op mensen die wat succesvoller zijn in het leven Echt typisch menselijk gedrag weer
OK, als ik het goed begrijp vind jij het dus terecht dat als een bedrijf de doelstellingen niet haalt, verlies maakt en door de overheid geholpen "moet" worden, de CEO een miljoenen bonus krijgt voor zijn prestaties?
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
pi_67011212
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Hoe definieer jij succesvoller? En waarop baseer jij dat?
Laten we eerlijk wezen, de gewone man en vrouw mag die succesvolle mensen uit de shit halen. Lees het cartoons topic eens door en besef de ironie van je woorden
Ik weet niet waar je het over hebt? De gewone man en vrouw redt in wezen zich zelf. Als ze de banken niet hadden gered hadden de gewone man en vrouw nu geen geld meer, en over een jaar of 3 / 4 verkoopt de overheid zn belang in de banken zodat de 'gewonen' mensen het weer beter krijgen. De gewone man redt dus zichzelf.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_67011421
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:44 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
de CEO een miljoenen bonus krijgt voor zijn prestaties?
Het gaat hier helemaal niet om bonussen voor CEO's maar voor gewone werknemers.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:50:41 #48
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_67011460
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je het over hebt? De gewone man en vrouw redt in wezen zich zelf. Als ze de banken niet hadden gered hadden de gewone man en vrouw nu geen geld meer, en over een jaar of 3 / 4 verkoopt de overheid zn belang in de banken zodat de 'gewonen' mensen het weer beter krijgen. De gewone man redt dus zichzelf.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_67011471
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Het gaat hier helemaal niet om bonussen voor CEO's maar voor gewone werknemers.
Zie mijn eerdere post over de nuance in dit topic . Het was een reactie op de posts van Scorpie
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:51:32 #50
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_67011486
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:44 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

OK, als ik het goed begrijp vind jij het dus terecht dat als een bedrijf de doelstellingen niet haalt, verlies maakt en door de overheid geholpen "moet" worden, de CEO een miljoenen bonus krijgt voor zijn prestaties?
Sterker nog, als mijn bedrijf de doelstellingen niet haalt, dan toch haal ik een bescheiden bonus binnen, als gewoon werkvolk. Moet je nagaan! Ook maar afschaffen dan?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')