Nee, ik ben niet het middelpunt geweest van een bukkake oidquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:40 schreef Edwinuss het volgende:
Kwak.
Je weet zelf dus niet wat het betekend.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet het middelpunt geweest van een bukkake oid
quote:Het traanvocht kan 's nachts uit de ogen lopen, het droogt dan op in de ooghoeken. 's Ochtends zit dan 'drek in de ogen' of, indien opgedroogd, harde korreltjes. Deze korreltjes worden ook wel 'slaap' genoemd, naar de toestand waarbij deze korreltjes ontstaan. Het oogvocht wordt normaal gesproken afgevoerd naar de traanbuis, onderaan het oog aan de kant van de neus.
drek in de ogenquote:
Dat zeg ik: Slaap.quote:
je ogen worden constant vochtig gehouden, en dat vocht loopt 's nachts naar buiten ipv naar je traanbuisquote:
als dat maar niet zo'n rage wordt als die ORLY uilquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:48 schreef Edwinuss het volgende:
Dat poppetje is vet grappig, hoe doe je dat ?[ afbeelding ]
Het is geen poppetjequote:Op woensdag 11 maart 2009 23:48 schreef Edwinuss het volgende:
Dat poppetje is vet grappig, hoe doe je dat ?
Maak ze verdorie niet wakkerquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als dat maar niet zo'n rage wordt als die ORLY uil
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het is geen poppetje![]()
Het is een nautilus!
Of de enige die niet goed leest. TS gaat voor een mogelijke oogontsteking naar de huisarts.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:31 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ben ik de enige die dit opmerkt? : Je gaat hiervoor morgen naar de dokter
?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:31 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ben ik de enige die dit opmerkt? : Je gaat hiervoor morgen naar de dokter
En dat is dan weer Pink-Eye.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
?
heb er ook pas sinds vandaag echt last van
beiden ogen rood etc.
maar dit is meer een onzin topic geworden ipv een serieus
Jaaah dat had ik heus wel gezien; maar toch.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of de enige die niet goed leest. TS gaat voor een mogelijke oogontsteking naar de huisarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |