Hier wil ik graag even aan toevoegen dat het een opzettelijke fout is om het 'begrafenis'/'begravenis'-gezeik weer even aan te wakkerenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Niet origineel, maar toch beschamend voor een afgestudeerd Neerlandica:
[..]
check m'n gumskills, denk je nou echt dat ik zo'n photoshopwonder ben?quote:
Je verbergt het.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
check m'n gumskills, denk je nou echt dat ik zo'n photoshopwonder ben?.
Van toeten noch blazen weten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:08 schreef esco_ het volgende:
Klacht: Vrouwen die denken dat ze slim zijn, maar van toeten en blazen geen verstand hebben
het interieur verzorgen én tegelijkertijd de plee schrobben!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:06 schreef Gehannes het volgende:
Dit was een vacature voor interieur verzorgster of terwijl een plee schrobber.
Een paar lijken of zo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:14 schreef z80 het volgende:
er zijn dan toch steigers rond het huis gebauwd.
en zijn ze begonnen om binnen wat tussen muren te metselen.
Niet helemaal wat hij bedoelde met die zin.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:36 schreef Magneet het volgende:
Aangezien ik 2 kindjes heb van 1 en van 3 jaar kon ik het niet laten de cd en de DVD van Bibaboerderij te laten liggen.
Voormaat.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom zou je dat doen? Opscheppen over je het voormaat van je penis.
Ik probeer me er een voorstelling van te maken.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
mwah... ligt beetje aan de personen waar het betrekking op heeft.
Jammer wordt het pas als zo'n blank 14-jarig meisje het ene moment nog lief en onschuldig is, en ineens heel tof moet gaan doen en met 18-jarige ghetto-negers voost. Daar wordt ik nogal eens ontoepasselijk van.
meer dan 4 jaar vind ik iig not done voor iemand van 14/15, bij jonger nog veel minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |