quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil er eentje die precies pastWeet niet hoeveel cm dat is
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zodra je die vind heb je de ware gevonden
Of je schept gewoon niet op over dingen die je niet waar kan maken, niets aan het handjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:54 schreef TradingStock het volgende:
Bij MarMar stel ik mij zo'n verzuurde bitch voor die de bedpartners graag een trauma bezorgt als iets niet geheel naar d'r wens is. En daar is ze ook nog trots op.
Als ik in d'r fotoboek kijk, als iemand haar niet eens wilt nemen vanwege d'r gezichtsuitdrukking wat ook te begrijpen valt. Dan zou ze zeggen: boehoe, je moet mij nemen zoals ik ben! Is niet eerlijk!
Marmar, je bent een intriest mens. Als je trots op bent om het feit dat je mensen heb kunnen kwetsen, en niet anders.
Wat dat betreft, moet ik Elcastel gelijk geven..
Ja totdat je hem open pelt zeker. Of is het een .zip bestand ?quote:
Het zal je verbazen hoeveel mannen wel eens een hapering hebben (gehad). Alleen het is een ego ding, dus we praten er niet snel of makkelijk over, maar we zijn ook gewoon mensen hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:58 schreef MarMar het volgende:
valt me wel op hoeveel mensen zich hier aangesproken voelen
De grootte is voor mij niet zo belangrijk, wél wat de man die er aan vast zit er mee doet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:06 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel mannen wel eens een hapering hebben (gehad). Alleen het is een ego ding, dus we praten er niet snel of makkelijk over, maar we zijn ook gewoon mensen hoor.
Snap ik best, maar erover praten alsof het tegenovergestelde aan het handje is is wellicht weer een ander uiterste.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:06 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel mannen wel eens een hapering hebben (gehad). Alleen het is een ego ding, dus we praten er niet snel of makkelijk over, maar we zijn ook gewoon mensen hoor.
Dat maakt dan weer niet zoveel uit imho, als je maar niet beweert een olifantenpiemel te hebben als het niet zo isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit dit topic door te lezen. En nu vraag ik mijzelf af. Wanneer is een penis te klein? Bij 10 cm of is 15 cm het minimum.
Dat klopt, dat zou ik doen. Tja, misschien ben ik iets doordachter als het op spontaniteit aankomt. Als jouw kut naar de haring meurt dan ben ik er zo vandaan en kom ik er nooit meer terug, maar ik zal je er niet om uitlachen. Maar misschien ben jij je hele leven wel enorm zeker van jezelf of heb je gewoon een plaat voor je kop, vandaar dat ik het zo vaag vind dat je in de psychiatrie zit en dan zo uit de hoek kan komen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef MarMar het volgende:
Kom op zeg, hadtie der niet zo over op lopen scheppen, was het een heel ander verhaal.
Like, als ik loop op te scheppen dat ik je ga verstikken in mn tieten en ik doe mn bh af en er blijkt alleen een AAtje te zitten en de rest is fake, dan doe jij alsof er niets aan de hand is?
had je een kleuter meegenomen naar huis dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
de bewuste was eerder 5 dan 10 cm overigens
nee 't klinkt allemaal een beetje ''lullig''quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou MarMar niet zo serieus nemen als ik jullie was
Dat heeft ook weinig nut Swets, onder de halve meter voelt ze niks.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou MarMar niet zo serieus nemen als ik jullie was
Ik bedoel meer dat ze wel vaker verhaaltjes verzint.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat heeft ook weinig nut Swets, onder de halve meter voelt ze niks.
Dude, toen was ik 18, nu 32 en ik ben het vreselijk met je eens dat ik toen nog niet in de psychiatrie had moeten werkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat klopt, dat zou ik doen. Tja, misschien ben ik iets doordachter als het op spontaniteit aankomt. Als jouw kut naar de haring meurt dan ben ik er zo vandaan en kom ik er nooit meer terug, maar ik zal je er niet om uitlachen. Maar misschien ben jij je hele leven wel enorm zeker van jezelf of heb je gewoon een plaat voor je kop, vandaar dat ik het zo vaag vind dat je in de psychiatrie zit en dan zo uit de hoek kan komen.
Ik snap het contrast wat je aangeeft, maar nogmaals, wat had die gozer moeten zeggen ? Waarschijnlijk was zijn vorige ervaring dat hij piepklein was (zijn zelfvertrouwen hè, ja en zijn pik dus) en kreeg hij het advies (of gaf hij zich dit zelf mee) om gewoon wat zekerder over te komen. Jezus moet ik dit echt uitleggen aan je ?
Oke.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat maakt dan weer niet zoveel uit imho, als je maar niet beweert een olifantenpiemel te hebben als het niet zo is
de bewuste was eerder 5 dan 10 cm overigens
Domme vergelijking, want die kleuter meent wattie zegt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:30 schreef Armoed het volgende:
Ik denk dat je niet het hele verhaal vertelt. Waarschijnlijk waren jullie elkaar aan het opgeilen en dacht hij dat je wel hield van dirtytalk en zijn er dus dingen langsgekomen als 'ik ga je helemaal sufneuken'. Menig man zijn van mening dat zulke dingen erotiserend werken voor de vrouw (en dat doen ze vaak ook, heel veel vrouwen willen gewoon harde wilde seks, haren trekken, tegen de muur aanduwen etc.) en waarschijnlijk wilde hij je gewoon opgeilen, niet opscheppen.
Je gaat toch ook niet naar een kleuter toe die opschept dat zijn moeder de allerallerliefste moeder is van de hele wereld en hem vervolgens vertellen dat 'mama dingen tegen papa zei die niet waar waren en papa alleen maar voor het geld gebruikte' of dat 'mama eigenlijk niet je echte mama is' of 'weet je waarom je nooit die auto krijgt van mama? Omdat haar geld uitgaat naar cocaine'?
Dit is gewoon goedpraten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |