Staat stil. RIP hartquote:Op maandag 23 februari 2009 18:32 schreef LadyDanae het volgende:
Ohja, ben ik weer trouwensTijdje heel druk geweest! Heb ik nog enerverende dingen gemist? Hoe is het met het hart van 2cv?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:42 schreef JH87 het volgende:
Deze week nog 40 % korting bij Carpetright Carpetland. Beter kan je dag toch niet beginnen.
Op de bovenverdieping van Xsasa (of hoe heet dat... vroeger was het Tintoretto). Daar naast de openbare bibliotheek.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar kan ik in Groningen trouwens galakleding vinden?
Catwalk ben ik al geweest en eigenlijk viel dat vies tegen..
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kwam mijn gesch. leraar tegen en hij zei dat hij nu negen profielwerkstukken had nagekeken waarvan er vier bijzaten van goede kwaliteit, waaronder die van mij,.
Ik zag al zo'n site ja, maar ik kon er niet veel wijs uit worden, maargoed, dan hop ik daar binnekort toch maar even langs !quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op de bovenverdieping van Xsasa (of hoe heet dat... vroeger was het Tintoretto). Daar naast de openbare bibliotheek.
Klopt ! En ook die van Freundin Anna viel daaronder,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:48 schreef freecell het volgende:
[..]dat is echt tof om te horen! Gefeli!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Dus als ik het goed begrijp heb je een hersenschudding omdat je Tara een kopstoot hebt gegeven <proest>quote:Op maandag 23 februari 2009 20:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens de huisarts wel
En gefeli met je huis jopje!
Ik had arts moeten worden.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens de huisarts wel
En gefeli met je huis jopje!
Ten B. ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kwam mijn gesch. leraar tegen en hij zei dat hij nu negen profielwerkstukken had nagekeken waarvan er vier bijzaten van goede kwaliteit, waaronder die van mij,.
Dat weet je toch wel?quote:
Diezelfde arts zou kunnen denken dat je mishandeld wordtquote:
Goed begrepenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:15 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heb je een hersenschudding omdat je Tara een kopstoot hebt gegeven <proest>![]()
Maar ik vind je wel zielig hoor < voorzichtige knuffel>
Hmmm, ik was vannacht vet voorzichtig als ik weer ging liggenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:44 schreef LadyDanae het volgende:
Voortaan slaapt Tara onder zijn kussen?
Maar is het al wat beter met jouw (jullie) hoofd(en)?
Hoezeequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:44 schreef maok het volgende:
Jij hebt bij je verwondingen teminste wel altijd mooie verhalen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:21 schreef Michelle_2 het volgende:
Goedemorgen ik ga naar mijn werk dus tot later..
twee keer zelfs... Ik ga dat ook wel redden, ben dan als het goed is alweer even klaar bij de tandarts...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:12 schreef maok het volgende:
[..]
Heb je mijn smsje gehad (mijn telefoon deed vreemd)?
Logeerzequote:Op woensdag 25 februari 2009 01:55 schreef 2cv het volgende:
Hier slecht![]()
Morgen naar Groningen en ik blijf 1, waarschijnlijk 2 nachtjes logeren.
7-up?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:35 schreef MaxMark het volgende:
What's up?
Wie maakt het inkoppertje?
DaD!quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zaterdag in Vera! Geweldige band.
Verrassend:quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zaterdag in Vera! Geweldige band.
Ah, mooiquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:49 schreef LoudGirl het volgende:
Hoe is het met je hoofd,m freecell? Mijn printer doet het trouwens weerDit ff ter info voor Tara.
Ja, zo af en toe kom ik nog eens iets irrelevants roepen. Just like the old days.quote:
Vandaag wel ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
What's down, kun je beter zeggen.
Och hemeltje....alles nu wel in orde?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:59 schreef LoudGirl het volgende:
NeeDie zeiden: "Doe de klep 's open en weer dicht. Doet het nog niet? Moet je terug naar de winkel." Darrvoot hoef ik niet 15 min in de wacht. En toen ging ik huilen en Jaïr bellen en toen ging ik in de kerk ;printen en toen lag alles door elkaar en toen was ik nog uren bezig alles op volgorde te leggen en toen wou de auto niet starten en toen stootte ik mijn elleboog, heel hard, en toen kwam ik thuis net op tijd voor Masterchef op BBC en toen was ik vergeten de USB aan Christiaan te geven en toen moest ik terugfietsen naar de kerk en toen miste ik Masdterchef. En de volgende dag deed ie het weer gewoon. Ik denk
God heeft vast grote plannen met dit nummer
Waar kwam je ons nou weer tegen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:07 schreef teigan het volgende:
Dat klinkt als een pechdag loudgirl..
een collega vanhad het laatst, moest 3 kwartier rijden naar een klus, komt hij daar, geheugenkaarten vergeten... Komt terug op kantoor, pakt de kaarten, staat even te praten met iemand, en gaat weg... En liet dit keer alles liggen wat hij nodig had...
freecell, wat had Leander een leuk mutsje op zeg!
En ik ben blij dat ik thuis ben, stomme klotetandartsen ook... Kan niet eens normaal mijn mond opendoen....
Je zegt nooit hoiquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:24 schreef teigan het volgende:
In Paddepoel, jij ging de Hema in, en ik was onderweg naar de Lakeside, mijn spijkerbroek ophalen....
je was te ver weg joh.... En ik wilde eigenlijk alleen maar snel naar huis toe op dat moment, ik had honger, en ik moest nodig naar de wc....quote:
wij zijn ook geweest, en we vonden het ook een mooie film!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:49 schreef Bob. het volgende:
Jup, ik vond het echt een leuke film! Jij? Of ben je niet geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |