quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:21 schreef Michelle_2 het volgende:
Goedemorgen ik ga naar mijn werk dus tot later..
twee keer zelfs... Ik ga dat ook wel redden, ben dan als het goed is alweer even klaar bij de tandarts...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:12 schreef maok het volgende:
[..]
Heb je mijn smsje gehad (mijn telefoon deed vreemd)?
Logeerzequote:Op woensdag 25 februari 2009 01:55 schreef 2cv het volgende:
Hier slecht![]()
Morgen naar Groningen en ik blijf 1, waarschijnlijk 2 nachtjes logeren.
7-up?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:35 schreef MaxMark het volgende:
What's up?
Wie maakt het inkoppertje?
DaD!quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zaterdag in Vera! Geweldige band.
Verrassend:quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zaterdag in Vera! Geweldige band.
Ah, mooiquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:49 schreef LoudGirl het volgende:
Hoe is het met je hoofd,m freecell? Mijn printer doet het trouwens weerDit ff ter info voor Tara.
Ja, zo af en toe kom ik nog eens iets irrelevants roepen. Just like the old days.quote:
Vandaag wel ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
What's down, kun je beter zeggen.
Och hemeltje....alles nu wel in orde?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:59 schreef LoudGirl het volgende:
NeeDie zeiden: "Doe de klep 's open en weer dicht. Doet het nog niet? Moet je terug naar de winkel." Darrvoot hoef ik niet 15 min in de wacht. En toen ging ik huilen en Jaïr bellen en toen ging ik in de kerk ;printen en toen lag alles door elkaar en toen was ik nog uren bezig alles op volgorde te leggen en toen wou de auto niet starten en toen stootte ik mijn elleboog, heel hard, en toen kwam ik thuis net op tijd voor Masterchef op BBC en toen was ik vergeten de USB aan Christiaan te geven en toen moest ik terugfietsen naar de kerk en toen miste ik Masdterchef. En de volgende dag deed ie het weer gewoon. Ik denk
God heeft vast grote plannen met dit nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |