Herkenbaar. Daar doe ik overigens altijd pindakaas op.. En heel soms tonijn met pesto.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:35 schreef Khadgar het volgende:
2 boterhammen met zoet beleg (kokosbrood, hagelslag, vlokken, vruchtenhagel bv) en een glas melk of twee. Op zondag als het zo uitkomt afbak stokbrood (die low budget dingen) of croissantjes oid. Soms van die danerolles dingen (of de namaak)
Haha nice one. Beetje overdrijven..?.. IK begin de dag doorgaans met een visschotel:quote:
Dat vind ik er dus echt ranzig uitzien hèquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Haha nice one. Beetje overdrijven..?.. IK begin de dag doorgaans met een visschotel:
[ afbeelding ]
Die zalm en paling is opzich best lekker.. Maar het ziet er idd wel een beetje naar uit alsof Frans Bauer zich met kerst heeft uitgesloofd omdat de hele familie op het woonwagenkamp langskomt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat vind ik er dus echt ranzig uitzien hè
Merci Willy, was mijn eerste keer dat ik een topic open op fok.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:33 schreef YoWilly het volgende:
Leuk zo'n eigen inbreng.....
Ik ontbijt overigens niet.
Kwam misschien een beetje rot over....was niet zo bedoeld hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Merci Willy, was mijn eerste keer dat ik een topic open op fok.
Gangbare leefpatronen zijn overrated.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:53 schreef Twerk het volgende:
s'ochtends rond een uur of 6 wordt er druk gediscussierd over de vetste sauzen en rond het avondeten hebben we het over ontbijt.
Ja, dat zeg ik toch ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Gangbare leefpatronen zijn overrated.
Datte dus , iets anders krijg ik echt niet weg.quote:
Staat buiten beeld.. Maar wees gerust.. Altijd voldoende aanwezig. Uit de fles..quote:
Soms doe ik ook nog best lang met zo'n pakje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Datte dus , iets anders krijg ik echt niet weg.
quote:
Ik drink braaf 250 ml voor de vezels, tenminste ga er maar vanuit dat dat erin zitquote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Soms doe ik ook nog best lang met zo'n pakje.![]()
Ik zet het nooit terug in de koelkast. Meestal blijft het bij eentje per dag maar niet altijd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik drink braaf 250 ml voor de vezels, tenminste ga er maar vanuit dat dat erin zit
Dankzij jou heb ik cruesli in huis.quote:
Ik ben zoooo goed.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zet het nooit terug in de koelkast. Meestal blijft het bij eentje per dag maar niet altijd.![]()
Ze zijn trouwens in de aanbieding bij de AH, t/m morgen. 2 voor de prijs van 1,5 ofzo.![]()
[..]
Dankzij jou heb ik cruesli in huis.
Wil je me dood hebben ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ze zijn trouwens in de aanbieding bij de AH, t/m morgen. 2 voor de prijs van 1,5 ofzo.![]()
Ik zie nooit kinderen bij mijn 'vaste' Abert Heijn. Nooit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben ofzoAH, Zaterdag, voetbalplaatjes
Ik ga strakt ook naar de Appie, blijft een heldenwinkel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zie nooit kinderen bij mijn 'vaste' Abert Heijn. Nooit.
True, alleen de reclames zijn tenenkrommend.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga strakt ook naar de Appie, blijft een heldenwinkel.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:53 schreef Twerk het volgende:
s'ochtends rond een uur of 6 wordt er druk gediscussierd over de vetste sauzen en rond het avondeten hebben we het over ontbijt.
Zegt veel imo over in wat voor een community je je begeeftquote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Lees net allebei de topics en het viel mij ook op.
OT: ontbijtenDoe ik zelden, begin meestal meteen aan de lunch. Komt vooral door mijn werk. Ik lig zelden voor 03.00 uur op bed.
werk in de horeca altijd tot sluit, je zou ook kunnen zeggen dat ik nooit lunch maar wel ontbijt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:52 schreef Twerk het volgende:
[..]
Zegt veel imo over in wat voor een community je je begeeft
Klopt wel.. maar gisteravond was het even rond 18:00 "druk" hier. En je weet waar het gister zo'n beetje de hele ochtend over is gegaan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
De meeste posts in dit topic zijn 's ochtends geplaatst.
Dat komt door de TS van dat andere topic.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:56 schreef Twerk het volgende:
[..]
Klopt wel.. maar gisteravond was het even rond 18:00 "druk" hier. En je weet waar het gister zo'n beetje de hele ochtend over is gegaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |