Herkenbaar. Daar doe ik overigens altijd pindakaas op.. En heel soms tonijn met pesto.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:35 schreef Khadgar het volgende:
2 boterhammen met zoet beleg (kokosbrood, hagelslag, vlokken, vruchtenhagel bv) en een glas melk of twee. Op zondag als het zo uitkomt afbak stokbrood (die low budget dingen) of croissantjes oid. Soms van die danerolles dingen (of de namaak)
Haha nice one. Beetje overdrijven..?.. IK begin de dag doorgaans met een visschotel:quote:
Dat vind ik er dus echt ranzig uitzien hèquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Haha nice one. Beetje overdrijven..?.. IK begin de dag doorgaans met een visschotel:
[ afbeelding ]
Die zalm en paling is opzich best lekker.. Maar het ziet er idd wel een beetje naar uit alsof Frans Bauer zich met kerst heeft uitgesloofd omdat de hele familie op het woonwagenkamp langskomt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat vind ik er dus echt ranzig uitzien hè
Merci Willy, was mijn eerste keer dat ik een topic open op fok.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:33 schreef YoWilly het volgende:
Leuk zo'n eigen inbreng.....
Ik ontbijt overigens niet.
Kwam misschien een beetje rot over....was niet zo bedoeld hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Merci Willy, was mijn eerste keer dat ik een topic open op fok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |